Μήπως ήρθε η ώρα να το δοκιμάσεις και εσύ;

Πρόκειται για την νέα υπηρεσία που φιλοξενεί το γυμναστήριο μας Kinesis Gym που ήρθε για να περάσει την καθημερινή σας εκγύμναση σε άλλο επίπεδο.
Τα δεδομένα γύρω από το fitness αλλάζουν συνεχώς, κι ολοένα πιο καινοτόμες ιδέες έρχονται να συμπληρώσουν τον τρόπο άσκησης των ανθρώπων καθημερινά. Μία από αυτές είναι και η προπόνηση EMS.

Σχετική εικόναΤι είναι όμως το EMS και ποιος ο λόγος να ενταχθεί στην ρουτίνα της γυμναστικής μας;

Είναι το είδος της γυμναστικής που χρησιμοποιεί την ηλεκτρομυοδιέγερση για να επιτύχει την μυϊκή σύσπαση πρωταγωνιστών και ανταγωνιστών μυών. Η αίσθηση κατά τη διάρκεια της προπόνησης θυμίζει το ερέθισμα που λαμβάνουμε στην άσκηση με αντιστάσεις, απλά είναι σε μεγαλύτερη κλίμακα. Ο ηλεκτρισμός σε συνδυασμό με την κίνηση και την προσπάθεια του ίδιου του ασκούμενου έχει σαν αποτέλεσμα να ενεργοποιούνται ταυτόχρονα 650 διαφορετικοί μύες.

Τα πλεονεκτήματα του EMS σε σχέση με άλλα είδη γυμναστικής είναι αρκετά. Αρχικά, πρόκειται για μία 20λεπτη προπόνηση, η οποία αντιστοιχεί σε 3-4 ώρες προπόνησης με αντιστάσεις. Γι’ αυτόν τον λόγο και αποτελεί ιδανική λύση για αυτούς που έχουν περιορισμένο χρόνο και στερούνται την καθημερινή άσκηση. Επιπλέον, ενεργοποιείται ταυτόχρονα όλο το μυϊκό σύστημα όπως και οι εν τω βάθει μύες, εκείνοι δηλαδή που είναι δύσκολο να γυμνάσουμε με την κλασική γυμναστική. Αυξάνεται έτσι η μυϊκή δύναμη και αντοχή.

Παράλληλα, βελτιώνει την φυσική κατάσταση καθώς ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, ενισχύοντας την απώλεια βάρους, την καύση λίπους και το χάσιμο θερμίδων. Επιπλέον, επιδρά θετικά στον νευρομυϊκό συντονισμό και στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, ενώ ταυτόχρονα κάνει μασάζ στο σώμα, αντιμετωπίζοντας έτσι την κυτταρίτιδα και την χαλάρωση.

Μοναδικό «μειονέκτημα» της προπόνησης EMS, είναι ότι λόγω της υπερλειτουργίας των μυών δεν συστήνεται για περισσότερες από 2 συνεδρίες την εβδομάδα με απόσταση 3 ημερών ανάμεσα σε αυτές. Τέλος, δεν μπορούν να το κάνουν όσοι πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας, διανύουν περίοδο εγκυμοσύνης ή έχουν βηματοδότη.

Συμπερασματικά, αν θέλετε να εξελίξετε την προπονητική διαδικασία που ακολουθείτε μέσα στην εβδομάδα, αρκεί να προσθέσετε 1 έως 2 προπονήσεις EMS. Ο συνδυασμός της λειτουργικής προπόνησης με αντιστάσεις και της ηλεκτρομυοδιέγερσης, αρκεί για να δείτε εμφανή αποτελέσματα στο σώμα σας σε ανέλπιστα μικρό χρονικό διάστημα.

Κλείσε τώρα μία δοκιμαστική προπόνηση στην γραμματεία του γυμναστηρίου μας ή στο τηλεφωνο 23410-20450 και ενημερώσου για τα πακέτα μας!!!

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *