Γυμναστική στο σπίτι: 5 απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις για όλο το σώμα!!!

Ανησυχείς επειδή δεν έχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό στο σπίτι για να κάνεις γυμναστική; Δε θα έπρεπε!

Ευτυχώς για σένα υπάρχουν κάποιες απλές ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου αλλά και όπου αλλού θέλεις χωρίς να χρειάζεσαι κάποιο όργανο γυμναστηρίου.

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, αυτές οι απλές ασκήσεις γυμναστικής είναι το ίδιο αποτελεσματικές με εκείνες που κάνεις στο γυμναστήριο ή όταν χρησιμοποιείς κάποιο αντίστοιχο όργανο. Οι ασκήσεις που χρησιμοποιούν το βάρος σου για αντίσταση είναι λειτουργικές επειδή μπορείς να μετακινηθείς ελεύθερα χωρίς να χρειάζεται να είσαι προσκολλημένη στα όργανα. Μπορείς, λοιπόν, να τις κάνεις ακόμα κι όταν κάνεις δουλειές στο σπίτι όπως για παράδειγμα όταν προσπαθείς να τοποθετήσεις κάτι ψηλά στα ράφια ή όταν σκύβεις να πάρεις τις σακούλες με τα ψώνια!!!

Ας δούμε, λοιπόν, βήμα προς βήμα τις ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις ένα πιο υγιές σώμα. Αν ακολουθήσεις το παρακάτω πρόγραμμα (4 φορές την εβδομάδα για 6 εβδομάδες), θα δεις σταδιακά το σώμα σου να δυναμώνει.

1. Βαθύ κάθισμα

Βήμα 1: Στάσου όρθια με τα πόδια ανοιχτά και με τα γόνατα σου ελαφρώς λυγισμένα.

Βήμα 2: Λύγισε τα γόνατα σου και χαμήλωσε το σώμα σου μέχρι οι μηροί σου να βρίσκονται παράλληλα με το έδαφος. Ανασήκωσε ξανά το σώμα σου. Κάνε 20 επαναλήψεις.

Κάνοντας αυτή την άσκηση θα μπορέσεις να εξασκήσεις τους γλουτούς σου, τους τένοντες του ποδιού καθώς και τους κοιλιακούς μυς και την πλάτη σου.

2. Προβολές

Βήμα 1: Βάλε τα χέρια σου στους γοφούς και το δεξί σου πόδι λίγα εκατοστά πιο μπροστά από το αριστερό.

Βήμα 2: Λύγισε το δεξί σου γόνατο φέρνοντας το στην ίδια ευθεία με τον αστράγαλο του ποδιού. Χαμήλωσε τους γοφούς σου και φέρε το αριστερό σου γόνατο προς το έδαφος.

Βήμα 3: Ίσιωσε το δεξί γόνατο και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις και μετά κάνε το ίδιο με το αριστερό πόδι.

Αυτή η άσκηση ενδυναμώνει τους γλουτούς, τους τετρακέφαλους αλλά και τους τένοντες των ποδιών σου.

3. Κοιλιακοί

Βήμα 1: Ξάπλωσε με το πρόσωπο να κοιτάει προς τα επάνω και ένωσε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι. Μάζεψε τα πόδια σου προς το στήθος και ανασήκωσε το κεφάλι, το λαιμό και τους ώμους σου από το πάτωμα.

Βήμα 2: Στρίψε τον κορμό του σώματος σου προς τα δεξιά και φέρε τον αριστερό αγκώνα στο δεξί σου γόνατο. Την ίδια στιγμή τέντωσε το αριστερό σου πόδι. Έπειτα, επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Επανέλαβε προς τα αριστερά. Κάνε 20 επαναλήψεις.

Με αυτή την άσκηση θα καταφέρεις να ενδυναμώσεις τους κοιλιακούς αλλά και τους πλάγιους μυς του σώματος σου.

4. Σανίδα (Plank)

Μια άσκηση που μπορεί να σε βοηθήσει να εξασκήσεις όλο σου το σώμα είναι η λεγόμενη σανίδα (plank).

Βήμα 1: Ακούμπησε τους βραχίονες στο έδαφος φροντίζοντας οι αγκώνες σου να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τους τους ώμους σου.

Βήμα 2: Σήκωσε τα γόνατα σου και τοποθέτησε τα πόδια σου πίσω ώστε το βάρος σου να πέφτει ακριβώς κάτω από τα δάχτυλα των ποδιών σου. Φρόντισε το σώμα σου να βρίσκεται σε ευθεία θέση. Κρατήσου σε αυτή τη θέση για 1 λεπτό.

5. Pushups

Αν θέλεις τώρα να εξασκήσεις και πάλι όλο το σώμα και ιδιαίτερα το στήθος μαζί με τους δικέφαλους και τους τρικέφαλους σου, τότε πρέπει να κάνεις pushups.

Βήμα 1: Ξάπλωσε στα τέσσερα με τα χέρια κάτω από τους ώμους και τα γόνατα σου κατά μήκος των γοφών. Σήκωσε τα γόνατα σου και πήγαινε τα πόδια σου προς τα πίσω ώστε το βάρος να πέφτει ακριβώς κάτω από τα δάχτυλα των ποδιών σου. Τα χέρια και το σώμα σου πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ευθεία.

Βήμα 2: Λύγισε τους αγκώνες σου, φέρνοντας το σώμα σου προς το έδαφος. Ίσιωσε πάλι τους αγκώνες για να επιστρέψεις στην αρχική σου θέση. Κάνε 10 επαναλήψεις.

Το γυμναστήριο KINESIS GYM είναι πλέον στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια και σας δίνει τη λύση για γυμναστική στο σπίτι ή σε όποιον άλλο προσωπικό χώρο διαθέτετε.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε εντελώς δωρεάν τα διαδικτυακά μας μαθήματα και να επιλέξετε όποιο πρόγραμμα θέλετε και όποτε θέλετε. Νέα προγράμματα κάθε βδομάδα, σας κρατούν σε φόρμα και ανεβάζουν την διάθεσή σας στα ύψη!!! Τα ραντεβού μας μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες του KINESIS GYM (Facebook, YouTube, Zoom) θα είναι πλέον διπλά, πρωί και απόγευμα!!!

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube και θα βλέπετε δωρεάν όλα τα workouts του γυμναστηρίου μας..👇

https://www.youtube.com/channel/UCpayyrT5npqufyeE-Wt_oTQ

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *