Pilates Reformer

Το Pilates είναι μια μέθοδος εκγύμνασης που περιλαμβάνει ασκήσεις κινητικότητας, διάτασης , ενδυνάμωσης και ισορροπίας, και κρατά το σώμα σε καλή φυσική κατάσταση. Είναι μια βιωματική μέθοδος την οποία εμπνεύστηκε και σχεδίασε ο Joseph Hubertus Pilates (1880-1967) Ελληνογερμανικής καταγωγής. Ο ίδιος ο Pilates συνηθίζεται να λέει ότι: «Σε 5 μαθήματα αρχίζεις να αισθάνεσαι τη διαφορά, σε 10 μαθήματα το αισθάνονται και οι άλλοι, σε 20 μαθήματα έχεις ένα εντελώς καινούργιο σώμα!»

Σε ποιους απευθύνεται;

Η μέθοδος Pilates απευθύνεται σε όλους! Σε άτομα που θέλουν απλώς να βελτιώσουν την στάση και την όψη του σώματός τους , σε αθλητές που θέλουν να βελτιώσουν την επίδοσή τους και να προλάβουν τραυματισμούς, σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, σε άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα, μυοσκελετικές ανισορροπίες, κακώσεις, που πάσχουν από πόνους και πιασίματα, που βρίσκονται σε περίοδο αποκατάστασης, σε υπέρβαρους , ακόμα και σε εγκύους και σε παιδιά. Όλοι μπορούν και θα έπρεπε να γεύονται τα οφέλη της μεθόδου Pilates.

Ποια είναι τα οφέλη;

  • Στοχεύει στη σωστή ενδυνάμωση του σώματος χωρίς να το καταπονεί.
  • Επικεντρώνεται στον έλεγχο της αναπνοής, εφόσον η αναπνοή είναι ένα από τα βασικά σημεία στο ασκησιολόγιο του Pilates.
  • Βελτιώνει την ισορροπία και την στάση του σώματος.
  • Βοηθάει στην πρόληψη μυοσκελετικών προβλημάτων, που προκαλούνται από τον καθιστικό τρόπο ζωής.
  • Αυξάνει την αναπνευστική ικανότητα και βοηθάει στην καλή κυκλοφορία του αίματος.
  • Αναπτύσσει το σώμα ομοιόμορφα.
  • Αναζωογονεί το μυαλό.
  • Ανυψώνει το πνεύμα.

Ποιος είναι ο στόχος του μαθήματος;

Σε κάθε μάθημα στόχος είναι να εξετάζεται το ιστορικό του κάθε μαθητή ξεχωριστά, με σκοπό να μπορεί κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης να ενταχθεί ομαλά σ’ αυτό. Ανάλογα με τις ανάγκες του τμήματος, εάν είναι δηλαδή αρχάριο ή προχωρημένο, φτιάχνουμε ένα πρόγραμμα λειτουργικών κινήσεων με ασκήσεις αντίστοιχου βαθμού δυσκολίας. Το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι να μάθει ο ασκούμενος να έχει έλεγχο και ακρίβεια και να ξεκινήσει να αγαπάει το σώμα του μέσα από το Pilates.

Γιατί το Pilates είναι η καλύτερη γυμναστική;

Το Pilates είναι ένας ολοκληρωμένος τρόπος εκγύμνασης. Μπορείς να γυμναστείς ελέγχοντας το σώμα σου περισσότερο από κάθε άλλο είδος γυμναστικής. Είναι ένα πρόγραμμα το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες του κάθε ατόμου. Για παράδειγμα, είναι ασφαλές για ηλικιωμένους, εύκολο και ιδανικό για εγκύους, πιο ήπιο για αρχάριους, αλλά και πιο δυναμικό για προχωρημένους. Δίνει στο σώμα μια ομοιόμορφη γράμμωση, χωρίς να δίνει όγκο στους μυς, αυξάνει την ευλυγισία και προσφέρει ευεξία. Επίσης, ευθυγραμμίζει τη σπονδυλική στήλη σε περιπτώσεις όπως είναι η λόρδωση, η κύφωση, η σκολίωση κ.ά. Αλλάζει το σώμα και το καθιστά πιο εύκαμπτο.

Σε πόσο χρονικό διάστημα θα δει κάποιος αποτέλεσμα μέσα από το Pilates και πόσο συχνά πρέπει να ασκείται;

Τις πρώτες εβδομάδες ο κάθε ασκούμενος μετά το μάθημα νιώθει ευεξία χωρίς ορατά αποτελέσματα. Στη συνέχεια και εφόσον συνεχίζει συστηματικά τα μαθήματα, θα αρχίσει σταδιακά να βλέπει τις αλλαγές και στο σώμα του. Όπως πολύ σοφά είχε πει ο ιδρυτής της μεθόδου, στα 10 μαθήματα θα αισθανθείς διαφορετικά, στα 20 μαθήματα θα δεις διαφορά και στα 30 μαθήματα θα έχεις ένα καινούργιο σώμα. Το ιδανικό θα ήταν κάποιος να γυμνάζεται 2 με 3 φορές την εβδομάδα, ανάλογα βέβαια και με τους στόχους και τις ανάγκες του.

Μπορεί να βοηθήσει κάποιον να χάσει κιλά;

Η μέθοδος συνδυάζει ασκήσεις υψηλής έντασης με αποτέλεσμα ο ασκούμενος να καίει ένα σεβαστό αριθμό θερμίδων. Όμως κάποιος που έχει περιττά κιλά, σίγουρα μόνο το Pilates δε θα τον βοηθήσει να χάσει ένα σημαντικό μέρος του περιττού βάρους του. Καλό θα ήταν σε συνδυασμό με το Pilates να ξεκινήσει και μια καλή υγιεινή διατροφή, για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα πιο άμεσα.

Οι 6 βασικές αρχές που εφαρμόζονται στο μάθημα του Pilates:

  • Αναπνοή
  • Συγκέντρωση
  • Κέντρο
  • Έλεγχος
  • Ροή
  • Ακρίβεια/Απομόνωση

Tips για το Pilates:

  1. Πριν από κάθε ξεκίνημα της άσκησης, πάντα να κάνετε ζέσταμα και στο τέλος πάντα διατάσεις.
  2. Όσο πιο αργά εκτελείτε τις ασκήσεις, τόσο πιο καλό αποτέλεσμα θα έχετε.
  3. Βρείτε έναν καλό instructor ο οποίος θα σας μάθει την τεχνική του Pilates, ώστε οι ασκήσεις που κάνετε να είναι αποτελεσματικές.
  4. Το να είστε ενυδατωμένοι είναι πολύ σημαντικό σε οποιοδήποτε είδος γυμναστικής κάνετε, έτσι, είναι ιδιαίτερα σημαντικό και στο Pilates. Το νερό κρατά τις αρθρώσεις σας ενυδατωμένες και οι μύες σας λειτουργούν άριστα. Το σώμα σας χρησιμοποιεί νερό για την απομάκρυνση των τοξινών και το Pilates βοηθάει στην αποτοξίνωση του σώματος.
  5. Η ενδυμασία είναι πολύ σημαντική. Επιλέξτε άνετα ρούχα για να επιτρέπεται όλη την κίνηση που απαιτείται στις ασκήσεις.
  6. Να έχετε υπομονή και επιμονή, διότι αυτά είναι τα δύο βασικά συστατικά της επιτυχίας.

Τέλος, εντάξτε στη ζωή σας το Pilates και θα δείτε μεγάλη διαφορά, όχι μόνο στο σώμα σας, αλλά και στην ψυχολογία σας!

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Pilates Reformer μπορείτε να απευθυνθείτε στην γραμματεία του γυμναστηρίου μας KINESIS ή να κλείσετε θέση στο 23410 20450 ή με online booking μέσω της εφαρμογής του γυμναστηρίου Kinesis Gym App. Ελάτε να μας γνωρίσετε από κοντά δοκιμάζοντας τη πρώτη σας προπόνηση ΔΩΡΕΑΝ!!!

Πηγή: neopolis.gr

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *