Pilates Reformer: Γιατί να το προτιμήσω;

Με την άνθηση της μεθόδου εκγύμνασης Pilates τα τελευταία χρόνια, οι επιλογές που υπάρχουν είναι τρεις: μαθήματα σε γκρουπ, σε μίνι γκρουπς, και ατομικά. Το ατομικό μάθημα Pilates είναι η ιδανική μορφή για τον ασκούμενο που θέλει αποτελέσματα γρήγορα και ασφαλή και που θέλει να αξιοποιήσει τα οφέλη της μεθόδου στο έπακρο. Είναι ο αποδοτικότερος τρόπος να γνωρίσει τη μέθοδο και να την ενσωματώσει στη ζωή του.

H μέθοδος Pilates επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται επίσης στην ευλυγισία των μυών , στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης. Αντιμετωπίζει το σώμα σαν σύνολο για αυτό και δεν προκαλεί τραυματισμούς. Κάτι που καθιστά την μέθοδο και σαν άριστο μέσo αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων.

Το Reformer είναι το πιο διαδεδομένο μηχάνημα pilates, προσφέρει όλα τα οφέλη του pilates συμπεριλαμβανομένης της συνολικής δύναμης, της ευλυγισίας, του συντονισμού των κινήσεων και της ισορροπίας. Όλα αυτά σε συνδυασμό μπορούν να οδηγήσουν στη βελτίωση της καθημερινής ζωής, στην καλύτερη στάση του σώματος, στην πιο αποτελεσματική κυκλοφορία του αίματος και στην ανακούφιση από πόνους που σχετίζονται με φυσικές ανισορροπίες, όπως π.χ. σκολίωση, κύφωση.

  • 1. Επίτευξη στόχων: Ο γυμναστής είναι σε συνεχή συνεννόηση με τον ασκούμενο ως προς τις απαιτήσεις και τους στόχους του.
  • 2. Γρήγορη πρόοδος: Δημιουργείται μία σχέση μεταξύ ασκούμενου και γυμναστή όπου και οι δύο ενδιαφέρονται το ίδιο για την πρόοδό του, η οποία παρακολουθείται συνεχώς πρακτικά και σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια.
  • 3. Σχέση ευθύνης: Ταυτόχρονα δημιουργείται και μία σχέση ευθύνης η οποία αποτρέπει τον ασκούμενο από το να ξεφύγει από τους στόχους του.
  • 4. Εξατομικευμένο πρόγραμμα: Ανάλογα με τις ανάγκες του ασκούμενου, ο γυμναστής επιλέγει ασκήσεις που απευθύνονται είτε σε δύναμη, είτε σε ευλυγισία, είτε σε συμμετρία, είτε στη γενική καλύτερη σωματική απόδοση που είναι απαραίτητη στη καθημερινότητα.
  • 5. Σωστή τεχνική: Υπάρχει ο χρόνος να αφοσιωθούν στην εκμάθηση της σωστής τεχνικής των ασκήσεων.
  • 6. Ασφαλής εκγύμναση: Μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμού αφού ο ασκούμενος είναι σε συνεχή παρακολούθηση.
  • 7. Βελτιωμένη συγκέντρωση: Δεν αποσπάται η προσοχή του ασκούμενου από το τι συμβαίνει στους γύρω του, ή από το να συγκρίνει τον εαυτό του με άλλους.
  • 8. Ποικιλία: Στο ατομικό υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν ασκήσεις που αποφεύγονται σε ομαδικά μαθήματα, λόγω πολυπλοκότητας ή δυσκολίας. Ο ασκούμενος έχει την ευκαιρία να γνωρίσει όλο το ασκησιολόγιο, σε όλα τα όργανα.
  • 9. Αποδοτικότητα: Σε ένα μάθημα μίας ώρας μπορούν να γίνουν περισσότερες ασκήσεις, αφού ο γυμναστής δεν χρειάζεται να ασχολείται με το να διορθώνει άλλους.

Όπως όταν μαθαίνουμε μία ξένη γλώσσα, ο ασκούμενος επενδύει στο να μάθει ένα νέο τρόπο σωματικής συμπεριφοράς η οποία θα βελτιώσει όχι μόνο την εικόνα του αλλά και την σωματική του υγεία και ικανότητα. Ο Pilates έλεγε ότι σε 10 μαθήματα θα νιώσεις τη διαφορά, σε 20 θα τη δεις και σε 30 θα έχεις ένα καινούριο σώμα. Με συνέπεια και αφοσίωση, κάτι τέτοιο είναι δυνατό μόνο με την μέγιστη απόδοση που προσφέρει το ατομικό μάθημα Pilates τόσο σε οικονομικό όσο και σε χρονικό επίπεδο.

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *