?

Ξεκίνησες CrossFit? Συνέχισε..

Εδώ και λίγα χρόνια έχει καθιερωθεί το CrossFit στην Ελλάδα και είναι μία από τις πιο ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές προπονήσεις για το σώμα αλλά και για την ενδυνάμωση του πνεύματος. Οι περισσότεροι είναι διστακτικοί να δοκιμάσουν γιατί πιστεύουν ότι δεν θα ανταπεξέλθουν.


 

Το CrossFit είναι πολύ έντονο, κάτι που σημαίνει ότι έχει κάποιο βαθμό δυσκολίας, τουλάχιστον στην αρχή όμως .Το μυστικό για να τα καταφέρεις είναι να μην σταματήσεις να πηγαίνεις, το σώμα σου θα το συνηθίσει. Για να γίνεις καλύτερος στο CrossFit πρέπει να δεχτείς πως στην αρχή δεν θα τα πηγαίνεις και τόσο καλά. Αυτοί που πετυχαίνουν δεν είναι αυτοί που είναι οι καλύτεροι όταν ξεκινάνε αλλά αυτοί που πιστεύουν πως δεν θα τα πάνε και τόσο καλά και είναι εντάξει με τη σκέψη πως αρχικά δεν θα είναι τέλειοι.


 

 

Παρακάτω έχουμε μια λίστα που θα σας φανεί χρήσιμη τον πρώτο καιρό ενασχόλησης σας με το CrossFit :

  • Βασικός σου αντίπαλος είναι ο εαυτός σου και όχι ο συναθλητής σου

Είσαι ακόμη στην αρχή, επικεντρώσου στο να βελτιωθείς και όχι να κερδίσεις τον συναθλητή σου.  Εάν βάλεις στόχο να ξεπεράσεις  κάποιον που είναι αρκετά χρόνια στην αρένα του CrossFit μάλλον θα χάσεις. Βέβαια και η ήττα μες στο παιχνίδι είναι. Αλλά αν σε κάθε WOD φεύγεις απογοητευμένος μάλλον δεν θα συνεχίσεις για πολύ. Σκοπός είναι  να ξεπεράσεις τον εαυτό σου είτε με απόλυτους αριθμούς (χρόνος, επαναλήψεις κτλ), είτε σωματικά.Αρχικά, σχεδόν σε κάθε WOD θα βλέπεις μια μικρή βελτίωση.


 

  • Πρόσεξε την διατροφή σου

Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε κάθε τομέα της ζωής .Τα επίπεδα ενέργειάς σου εξαρτώνται από την διατροφή σου ,όπως επίσης η αποκατάσταση και η άμυνα του οργανισμού σου στις ασθένειες. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η ποιότητα του φαγητού είναι πολύ πιο σημαντική από την ποσότητα. Αν τρως όσο πιο καθαρά γίνεται, δεν θα πρέπει να ανησυχείς καθόλου για την ποσότητα. Είσαι μηχάνημα υψηλών επιδόσεων, το καύσιμό που χρησιμοποιείς θα πρέπει να είναι της καλύτερης ποιότητας.


 

 

  • Για οποιαδήποτε απορία συμβουλέψου τον προπονητή σου.

Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι  πλήρως κάτι, ρώτα. Δεν το κατάλαβες πάλι; ξανά ρώτα. Μη ντρέπεσαι τι θα πουν οι άλλοι ή τι θα πει ο coach, είσαι εκεί για να μάθεις και είναι εκεί για να εξηγεί. Για να μάθεις τη τεχνική σε κάποιες ασκήσεις όπως το squat, deadlift, kip κτλ χρειάζεται χρόνος.


 

  • Μην αμελείς την προπόνηση σου

΄Ολοι έχουμε «κακές» και «καλές» μην πιέζεις τον εαυτό σου κάθε φορά. Κάποιες στιγμές που αισθάνεσαι ότι δεν είσαι «στη μέρα σου» μην ακυρώσεις την προπόνηση. Πήγαινε και μείωσε κιλά ή επαναλήψεις. Αυτό το «λίγο» που θα κάνεις είναι σίγουρα καλύτερο από το καθόλου.


 

  • Μην βιάζεσαι.

Το παν είναι να μάθεις πολύ καλά την τεχνική . Μην βιάζεσαι. Κάθε φορά, σε κάθε επανάληψη, θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου τη σωστή φόρμα, τη σωστή στάση σώματος. Σιγά σιγά θα έρθει και ο καλός χρόνος. Χρειάζεται χρόνος για να βρεις την κατάλληλη τεχνική και να αποφύγεις τραυματισμούς .


 

  • Μίλα και ενθάρρυνε του συναθλητές σου

Εκτός από την σωματική κατάσταση κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα που θα καταλάβεις πόσο  σημαντική είναι η ψυχολογική κατάσταση για κάθε αθλητή. Είναι ωραίο όταν είσαι στα όρια να τα παρατήσεις, να ακούσεις τον προπονητή σου ή τον συναθλητή σου να φωνάζει «ΠΑΜΕ, ΜΠΟΡΕΙΣ» και να συνεχίζεις. Για αυτό όποτε μπορείς και όποτε νιώθεις ότι κάποιος το χρειάζεται, φώναξε, εμψύχωσε τον. Ακόμα και αν είναι έμπειρος, θα τον βοηθήσεις πολύ.


 

  • Χρειάζεται σωστή προθέρμανση και αποθεραπεία

Αφιέρωσε 5-10 λεπτά στην προθέρμανση σου ,λίγο περπάτημα στο διάδρομο και μερικές διατάσεις θα ηταν καλή επιλογή ώστε να σε βοηθήσει να αποφύγεις τους τραυματισμούς και να αποδώσεις καλύτερα στην διάρκεια του WOD. Αντίστοιχα λίγο πριν φύγεις, αφιέρωσε 5-10 λεπτά να κάνεις απλές ασκήσεις stretching, λίγο κωπηλατικό (σε χαμηλή ένταση) ή χαλαρό τρέξιμο. Δεν θα το μετανιώσεις.


Δεν μένουμε ποτέ πίσω στις εξελίξεις , στο γυμναστήριο μας Kinesis -Gym θα βρείτε μια αίθουσα (Cross training hall) πλήρως εξοπλισμένη που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό πελάτη ! Με την  καθοδήγηση των πιστοποιημένων γυμναστών μας απλά ξεκινήστε τις προπονήσεις σας χωρίς το άγχος της τελειότητας και αφήστε το CrossFit να σας δείξει τι είστε ικανοί να κάνετε στην πορεία, θα μείνετε έκπληκτοι με τις ικανότητές σας.Τσέκαρε το πρόγραμμα και μην διστάζεις να προσπαθήσεις .

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *