Βάλε την γυμναστική στην ζωή σου

Ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι

Αξίζει να χαρίσεις στον εαυτό σου τα οφέλη ενός φυσικού δραστήριου τρόπου ζωής. Τα πρώτα βήματα ίσως είναι τα πιο δύσκολα, αλλά είναι τα πιο σημαντικά.

Κάνε τις απαραίτητες εξετάσεις, συμβουλεύσου τον γιατρό σου και τον γυμναστή σου, αγόρασε τον κατάλληλο αθλητικό εξοπλισμό, επέλεξε το καλύτερο γυμναστήριο ή έναν ειδικό personal trainer για εσένα και ξεκίνα την προπόνηση…

Ξυπνάς το πρωί γεμάτος ενέργεια και όρεξη και αυτό που χρειάζεσαι για να ξεκινήσει ωραία η μέρα σου είναι λίγη γυμναστική.

Αυτό που πρέπει να ξέρεις όμως είναι ότι η πρωινή γυμναστική εμφανίζει σημαντικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα…


Πλεονεκτήματα

  • Το πρωί το γυμναστήριο δεν είναι συνωστισμένο και μπορείς να χρησιμοποιείς άνετα τα όργανα που θέλεις χωρίς αργοπορία.
    • Αύξηση του αισθήματος της φυσικής και πνευματικής ενέργειας και ευεξίας για αρκετές ώρες.
    • Καις από νωρίς στην μέρα σου περισσότερες θερμίδες.
    • Άν η γυμναστική σου αφορά εκγύμναση σε εξωτερικό περιβάλλον, τότε να γνωρίζεις ότι οι πρωινές ώρες έχουν τα κατώτερα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης μέσα στην ημέρα.
    • Δημιουργείται η συνήθεια και σύστημα πειθαρχίας στο πρόγραμμά σου , αφού εκτός από την δυσκολία ίσως ξυπνήματος, δεν υπάρχει λόγος να χάσεις κάποια προπόνηση.
    • Τελειώνεις την γυμναστική σου στην αρχή της ημέρας και είσαι μετά ελεύθερος για άλλες δραστηριότητες .
    • Υπάρχει καλύτερη θερμοκρασία και περισσότερη δροσιά το καλοκαίρι.

Μειονεκτήματα

  • Αν είσαι από αυτούς που κοιμούνται αργά, τότε θα είναι επώδυνο το πρωινό ξύπνημα .
    • Έχεις χαμηλότερη ενέργεια και ροή του αίματος με το ξύπνημα αφού η θερμοκρασία του σώματος είναι χαμηλότερη 1 έως 3 ώρες πριν το ξύπνημα.
    • Είσαι πιο επιρρεπής σε τραυματισμό αφού στην αρχή της ημέρας οι μύες είναι πιο δύσκαμπτοι.
    • Χρειάζεται να χωνέψεις καλά το πρωινό σου και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξυπνάς αρκετή ώρα πριν πας για γυμναστική.

 

Μην ξεχάσεις όμως τα πιο κάτω σημαντικά:

  •  Ξύπνα τουλάχιστον μια ώρα πριν την προπόνηση.
    • Φάε κάτι 30 λεπτά πριν την προπόνηση. Άσκηση με άδειο στομάχι είναι λάθος διότι μπαίνεις σε καταβολισμό λόγο χαμηλών επίπεδων γλυκόζης του αίματος .
    • Κάνε ένα πάρα πολύ καλό ζέσταμα και τεντώματα πριν την προπόνηση.
    • Ντύσου κατάλληλα. Το πρωί η θερμοκρασία είναι μικρότερη.
    • Φάε ένα πρωινό γεύμα αμέσως μετά την προπόνηση για αναπλήρωση της χαμένης ενέργειας.

 

Please follow and like us:
error

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *