Αποφύγετε τους τραυματισμούς την ώρα της γυμναστικής σας.

Προκειμένου να προλάβετε τους τραυματισμούς σας την ώρα που γυμνάζεστε,πρέπει να δώσετε νόημα στις βασικές συμβουλές που σας προτείνουμε παρακάτω:

  • Δώστε από 5′ έως 10′ λεπτά στην προσεκτική προθέρμανση και την προσεκτική αποθεραπεία πριν και μετά από την προπόνησή σας.
  • Φτιάξτε ένα πρόγραμμα με το οποίο να ανεβάσετε σταδιακά και όχι απότομα το επίπεδο της δραστηριότητά σας αν τώρα ξεκινάτε. Κάντε το ίδιο αν έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που προπονηθήκατε.
  • Ακούστε το σώμα σας. Κρατηθείτε μακριά από την άσκηση όταν είσαστε άρρωστοι ή όταν νιώθετε πολύ κουρασμένοι. Σταματήστε αν νιώθετε ότι δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε μια άσκηση, αν νιώθετε ότι θα λιποθυμήσετε, ή αν νιώσετε μετά την προπόνηση ότι είσαστε καταβεβλημένοι ή αν νιώσετε επίμονους πόνους στις αρθρώσεις μετά την άσκηση.
  • Αν χρειαστεί να διακόψετε για ένα διάστημα τις προπονήσεις σας, ξεκινήστε από χαμηλότερο επίπεδο την άσκησή σας. Ρίξετε πιο κάτω τα βάρη σας ή κάνετε λιγότερες επαναλήψεις και μικρότερο αριθμό σετ ώστε να δώσετε στο σώμα και τον οργανισμό την δυνατότητα να επιστρέψει ομαλά στον προηγούμενο προχωρημένο ρυθμό και να ξαναφτάσει στο επίπεδο που ήσασταν.
  • Είναι βασική οδηγία το να πίνετε άφθονο νερό, αλλά αν κάνετε πολύ σκληρή προπόνηση, ή κάνετε μαραθώνιο ή τρίαθλο, τότε είναι βέβαιο ότι πρέπει να επιλέξετε ποτά που αντικαθιστούν τα υγρά και τους ηλεκτρολύτες.
  • Ένας καθυστερημένος μυϊκός πόνος, που ξεκινά από 12 έως 24 ώρες μετά από μια προπόνηση και σταδιακά υποχωρεί, είναι μια φυσιολογική αντίδραση των μυών σας. Αντίθετα, ένας επίμονος ή έντονος μυϊκός πόνος που ξεκινά κατά τη διάρκεια της προπόνησης ή αμέσως μετά ή μυϊκός πόνος που επιμένει για περισσότερο από μια – δύο εβδομάδες χρειάζεται μια συμβουλή από τον γιατρό σας.
  • Είναι σημαντικό να επιλέξετε κατάλληλα ρούχα και – οπωσδήποτε – παπούτσια για τη γυμναστική σας, τα οποία να είναι σχεδιασμένα για τον τύπο της προπόνησής σας.Τα παπούτσια είναι σημαντικό να τα αλλάζετε συχνά, θεωρητικώς κάθε έξι μήνες, διότι με τη χρήση φθείρεται η ικανότητά τους να απορροφούν τους κραδασμούς.

Όλα ευνοούν για την καλύτερη προστασία της σωματικής σας υγείας.

Please follow and like us:

About

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *