← Πίσω στο πρόγραμμα  

Pilates Reformer

Γιατί να το προτιμήσω;

Με την άνθηση της μεθόδου εκγύμνασης Pilates τα τελευταία χρόνια, οι επιλογές που υπάρχουν είναι τρεις: μαθήματα σε γκρουπ, σε μίνι γκρουπ, και ατομικά. Το ατομικό μάθημα Pilates είναι η ιδανική μορφή για τον ασκούμενο που θέλει αποτελέσματα γρήγορα και ασφαλή και που θέλει να αξιοποιήσει τα οφέλη της μεθόδου στο έπακρο. Είναι ο αποδοτικότερος τρόπος να γνωρίσει τη μέθοδο και να την ενσωματώσει στη ζωή του.

 

H μέθοδος Pilates επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται επίσης στην ευλυγισία των μυών , στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης. Αντιμετωπίζει το σώμα σαν σύνολο για αυτό και δεν προκαλεί τραυματισμούς. Κάτι που καθιστά την μέθοδο και σαν άριστο μέσo αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων. Το Reformer είναι το πιο διαδεδομένο μηχάνημα pilates, προσφέρει όλα τα οφέλη του pilates συμπεριλαμβανομένης της συνολικής δύναμης, της ευλυγισίας, του συντονισμού των κινήσεων και της ισορροπίας. Όλα αυτά σε συνδυασμό μπορούν να οδηγήσουν στη βελτίωση της καθημερινής ζωής, στην καλύτερη στάση του σώματος, στην πιο αποτελεσματική κυκλοφορία του αίματος και στην ανακούφιση από πόνους που σχετίζονται με φυσικές ανισορροπίες, όπως π.χ. σκολίωση, κύφωση. Πλεονεκτήματα

Το μάθημα θα σας ωφελήσει ακόμα και αν συμμετέχετε μία φορά την εβδομάδα. Παρ’ όλα αυτά, το ιδανικό θα ήταν τρεις φορές την εβδομάδα.

  • Βελτίωση της στάσης του σώματος
  • Καύση θερμίδων και λίπους
  • Παραγωγή ενδορφινών για φυσική αίσθηση ευεξίας
  • Γράμμωση και τόνωση των μυών των ποδιών
   

 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ;
  • 1. Επίτευξη στόχων: Ο γυμναστής είναι σε συνεχή συνεννόηση με τον ασκούμενο ως προς τις απαιτήσεις και τους στόχους του.
  • 2. Γρήγορη πρόοδος: Δημιουργείται μία σχέση μεταξύ ασκούμενου και γυμναστή όπου και οι δύο ενδιαφέρονται το ίδιο για την πρόοδό του, η οποία παρακολουθείται συνεχώς πρακτικά και σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια.
  • 3. Σχέση ευθύνης: Ταυτόχρονα δημιουργείται και μία σχέση ευθύνης η οποία αποτρέπει τον ασκούμενο από το να ξεφύγει από τους στόχους του.
  • 4. Εξατομικευμένο πρόγραμμα: Ανάλογα με τις ανάγκες του ασκούμενου, ο γυμναστής επιλέγει ασκήσεις που απευθύνονται είτε σε δύναμη, είτε σε ευλυγισία, είτε σε συμμετρία, είτε στη γενική καλύτερη σωματική απόδοση που είναι απαραίτητη στη καθημερινότητα.
  • 5. Σωστή τεχνική: Υπάρχει ο χρόνος να αφοσιωθούν στην εκμάθηση της σωστής τεχνικής των ασκήσεων.
  • 6. Ασφαλής εκγύμναση: Μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμού αφού ο ασκούμενος είναι σε συνεχή παρακολούθηση.
  • 7. Βελτιωμένη συγκέντρωση: Δεν αποσπάται η προσοχή του ασκούμενου από το τι συμβαίνει στους γύρω του, ή από το να συγκρίνει τον εαυτό του με άλλους.
  • 8. Ποικιλία: Στο ατομικό υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν ασκήσεις που αποφεύγονται σε ομαδικά μαθήματα, λόγω πολυπλοκότητας ή δυσκολίας. Ο ασκούμενος έχει την ευκαιρία να γνωρίσει όλο το ασκησιολόγιο, σε όλα τα όργανα.
  • 9. Αποδοτικότητα: Σε ένα μάθημα μίας ώρας μπορούν να γίνουν περισσότερες ασκήσεις, αφού ο γυμναστής δεν χρειάζεται να ασχολείται με το να διορθώνει άλλους.
Είμαι έγκυος. Μπορώ να κάνω προπονήσεις Pilates Rreformer™;

Η ασφάλεια είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Κατά συνέπεια, προτείνουμε να μιλήσετε με το γιατρό ή τη μαία σας, οι οποίοι θα μπορέσουν να σας συμβουλεύσουν κατάλληλα εφόσον γνωρίζουν καλύτερα το ιατρικό σας ιστορικό. Επίσης, μιλήστε με το γυμναστή σας εκ των προτέρων και ενημερώστε τον για την εγκυμοσύνη σας. Θα σας προτείνει ορισμένες επιλογές για το σύνολο της προπόνησης.

Πόσες προπονήσεις Pilates Rreformer™ πρέπει να κάνω την εβδομάδα;

Για να έχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα, προτείνουμε να κάνετε 2-3 προπονήσεις  την εβδομάδα.

Χρειάζομαι ειδικό εξοπλισμό ποδηλασίας για να κάνω Pilates Rreformer™;

Μπορείτε να κάνετε RPM™ φορώντας τα κανονικά ρούχα γυμναστικής και τα αθλητικά σας παπούτσια. Δεν απαιτείται ειδικός εξοπλισμός ποδηλασίας. Τα ποδηλατικά κολάν κάνουν πιο άνετη την άσκηση, αλλά δεν είναι απαραίτητα. Εάν θέλετε πραγματικά να έχετε την κατάλληλη ποδηλατική εμφάνιση, μπορείτε να αποκτήσετε τον πλέον πρόσφατο εξοπλισμό για το RPM™ από τη Reebok και τη Les Mills.

Που μπορώ να βρω και να κάνω ομαδικά προγράμματα Pilates Rreformer™;

Στην πόλη του Κιλκίς και σε αποκλειστικότητα ΜΟΝΟ στο γυμναστήριο Kinesis-Gym. Σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο με τρία κρεβάτια Pilates Rreformer, Pilates Tower, Pilates Gadillac και πλήρες οπτικοακουστικό υλικό, οι εξειδικευμένοι γυμναστές – προπονητές είναι στην διάθεσή σας.

Εκπαιδευτές

Παναγιώτα Τανάνη

 

Απόφοιτη του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού της Θεσσαλονίκης με ειδικότητα “Κλασικός Αθλητισμός”.

Υπεύθυνη των ακαδημιών και του προ αγωνιστικού τμήματος στίβου στον ΓΑΣ Κιλκίς.

Διαθέτει 3ετη εμπειρία στην εκμάθηση κολύμβησης σε παιδιά αλλά και στην προπόνηση του ποδοσφαίρου τμήματος  μπαμπίνι. 

Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάριο Yoga For Kids την οποία και διδάσκει στο ΚΔΑΠ kinesis for kids μαζί με την παιδαγωγική γυμναστική.

Είναι instructor του προγράμματος Pilates Reformer το οποίο έχει αναλάβει στο γυμναστήριο μας και διδάσκει τα προγράμματα  ΒODYBALANCE της LesMills και το ABS&HIPS.
    

Event Hours(6)

  • ΔΕΥΤΕΡΑ

    10:00 am - 11:00 am

    Flex - Strength
    Παναγιώτα

  • ΔΕΥΤΕΡΑ

    07:00 pm - 08:00 pm

    Flex - Strength
    Παναγιώτα

  • ΤΕΤΑΡΤΗ

    10:00 am - 12:00 am

    Flex - Strength
    Παναγιώτα

  • ΤΕΤΑΡΤΗ

    07:00 pm - 08:00 pm

    Flex - Strength
    Παναγιώτα

  • ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

    10:00 am - 11:00 am

    Flex - Strength
    Παναγιώτα

  • ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

    07:00 pm - 08:00 pm

    Flex - Strength
    Παναγιώτα