Ήρθε η ώρα να πάμε γυμναστήριο

Ξέρουμε πολύ καλά ότι αποτελεί προτεραιότητα στη ζωή μας σχεδόν πάντα το να ξεκινήσουμε (και να συνεχίσουμε να πηγαίνουμε!) γυμναστήριο. Για να δούμε πώς θα το πετύχετε αυτήν τη φορά.

«Τέλος από Δευτέρα θα ξεκινήσω γυμναστήριο και σε αντίθεση με κάθε άλλη φορά τώρα θα τηρήσω την υπόσχεση στον εαυτό μου. Θα πηγαίνω για γυμναστική σαν να… παίρνω αντιβίωση. Πού θα πάει; Θα το συνηθίσω κάποια στιγμή», λέει η 35χρονη Ελένη. Αν νιώθετε και εσείς κάπως έτσι, καιρός να αλλάξετε οπτική. Πολλοί από εμάς ίσως να ταυτιζόμαστε με τα λεγόμενα της Ελένης. Θέλουμε να αποκτήσουμε ένα πιο αρμονικό σώμα, να χάσουμε βάρος ή να «σφίξουμε» τα «δύσκολα» σημεία. Από την άλλη μεριά, όμως, βλέπουμε το γυμναστήριο σαν τιμωρία, έναν βαρετό και επώδυνο δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε αν θέλουμε να πετύχουμε τον στόχο μας.

Γιατί να ξεκινήσουμε γυμναστήριο; 
Μας εμπνέει ο χώρος Είναι γεγονός ότι θα μπορούσαμε να γυμναστούμε μόνοι στο σπίτι μας, αρκεί να έχουμε βέβαια κάποιες βασικές γνώσεις, προκειμένου να εκτελούμε σωστά τις ασκήσεις και να αποφύγουμε τραυματισμούς. Πόσοι από εμάς, όμως, γυμνάζονται μόνοι τους στην πράξη; Φαίνεται ότι ο άνθρωπος αναζητά την αλλαγή περιβάλλοντος, οπότε ένα καθαρό, σύγχρονο γυμναστήριο με όμορφους χώρους και ευχάριστη μουσική αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο να γραφτούμε και να παραμείνουμε μέλη για μεγάλο χρονικό διάστημα. 
Μας κινητοποιεί η παρέα Είτε γυμναζόμαστε στα μηχανήματα του γυμναστηρίου είτε -ακόμα περισσότερο- συμμετέχουμε σε ομαδικά προγράμματα άσκησης, το σημαντικό είναι ότι πoτέ δεν νιώθουμε μόνοι. «Στο γυμναστήριο μας Kinesis-Gym πηγαίνεις με παρέα ή βρίσκεις παρέα. Η συνύπαρξη και η επικοινωνία με άλλους ανθρώπους μάς βοηθάει να μη νιώθουμε μοναξιά στην προσπάθειά μας και μας κινητοποιεί να συνεχίσουμε.  
Έχουμε πολύτιμη καθοδήγηση Η καθοδήγηση από τους ειδικούς είναι απαραίτητη αν θέλουμε να εκτελούμε σωστά τις ασκήσεις και να αποφεύγουμε τραυματισμούς, αλλά και να πετύχουμε τον στόχο του προγράμματός μας. 
Το bonus της παρακολούθησης Στο πλαίσιο του γυμναστηρίου υπάρχει ανά πάσα στιγμή παρακολούθηση από γυμναστή, ο οποίος βελτιώνει τη στάση του σώματός μας, τροποποιεί τις ασκήσεις ανάλογα με τις ανάγκες μας (π.χ. μας δίνει βαράκια περισσότερων κιλών, μας μειώνει τις επαναλήψεις), αλλά και μας παροτρύνει να συνεχίσουμε όταν είμαστε έτοιμοι να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια. 

Η συνταγή της επιτυχίας
Δύο είναι οι βασικές παράμετροι που εγγυώνται την επιτυχία: 
1. Το συναισθηματικό κομμάτι (τι μας αρέσει;).
2. Οι στόχοι μας. 
Ξεκινάμε θέτοντας τους στόχους μας, το πού επιθυμούμε να φτάσουμε. Θέλουμε να αδυνατίσουμε, να αποκτήσουμε μυϊκή μάζα, να δυναμώσουμε, να «σφίξουμε»; Στη συνέχεια πρέπει να ανακαλύψουμε ποιο είναι το είδος της άσκησης που μας αρέσει και θα μας βοηθήσει να πετύχουμε τον στόχο μας. Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να προτιμάει ασκήσεις που έχουν να κάνουν με το σώμα και το μυαλό, όπως η γιόγκα, και άλλοι να χρειάζονται μια πιο έντονη άσκηση για να ξεδίνουν από την ένταση της καθημερινότητας. Ένας γυμναστής μπορεί να μας κατευθύνει σωστά προς αυτήν την κατεύθυνση, αφού ενημερωθεί σχετικά με τα είδη της άσκησης που κάναμε μέχρι τώρα, το τι δεν πήγε καλά και σταματήσαμε κ.λπ.


Top tips για αρχαρίους
* Μην παρασυρθείτε από τον αρχικό σας ενθουσιασμό και μην υπερβάλετε όσον αφορά τη συχνότητα των επισκέψεών σας στο γυμναστήριο. Δύο φορές την εβδομάδα είναι μια ικανοποιητική συχνότητα, αρκεί να δεσμευτείτε και να την τηρείτε. Κανονίστε σε συνεργασία με τον γυμναστή σας τις ημέρες και τις ώρες που σας βολεύουν και προσπαθήστε να μην παρεκκλίνετε από το πρόγραμμα αυτό. 
* Η υπερβολή και ο υπέρμετρος ενθουσιασμός δεν είναι ευεργετικά ούτε και στην περίπτωση της έντασης της άσκησης. Τα πολυπόθητα αποτελέσματα θα έρθουν, όχι όμως μετά από 2-3 προπονήσεις. Το μυστικό για να πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι η… ξεκούραση ανάμεσα στις προπονήσεις. Οι μύες χρειάζεται να αναρρώνουν ανάμεσα στις προπονήσεις, προκειμένου να αποφύγετε τραυματισμούς και το σώμα σας να λειτουργεί στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων του. 
* Δώστε ακριβείς πληροφορίες στους γυμναστές κατά τον αρχικό σχεδιασμό του προγράμματός σας, χωρίς να παραλείψετε τίποτα σχετικά με το ιατρικό σας ιστορικό (π.χ. λήψη φαρμάκων, ενοχλήσεις, τραυματισμούς) και τη φυσική σας κατάσταση, για να είστε σίγουροι ότι το πρόγραμμα που θα ακολουθήσετε θα ανταπο-κρίνεται στις ανάγκες σας. 
* Μην μπείτε στη διαδικασία να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα που θα σας προτείνουν οι γυμναστές χωρίς να συμφωνείτε. Ακόμα και αν είναι ιδανικό για τον σωματότυπό σας, δεν θα έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε αν δεν επιλέξετε ένα είδος άσκησης που σας αρέσει. Βρείτε, λοιπόν, τη γυμναστική που πραγματικά σας αρέσει και όλα τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους. 


 

Please follow and like us:
error

About

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *