Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για να πείσεις τον εαυτό σου να πάει γυμναστήριο…

Βρες παρέα.

Ακόμα και αν δεν γυμνάζεστε μαζί, φροντίστε να ενημερώνετε η μια την άλλη για τις επιδόσεις σας και να κανονίζετε να κάνετε γυμναστική την ίδια ώρα.

Νερό, πολύ νερό.

Δοκίμασε τα πάντα: Μπουκάλια λίτρου στο γραφείο να σου θυμίζουν ότι πρέπει μέχρι το τέλος της μέρας να τα έχεις πιει, εφαρμογές στο κινητό που ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα φροντίζουν με τον πλέον εκνευριστικό ήχο να καταναλώσεις Η20, τηλέφωνα από φίλους και γνωστούς, όπως σε βολεύει. Αν θες να ξεφορτωθείς την κυτταρίτιδα, αυτή είναι μια βασική λύση.

Νιώσε άνετα.

Είναι παραπάνω από σημαντικό να βρεις τα σωστά ρούχα με τα οποία θα νιώθεις εκτός από άνεση και περηφάνια όταν τα φοράς. Τι σημαίνει αυτό; Όταν μια γυναίκα βρει το κολάν αυτό που την κολακεύει, όχι απλά τρέχει περισσότερο στο γυμναστήριο, αλλά το φοράει και στις βόλτες της, ενώ η αυτοπεποίθησή της χτυπάει ταβάνι με το πόσο καλλίγραμμες δείχνουν οι καμπύλες της.

Βρες τη γυμναστική που σου ταιριάζει.

Όσο και να βλέπω ότι έχω ανάγκη το γυμναστήριο, αν δε βρω το είδος άσκησης που μου ταιριάζει, δε θα καταφέρω ποτέ τίποτα. Ευτυχώς οι επιλογές είναι άπειρες, από yoga, pilates, TRX, απλά όργανα γυμναστικής, crossfit, χορό, spinning, σίγουρα θα βρεις κάτι που ναι μεν θα σε ιδρώνει, αλλά δε θα σε κάνει να βαριέσαι.

Η μουσική!

Αν επιλέξεις ένα ομαδικό πρόγραμμα δεν έχεις επιλογή, αλλά στην περίπτωση που αποφασίσεις να γυμναστείς μόνη σου, πρέπει να προσφέρεις στον εγκέφαλό σου ένα δωράκι ώστε να μην συνειδητοποιεί άμεσα τι τραβάει εκείνη τη στιγμή. Αυτό σημαίνει πως μια playlist με τα αγαπημένα σου τραγούδια είναι ο ιδανικός τρόπος για να σου χρυσώσεις το χάπι και να συνεχίσεις ακάθεκτη να… ιδρώνεις!

Προσωπική υγιεινή.

Μην παραβλέπεις τα απαραίτητα: πετσέτα, αποσμητικό, δεύτερο εσώρουχο, δεύτερο T-shirt, δεύτερα παπούτσια, γιατί θα ιδρώσεις, αλλά και αφρόλουτρο, ίσως και ένα dry shampoo δε θα έβλαπτε, ειδικά αν έχεις να πας για καφέ αμέσως μετά.

Τα σωστά τα πρότυπα.

Όχι ότι θα σε βοηθήσει να μπαίνεις κάθε μέρα στο Instagram της Gigi Hadid, αλλά καλού κακού βάλε στους σελιδοδείκτες σου και στο καθημερινό σου feed λογαριασμούς που θα σε εμπνέουν. Αντί για profiles με φαγητά – κάντα unfollow αμέσως – ακολούθησε fitness λογαριασμούς που θα σε κάνουν κορμάρα. Αποφασιστικότητα, υπομονή και μπορείς να τα καταφέρεις.

Σκέψου: νέες αγορές..

Νέα ρούχα. Θα νιώσεις καλά για τον εαυτό σου, κι αυτό θα αυξήσει την ενέργεια και το κίνητρό σου για να πας στο γυμναστήριο.

Αντί να σκέφτεσαι και να προσπαθείς να βρεις το κίνητρο για να γυμναστείς απλά σήκω και πήγαινε στο γυμναστήριο. Σταμάτα να σκέφτεσαι. Απλά πήγαινε..!!!

Tags:

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *