6 Συμβουλές για να βελτιώσεις τη στάση σώματός σου με την Παναγιώτα Τανάνη!!!

Στις μέρες μας οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε μια καθιστική ζωή, περνώντας το μεγαλύτερο μέρος της μέρας μας σκυμμένοι μπροστά στον υπολογιστή ή στο κινητό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η σπονδυλική μας στήλη να μην είναι ευθυγραμμισμένη, προκαλώντας πόνους στην πλάτη.

Παρακάτω θα δεις 6 τρόπους για να βελτιώσεις άμεσα τη στάση του σώματός σου είτε με ήπιες ασκήσεις γυμναστικής είτε με άλλους απλούς τρόπους.

Για αρχή, υπάρχουν μερικές απλές ασκήσεις stretching που μπορείς να κάνεις για να νιώσεις την πλάτη σου να ευθυγραμμίζεται.

1. Γέφυρα

Ξεκίνα ξαπλώνοντας με την πλάτη σε ένα στρώμα γυμναστικής, με τα πόδια σου στο άνοιγμα των ώμων, το γόνατα λυγισμένα και τα χέρια σου τεντωμένα καλά δίπλα από τους γλουτούς. Πιέζοντας καλά τα πέλματα σήκωσε αργά τον πισινό από το στρώμα, μέχρι τα γόνατα, τα κόκαλα της λεκάνης και οι ώμοι να βρίσκονται σε μία ευθεία. Μείνε σε αυτή τη στάση για λίγα δευτερόλεπτα και μετά κατέβα στην αρχική θέση αργά. Επανάλαβε 8-10 φορές.

2. Έκταση πλάτης

Ξάπλωσε μπρούμυτα με τα πόδια τεντωμένα και τα χέρια λυγισμένα με τους πήχεις να ακουμπούν στο πάτωμα. Με το μέτωπο να κοιτάει στο πάτωμα, χρησιμοποίησε τα χέρια για να σηκώσεις τον κορμό ώστε η πλάτη να δημιουργήσει ένα ελαφρύ τόξο. Μείνε σε αυτή τη στάση για λίγα δευτερόλεπτα και μετά χαλάρωσε. Επανάλαβε 8-10 φορές.

3. Έκταση στήθους

Στάσου όρθια με τα πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης και πλέξε τα χέρια σου πίσω από το σώμα σου. Με τα χέρια τεντωμένα κάνε έκταση πίσω και κάτω μέσω των ώμων σου. Μείνε για λίγο σε αυτή τη στάση και μετά χαλάρωσε.

4. Σανίδα

Η σανίδα είναι μια θαυματουργή άσκηση για όλο το σώμα, ενώ ορισμένες παραλλαγές της μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη στάση του σώματος. Ξάπλωσε μπρούμυτα με τους ώμους και τους αγκώνες να βρίσκονται σε μια ευθεία. Σήκωσε τον κορμό σου, κρατώντας τα πόδια σου τελείως τεντωμένα, έτσι ώστε το σώμα σου να είναι σε μια ευθεία. Για να το πετύχεις αυτό πρέπει να ενεργοποιήσεις καλά την κοιλιά και τους γλουτούς σου. Μείνε σε αυτή τη θέση για 30 δευτερόλεπτα και μετά χαλάρωσε.

5. Ενεργοποιήσου

Με το να αθλείσαι συστηματικά καταφέρνεις να γυμνάσεις του μύες που είναι απαραίτητοι για μια σωστή στάση σώματος. Επιπλέον, πρόσεχε το βάρος σου καθώς το πρόσθετο βάρος μπορεί να κάνει το σώμα να χάσει τη  ευθυγράμμισή του.

6. Χρησιμοποίησε τη φαντασία σου

Όταν στέκεσαι όρθια φαντάσου ότι υπάρχει ένα αόρατο σχοινί από την κορυφή του κεφαλιού σου προς τα πάνω. Φαντάσου λοιπόν ότι κάποιος σε τραβάει από αυτό το σχοινί, κρατώντας το κεφάλι σου ψηλά και τους ώμους, τους γοφούς, τα γόνατα και τους αστραγάλους σε ευθυγράμμιση.

Τέλος, η σωστή στάση σώματος, δίνει στο σώμα κινητικότητα, ισορροπία και κινητικό έλεγχο, παράγοντες που μας προστατεύουν από πολλούς μυοσκελετικούς τραυματισμούς και παθήσεις, ενώ επίσης μειώνουν τους καθημερινούς μυοσκελετικούς πόνους (μέση – πλάτη – αυχένα), οι οποίοι προέρχονται από τη μειωμένη κινητικότητα των αρθρώσεων και τους σφιχτούς μύες κάτι που οφείλεται στην καθημερινή κακή στάση του σώματος και τη λάθος επαναλαμβανόμενη κίνηση.

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *