Αντιμετωπίστε τον πόνο στην μέση με άσκηση.

Η οσφυαλγία έχει πολλές και διαφορετικές αιτίες και μία από αυτές είναι και η φυσιολογική φθορά που έρχεται με τα χρόνια. Έτσι, αυτό που πρέπει να κάνετε, είναι να διατηρείτε τη μέση σας υγιή και δυνατή. Κι αυτό γιατί η αδύναμη μέση, μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει προβλήματα οσφυαλγίας.

Όπως λένε μάλιστα οι ειδικοί, η αδυναμία των μυών να συγκρατήσουν στη σωστή θέση τους σπονδύλους είναι η βασική αιτία της οσφυαλγίας. Γι’ αυτό μπορείτε να την αντιμετωπίσετε κάνοντας σωστές ασκήσεις για:

Μυϊκή ενδυνάμωση: Οποιαδήποτε άσκηση που γυμνάζει τους μύες της μέσης και γενικά όλους τους μύες που στηρίζουν τη σπονδυλική στήλη, με όργανα ή χωρίς όργανα, είναι το πρώτο και σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να κάνετε. Ασκήσεις για τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους, για την πλάτη και τους γλουτούς βοηθούν στη διατήρηση της σωστής στάσης του σώματός.

Ευλυγισία: Άτομα με ευλύγιστη μέση είναι λιγότερο επιρρεπή σε τραυματισμούς και εμφανίζουν σπανιότερα προβλήματα στη μέση τους. Το Stretching – οι διατατικές ασκήσεις, η yoga, το pilates, βοηθούν στην απόκτηση ευλυγισίας.

Αεροβικές ασκήσεις: Αυτές οι ασκήσεις κατά βάση είναι ασφαλείς για την πλάτη και τη μέση. Για παράδειγμα, το περπάτημα και το κολύμπι ανήκουν στις ασκήσεις χαμηλού κινδύνου και υψηλής ωφέλειας, αρκεί πάντα να τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλούς άσκησης και να λαμβάνετε τη σωστή στάση στο σώμα σας.

Το Kinesis Gym σας έχει την λύση!!!

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *