Γιατί ενώ γυμνάζομαι δεν χάνω βάρος;

Μερικοί από τους βασικούς λόγους για τους οποίους δε χάνεις βάρος ενώ γυμνάζεσαι.

Αρκετοί άνθρωποι ακολουθούν ένα πρόγραμμα γυμναστικής προσπαθώντας να χάσουν βάρος και αυτό μπορεί να γίνεται για διαφορετικούς λόγους. Κάποιοι το κάνουν για λόγους υγείας, ενώ άλλοι θέλουν να βελτιώσουν την εμφάνισή τους. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις όπου, ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά γυμνάζεσαι, δε μπορείς να χάσεις τα επιπλέον κιλά που θέλεις.

  • Η διατροφή σου δε συμπληρώνει το πρόγραμμα γυμναστικής σου.
    Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους δε χάνεις βάρος, ακόμη και αν γυμνάζεσαι με συνέπεια, είναι ότι η διατροφή σου δεν συμπληρώνει το πρόγραμμα γυμναστικής σου. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να αναζητήσεις τις υπηρεσίες ενός ειδικού που είναι σε θέση να σου παρέχει σωστή διατροφική καθοδήγηση παράλληλα με τη γυμναστική σου. Έμπειροι personal trainer συστήνουν να εντάξεις στη διατροφή σου φυσικές και μη επεξεργασμένες τροφές γιατί αυτό ανοίγει το δρόμο για να επιτευχθεί ισορροπία όσον αφορά στο φαγητό που καταναλώνεις.

    Επίσης, μπορεί να γυμνάζεσαι σκληρά, αλλά παράλληλα να τρως μεγάλες ποσότητες. Για να χάσεις βάρος αποτελεσματικά, πρέπει να είσαι σε θέση να κάψεις τις θερμίδες που παίρνεις, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να έχεις επίγνωση της ποσότητας τροφών που καταναλώνεις. Με λίγα λόγια, η σκληρή άσκηση δε σημαίνει ότι μπορείς να τρως υπερβολικά.
  • Η γυμναστική που κάνεις δεν επικεντρώνεται στις σωστές περιοχές του σώματος.
    Ένας ακόμη λόγος για τον οποίο δε χάνεις βάρος ακόμη και αν τηρείς με αυστηρότητα το πρόγραμμα γυμναστικής σου είναι ότι ενδεχομένως δεν επικεντρώνεσαι στη σωστή άσκηση. Για παράδειγμα, μπορεί να εκτελείς υπερβολική αερόβια άσκηση. Παρόλο που η συγκεκριμένη άσκηση μπορεί να διατηρήσει την καρδιά σου υγιή και να ενισχύσει το μεταβολισμό σου, τα μεγάλα αερόβια προγράμματα μπορούν να μειώσουν την άλιπη μυϊκή σου μάζα που είναι σημαντική για την αύξηση του μεταβολισμού και την μείωση της όρεξης.
  • Η γυμναστική που κάνεις μπορεί να μην έχει μεγάλες προκλήσεις.
    Αν και δεν υπάρχει ακριβής εξίσωση σχετικά με το πόσο πρέπει να ασκηθείς ή πόσο συχνά πρέπει να κάνεις ασκήσεις, όταν το πρόγραμμα γυμναστικής σου αποδεικνύεται ότι εκτελείται με ιδιαίτερη ευκολία, τότε μπορεί να μην έχει τις απαιτούμενες προκλήσεις. Σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, ακόμη και αν ασκείσαι, να μη μπορείς να χάσεις το βάρος που σκοπεύεις να διώξεις. Έτσι, φρόντισε να μεγιστοποιήσεις το χρόνο που αφιερώνεις στο γυμναστήριο ή την προπόνηση στο σπίτι πιέζοντας συνεχώς τον εαυτό σου να κάνει περισσότερες και πιο πολύπλοκες ασκήσεις.
  • Δε δίνεις σημασία στην αποθεραπεία.
    Τις ημέρες που γυμνάζεσαι, το πρόγραμμά σου θα πρέπει να ακολουθείς από ασκήσεις αποθεραπείας, εστιάζοντας σε διαφορετικές μυϊκές ομάδες. Αυτό εξασφαλίζει τη σωστή “επαναφορά” του σώματός σου μετά από μια σκληρή προπόνηση. Μπορείς επίσης να αφιερώσεις χρόνο για να ξεκουραστείς και να ανακάμψεις, έτσι ώστε να είσαι έτοιμη να γυμναστείς ξανά την επόμενη μέρα. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται ότι ακολουθείς το κατάλληλο πρόγραμμα προπόνησης που θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος.
  • Έχεις υπερβολικό άγχος.
    Ορισμένες φορές, ο λόγος για τον οποίο δε χάνεις βάρος δε σχετίζεται άμεσα με την προπόνησή σου. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου αυτό μπορεί να αποδοθεί στο άγχος και στην πίεση που αντιμετωπίζεις. Όταν το σώμα σου βρίσκεται σε υπερβολική πίεση, δεν παράγει αρκετή κορτιζόλη, η οποία παρέχει στο σώμα σου την ενέργεια που χρειάζεσαι για να ασκηθείς και τελικά να χάσεις βάρος.
  • Το σώμα σου έχει φτάσει στο όριο του.
    Τέλος, όταν δε χάνεις βάρος παρά την εκτεταμένη και συνεπή προπόνηση, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το σώμα σου να έχει φτάσει στο όριό του. Παρόλο που αρχικά μπορεί να υπάρξει μια απότομη μείωση κιλών, θα έρθει η στιγμή που το σώμα σου ‘έχει φτάσει σε ταβάνι’. Ωστόσο, μπορείς να μειώσεις την λήψη θερμίδων ή να αλλάξεις τη σωματική σου δραστηριότητα.


    πηγή: shape.gr

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *