Τα οφέλη του νερού στο σώμα μας και μερικά έξυπνα τρικς για να μην ξεχνάς να πίνεις!!!

Μπορεί να προσπαθείς να το αντικαταστήσεις με οποιοδήποτε ρόφημα ετοιμάζεται σε λίγα λεπτά, να βαριέσαι τη γεύση του ή ακόμα και να ξεχνάς να το καταναλώσεις, όμως, το νερό είναι αυτό που ο οργανισμός σου χρειάζεται περισσότερο από κάθε άλλο. Σε ενυδατώνει εσωτερικά, ενεργοποιεί το μεταβολισμό σου, σε αδυνατίζει με έναν ξεχωριστό τρόπο. Τι άλλο σου προσφέρει; Πώς δεν θα ξεχνάς να το καταναλώσεις όσο είσαι στο σπίτι;

Τα υπέρ του…

Σου δίνει ενέργεια

Μπορεί αυτήν τη στιγμή να αναρωτιέσαι τι χρειάζεσαι τότε το ενεργειακό ποτό, το smoothie σου ή το ισοτονικό πριν φορέσεις τα αθλητικά σου και ξεκινήσεις γυμναστική, όμως, το νερό προστατεύει τον οργανισμό από την καθόλου επιθυμητή αφυδάτωση, κάτι που το βοηθάει έμμεσα να εκτελεί τις λειτουργίες του άμεσα και αποτελεσματικά.

Σε αδυνατίζει

Από τη μία, ενεργοποιεί το μεταβολισμό σου χωρίς να καταναλώσεις οποιαδήποτε άλλη τροφή που σίγουρα “κρύβει” περισσότερες θερμίδες, ενώ από την άλλη ικανοποιεί την επιθυμία σου για άλλα αναψυκτικά και εσύ γλιτώνεις από τα καλά “κρυμμένα” σάκχαρα. Και χαμογελάς.

Σε αποτοξινώνει

…με τον καλύτερο και πιο φυσικό τρόπο. Ειδικότερα, “καθαρίζει” το πεπτικό σου σύστημα, διώχνοντας τις τοξίνες. Κάτι ξέρουν οι διατροφολόγοι που στο προτείνουν ανεπιφύλακτα.

Νικά την επιθυμία σου για φαγητό

Μπορεί να σου φαίνεται κάπως ουτοπικό, όμως, πόσες φορές που η λιγούρα σου χτυπούσε την “πόρτα”, εσύ, επειδή έμεινες πιστή στη δίαιτα σου και προτίμησες να πιείς δύο ποτηράκια νερό, τελικά δεν έφαγες ποτέ εκείνο το γλυκάκι που δελέαζε την σιλουέτα σου; Οι θερμίδες μειώνονται, η λιγούρα ικανοποιείται και η γραμμή σου… σώζεται.

Κάνει την καρδιά σου σιδερένια

Σύμφωνα με νέα μελέτη που διήρκησε 6 χρόνια, η συχνή κατανάλωση νερού μπορεί να μειώσει την πιθανότητα να πάθει κάτι η καρδιά σου σε ποσοστό 40%.

Η λύση στο πρόβλημα

Και μπορεί το νερό να είναι κυριολεκτικά παντού γύρω μας, όμως, πολλές φορές παραλείπουμε ή ακόμα και ξεχνάμε να το καταναλώσουμε, με αποτέλεσμα να επιτρέπουμε στην αφυδάτωση να καταστρέψει την προσπάθεια μας. Ολική επαναφορά! Με τις παρακάτω συμβουλές θα ανατρέψεις την κατάσταση…

Το νερό σε μπουκάλι μαζί σου

Μπορεί να περνάς το μεγαλύτερο τμήμα της ημέρας στο σπίτι, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεσαι το παγούρι σου. Το γεμίζεις με νερό, το αφήνεις δίπλα στον υπολογιστή – που σίγουρα θα είναι ανοιχτός – και βλέποντας το, θυμάσαι ότι δεν πρέπει να το παραλείπεις. Στην υγειά σου!

Κάν ‘το προέκταση του χεριού σου

Είσαι στο σαλόνι; Στο υπνοδωμάτιο; Στην κουζίνα; Σε όποιο δωμάτιο του σπιτιού και αν είσαι άσε για λίγο το κινητό και πιάσε το… μπουκαλάκι με το νερό. Σχεδόν ασυνείδητα, θα καταναλώσεις ακόμη και τη διπλάσια ποσότητα νερού που θα προσέφερες στον οργανισμό σου αν δεν το είχες στο… χεράκι σου.

Reminder στο κινητό

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μην ξεχάσεις ότι κάτι έχεις να κάνεις από το να το μετατρέψεις σε υπενθύμιση στο κινητό σου. Ο ήχος χτυπά, η συσκευή δονείται και εσύ τρέχεις (α) να το απενεργοποιήσεις και (β) να πιεις το νερό σου.

Ένα ποτηράκι πριν από κάθε γεύμα

Εκτός του ότι θα ενυδατώσεις τον οργανισμό σου, θα ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου και θα χορτάσεις συντομότερα. Άρα, θα φας λιγότερα και θα αδυνατίσεις. Τέλειο;

Ένα ποτήρι πριν και μετά τον ύπνο

Το πρώτο και τελευταίο πράγμα πριν αφεθείς στο χαλαρωτικό σου κρεβάτι και πάρεις την ανάσα που χρειαζόσουν. Δημιουργώντας αυτή τη συνήθεια όχι μόνο θα αυξήσεις την ημερήσια πρόσληψη νερού, αλλά θα προσφέρεις στο σώμα σου την καλύτερη αποτοξίνωση.

πηγή: tlife.gr

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *