Υγιεινές αποφάσεις για τη νέα χρονιά

Η χρονιά άλλαξε και  έχουμε βάλει στόχο να κάνουμε πολλά νέα ξεκινήματα στη ζωή μας – Θα κόψουμε το ποτό, θα αρχίσουμε γυμναστήριο, θα  προσέχουμε την διατροφή μας ακόμα θα σταματήσουμε το κάπνισμα .Στόχοι που κάθε χρόνο βάζουμε αλλά δύσκολα υλοποιούμε , ήρθε η ώρα όμως να ανανεωθούμε να βελτιώσουμε την ζωή και την υγεία μας . Κάθε ξεκίνημα είναι δύσκολο και συνοδεύεται από σωστές αποφάσεις και θέληση .

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες μόνο το ένα τρίτο των Αμερικανών παίρνει σωστές αποφάσεις για να βελτιώσει την  υγεία του  αλλά το θλιβερό είναι ότι μικρότερο ποσοστό τηρεί ένα υγιεινό τρόπο ζωής .


 

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για μια νέα χρονιά γεμάτη υγεία και ευεξία :

Ξεκινήστε γυμναστήριο 

“Νους υγιής εν σώματι υγιή”: Όσο κλισέ και αν ακούγεται είναι τεράστια αλήθεια. Για να είναι ο νους υγιής, θα πρέπει και το σώμα να είναι υγιές. Η διάθεσή σας και η αυτοπεποίθησή σας θα αυξηθεί και το βασικότερο; Θα είστε πιο αποδοτικές στην δουλειά. Η άσκηση επίσης όπως είναι γνωστό καταπολεμά την κατάθλιψη.

Θα αποκτήσετε πειθαρχία. Σε αντίθεση με τη γυμναστική στο σπίτι, στο γυμναστήριο είναι πιο δύσκολο να σταματήσετε μία άσκηση πριν από την ολοκλήρωσή της. Επιπλέον, θαυμάζοντας τα κορμιά άλλων ατόμων που έχουν φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα έχετε έξτρα κίνητρα για να πετύ Θα νιώθετε δυνατή. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Θα επαναπροσδιορίσετε τη ζωή σας θα μπορείτε πιο εύκολα να κόψετε κακές συνήθειες όπως το τσιγάρο.

Ελαττώστε το σωματικό σας βάρος

Μετά το τέλος των γιορτών όλοι αναρωτιούνται πως θα χάσουν τα περιττά κιλά μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις για τη νέα χρονιά αφορά τη μείωση του σωματικού βάρους. Για να καταφέρετε να τηρήσετε αυτή την απόφαση πρέπει να συμβιβαστείτε με το γεγονός ότι τα αποτελέσματα θα είναι ορατά μετά από κάποιο διάστημα. Επίσης, θα μπορούσατε να συμπληρώσετε σε ένα ημερολόγιο τί τρώτε κάθε μέρα για να παρακολουθήσετε τη διατροφή σας και να καταγράφεται τις θερμίδες που προσλαμβάνεται καθημερινά δεν χρειάζεται άγχος και υπερβολές μόνο ηρεμία και προσήλωση στον στόχο σας . Ακόμα θα πρέπει να προσαρμόζεται τα γεύματα σας μέσα στην ημέρα ώστε να είναι μικρά και να μην ξεπερνούν τα 4-5 .  Αν κάποια μέρα ξεφύγετε, μην τα παρατήσετε , αλλά κάντε αναπροσαρμογή στο πρόγραμμά σας.

Επίσης σημαντικός παράγοντας για την απώλεια βάρους είναι και η καθημερινή άσκηση , βάζοντας στην καθημερινότητα μας την γυμναστική τα αποτελέσματα θα έρθουν γρηγορότερα και η υγεία μας θα βελτιωθεί .


Μειώστε το στρες

Λίγο στρες πού και πού δεν μας κάνει κακό, αλλά οι έντονοι ρυθμοί ζωής, οι απαιτήσεις της καθημερινότητας οδηγούν πολλούς ανθρώπους στο να βιώνουν άγχος.
Τι μπορείτε όμως να κάνετε για να το μειώσετε; Για να καταπολεμήσετε το στρες πρέπει να βρείτε χρόνο να χαλαρώσετε, να κοιμάστε καλά, να κοινωνικοποιήστε, να πηγαίνετε διακοπές και οτιδήποτε άλλο σας κάνει να νιώθετε καλά. Επικοινωνήστε με τους φίλους σας και Χαρίστε καθημερινά στον εαυτό σας 15 λεπτά για να ασχοληθείτε με δραστηριότητες που σας προσφέρουν ικανοποίηση.

Περιορίστε το αλκοόλ
Πολλές έρευνες αναφέρουν ότι μικρή ποσότητα αλκοόλ όχι μόνο δεν βλάπτει αλλά μπορεί και να ωφελήσει τον οργανισμό. Όμως η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ δημιουργεί πολλά προβλήματα, αυξάνοντας την πιθανότητα κατάθλιψης, απώλειας μνήμης και επιληψίας. Η χρόνια κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αλκοόλ ενισχύει τον κίνδυνο καρδιακών ασθενειών, υπέρτασης, εγκεφαλικού και καρκίνου στη στοματική κοιλότητα, τον φάρυγγα, το συκώτι και το στήθος. Μειώνοντας   το αλκοόλ από τον πρώτο καιρό κιόλας θα δούμε σημαντικές αλλαγές στον οργανισμός μας.

Τα σημάδια κούρασης θα εξαφανιστούν και τα επίπεδα ενέργειάς θα αυξηθούν. Μετά από κάποιους μήνες, το περιττό βάρος θα εξαφανιστεί και αυτό, αφού θα προσλαμβάνουν πολύ λιγότερες θερμίδες. Παρόλο που πολλοί δεν το συνειδητοποιούν, το αλκοόλ, και ειδικά η μπύρα, προσθέτει στον οργανισμό μας πολλές θερμίδες και άρα αρκετά περιττά κιλά.

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *