H.I.I.T.: Κάψτε έως και 130 θερμίδες σε μόλις δέκα λεπτά

Ανάλογα με το επίπεδο φυσικής κατάστασης, το ύψος και το βάρος σας, με αυτήν την δεκάλεπτη HIIT προπόνηση μπορείτε να κάψετε μεταξύ 70-130 θερμίδες.

Αυξάνει κατακόρυφα τον μεταβολικό ρυθμό, πολλαπλασιάζει γεωμετρικά τις καύσεις, βελτιώνει γρήγορα τη φυσική κατάσταση, φτιάχνει αθλητική κορμοστασιά και γραμμωμένο σώμα σε χρόνο-ρεκόρ. Ο λόγος για τη High Intensity Interval Training, σε συντομογραφία ΗΙΙΤ, δηλαδή Υψηλής Έντασης Διαλείπουσα (ή διαλειμματική) Προπόνηση.

Προπόνηση HIIT: Τι είναι και πώς λειτουργεί;

Τι πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις

  • Το HIIT επιτρέπει στο σώμα να αποβάλει το υπερβολικό λίπος σε ένα εκπληκτικά σύντομο χρονικό διάστημα.
  • Πρόκειται να ακολουθήσουν μέρες με πολύ φαγητό; Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε, απλά σκεφτείτε την ιδέα να γυμναστείτε με HIIT και παρακολουθήστε ένα βίντεο με ασκήσεις για να απαλλαγείτε γρήγορα από αυτά τα επιπλέον γεύματα.
  • Το HIIT εξακολουθεί να κατατάσσεται ως ένα από τα fitness trends για να κάψεις γρήγορα και αποτελεσματικά το λίπος.
  • Το ακρωνύμιο HIIT (High Intensity Interval Training) σημαίνει «Υψηλής Έντασης Διαλειμματική Προπόνηση» και είναι μια πολύ εντατική μορφή γυμναστικής.
  • Για χρόνια, οι άνθρωποι πίστευαν ότι έπρεπε να γυμνάζονται για ώρες εντός των φυσικών τους ορίων άνεσης, για να επιτύχουν την αύξηση της αντοχής. Όμως, αν γυμνάζεσαι με μικρότερες αλλά πιο έντονες ασκήσεις, χρησιμοποιώντας HIIT, θα αποκτήσεις καλύτερη φυσική κατάσταση γρηγορότερα.

Τι ακριβώς συμβαίνει στο σώμα σου όταν κάνεις HIIT

Παρά το σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα που απαιτείται, με το HIIT μπορείτε να διπλασιάσεις την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας καύσης του λίπους.  Ο λόγος για αυτό είναι ότι το HIIT βελτιώνει αποδεδειγμένα το λεγόμενο βασικό μεταβολικό ρυθμό.

Μετά από μια κανονική προπόνηση αντοχής, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται γρήγορα προς τα κάτω.

Με το HITT, το σώμα στην πραγματικότητα συνεχίζει να καίει ενέργεια για πολλές ώρες μετά από τις σύντομες, αλλά πολύ εντατικές προπονήσεις. Αυτό ονομάζεται, επίσης, επίδραση after-burn ή, αλλιώς στα ελληνικά, αυξημένη μεταπροπονητική κατανάλωση θερμίδων.

Καις το λίπος της κοιλιάς

To HIIT αποτελείται από σύντομες αλλά πολύ εντατικές ασκήσεις, οι οποίες μπορούν να κάψουν το περισσότερο λίπος που βρίσκεται στην περιοχή της κοιλιάς μετά από μόλις 8 εβδομάδες προπόνησης!

Αύξηση της μυϊκής μάζας 

Οι στοχευμένες προπονήσεις HIIT βοηθούν στην αύξηση της μυϊκής μάζας και κάνουν τη διαδικασία καύσης του λίπους πιο αποτελεσματική. Κάνοντας HITT, αυξάνεται το επίπεδο των ορμονών ανάπτυξης στο αίμα, καθώς και των άλλων ορμονών που επιτρέπουν το χτίσιμο των μυών. Εκτός από αυτό, το HIIT μειώνει και τα επίπεδα σακχάρου, λιπαρών και ινσουλίνης στο αίμα.

Γιατί να επιλέξουμε την HIIT;

Με προπόνηση  20-30 λεπτών 2-3 φορές την εβδομάδα, πετυχαίνετε εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Πληρότητα εκγύμνασης: Ενεργοποιείτε σε υψηλότερο επίπεδο την καρδιά, τα αγγεία, το αναπνευστικό και το μυϊκό σύστημα – δεν αφήνετε τίποτε αγύμναστο.

Ισχυρό αγχολυτικό: Η HIIT αυξάνει την ενδογενή παραγωγή κανναβινοειδών του εγκεφάλου, ουσιών που βελτιώνουν την ψυχική διάθεση – ανεβάζετε την ψυχολογία σας, εκτονώνετε το στρες, αισθάνεστε όμορφα.

Μεγιστοποίηση προπονητικών καύσεων: Κατά τη διάρκεια της προπόνησης καίτε πιο πολλές θερμίδες ανά λεπτό συγκριτικά με τα συμβατικά προγράμματα – έως και 10 φορές περισσότερες.

Αύξηση ημερήσιου μεταβολικού ρυθμού: Οι καύσεις παραμένουν αυξημένες για αρκετές ώρες μετά την προπόνηση – καίτε πιο πολλές θερμίδες και λίπος 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και όταν αναπαύεστε.

Εξοικονόμηση χρόνου: 20 λεπτά ΗΙΙΤ ισοδυναμούν με 60-90 λεπτά οποιουδήποτε άλλου καρδιοαναπνευστικού προγράμματος χαμηλής έντασης – δεν σπαταλάτε τον χρόνο σας.

Εγγυημένη αποδοτικότητα: Βελτιώνετε την καρδιοαναπνευστική αντοχή, διατηρείτε τη μυϊκή μάζα, χάνετε ταχύτερα λίπος – σε συνδυασμό με σωστή διατροφή και υγιεινό τρόπο ζωής, γίνεστε «fit» σε χρόνο-ρεκόρ.

Κάψτε θερμίδες σε μόλις δέκα λεπτά

Αφιερώστε μόλις δέκα λεπτά στην ακόλουθη προπόνηση που είναι γεμάτη με βασικές ασκήσεις, γρήγορες κινήσεις και ενεργά διαλείμματα.

Πηγή: vita.gr , keepup.gr

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *