xmas-weight-loss

Πώς να χάσουμε τα κιλά των γιορτών

«Πώς θα χάσω τα κιλά που πήρα τις γιορτινές μέρες;»

Η αλήθεια είναι πως, όλοι , λίγο πολύ, τις γιορτινές μέρες δεχόμαστε κάποια πρόσκληση για φαγητό ή ποτό ή δεχόμαστε γλυκά κεράσματα από όλους όσους γιορτάζουν αυτή την περίοδο. Αποτέλεσμα; Να προσθέσουμε μισό με δύο κιλά στη ζυγαριά μας με την έλευση του νέου έτους.

Τις περισσότερες φορές, προκειμένου να επανέλθουμε στο σύνηθες βάρος μας ή να επιστρέψουμε σε ένα πρόγραμμα διατροφής, τείνουμε να ακολουθούμε ακραίες δίαιτες μονοφαγίας, αποτοξίνωσης και άλλες παρόμοιες, που υπόσχονται θεαματικά αποτελέσματα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Αυτό που τελικά πετυχαίνουμε, όμως, είναι απώλεια κατακρατήσεων που προκλήθηκαν από τη χριστουγεννιάτικη υπερφαγία, απώλεια μυϊκού ιστού και μια μικρή απορύθμιση του μεταβολισμού μας, χωρίς στην ουσία να έχουμε κατορθώσει να μειώσουμε το σωματικό λίπος, που είναι και το ζητούμενο.

[divider style=»single» border=»small» color=»#1b9772″]

Πώς λοιπόν θα επιτύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα;

Μετά το τέλος των γιορτών, επιστρέφουμε όσο το δυνατόν συντομότερα και με συνέπεια σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και δραστηριότητας:

  1. Εφαρμόζουμε 3 κύρια γεύματα συν 2 μικρά σνακ μέσα στην ημέρα.
  2.  Ξεκινάμε με ένα πλήρες πρωινό και δεν το παραλείπουμε, θεωρώντας πως «γλιτώνουμε» θερμίδες. Ποτέ δεν ξεχνάμε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας!
  3.  Δίνουμε έμφαση στην κατανάλωση πρωτεΐνης, κυρίως από λευκό κρέας (στήθος κοτόπουλο και ψάρι).
  4.  Δεν ξεχνάμε το νερό , τα λαχανικά, τα φρούτα και ροφήματα χωρίς ζάχαρη (το πράσινο τσάι ενδείκνυται καθώς έχει αποδειχτεί ότι καταπολεμά την παχυσαρκία και την χαμηλή LDL (κακή χοληστερίνη)).
  5.  Πάμε πάσο στα τηγανιτά. Προτιμάμε απλές μαγειρικές παρασκευές (ψήσιμο, βράσιμο, ατμό), τουλάχιστον για τις πρώτες μέρες προσαρμογής μας.
  6.  Αποφεύγουμε οτιδήποτε μας δίνει παραπανίσιες θερμίδες (π.χ. γλυκίσματα, εξάλλου λογικά έχουμε.. γλυκαθεί αρκετά κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων!)
  7.  Περπατάμε τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα.
  8.  Κρατάμε ημερολόγιο καταγραφής των γευμάτων, των διατροφικών επιλογών μας και της άσκησης.

[divider style=»single» border=»small» color=»#1b9772″]

Με αυτές τις απλές κινήσεις, μπορούμε να επιστρέψουμε ή και να βελτιώσουμε την προ εορτών διατροφική μας κατάσταση και βάρος, χωρίς να έχουμε απολέσει μυϊκό ιστό. Αν πάλι αντιμετωπίσουμε δυσκολίες, ζητάμε συμβουλή και στήριξη από ειδικό διαιτολόγο-διατροφολόγο.

Μαρία Δρίλλη
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Πηγή: Vita.gr

About Kinesis Gym

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *