Η άσκηση ασπίδα για την εμμηνόπαυση

Αποτέλεσμα εικόνας για γυμναστικη και ÎµÎ¼Î¼Î·Î½Î¿Ï€Î±Ï…ÏƒÎ·Η εμμηνόπαυση είναι μια περίοδος στην ζωή της γυναίκας που φέρνει αλλαγές. Ένας φυσικός και ευχάριστος τρόπος για να μειωθούν τα συμπτώματα της έμμηνου ρύσης, όπως εξάψεις, ταχυκαρδίες, πονοκεφάλοι, κράμπες, αϋπνίες, κακή διάθεση αλλά και πόνος στις αρθρώσεις και τους μύες, είναι η γυμναστική. Με την συχνή άσκηση δυναμώνουν οι μύες αλλά και τα κόκαλα ενώ αυξάνεται η ψυχική διάθεση αλλά και η φυσική κατάσταση.

Η σωματική άσκηση είναι ωφέλιμη αφού όχι μόνο βελτιώνει το μυϊκό και το καρδιαγγειακό σύστημα αλλά και την πυκνότητα των οστών. Θεωρείται κατάλληλος τρόπος πρόληψης της οστεοπόρωσης και των καρδιαγγειακών παθήσεων σ’ αυτή την δύσκολη περίοδο της γυναίκας. Ένας ακόμη λόγος ένταξης της φυσικής δραστηριότητας κατά την εμμηνόπαυση είναι η αύξηση της ψυχικής διάθεσης. Κατά την διάρκεια της άσκησης απελευθερώνονται ορμόνες στον ανθρώπινο εγκέφαλο που ονομάζονται ενδορφίνες και είναι υπεύθυνες για την αύξηση της διάθεσης και της ευφορίας.

Οι ασκήσεις Πιλάτες, μια εξαιρετικά δημοφιλής μορφή σωματικής άσκησης, είναι η ιδανική γυμναστική για τις γυναίκες στην εμμηνόπαυση, καθώς δυναμώνει τα οστά και τους μυς και παράλληλα βελτιώνει την ποιότητα ζωής.

Για όσες γυναίκες προτιμούν μια πιο «ζωηρή» μορφή γυμναστικής,οι ειδικοί προτείνουν ασκήσεις με βάρη ή την υψηλή ένταση διαλειμματικής άσκησης.

Όλες οι μορφές άσκησης ξεχωρίζουν για τη θετική τους επίδραση στην ισορροπία ώστε να προληφθούν πτώσεις και τραυματισμοί.

Η συστηματική γυμναστική ωφελεί κάθε πτυχή της υγείας και συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Όσον αφορά την περίοδο της εμμηνόπαυσης συγκεκριμένα, η γυμναστική θεωρείται πως βοηθά το σώμα να αντιμετωπίσει αποτελεσματικότερα τις εξάψεις, ένα σύνηθες σύμπτωμα της εμμηνόπαυσης που προκύπτει λόγω ορμονικών μεταβολών.

Για αυτό μην περιμένεις άλλο,ξεκίνα να γυμνάζεσαι και θα δεις μεγάλη διαφορά στο σώμα και στην ψυχολογία σου.

Please follow and like us:

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *