TRX: Η μέθοδος γυμναστικής που κάνει θαύματα!

Την τελευταία 10ετία, ένα μόνο προϊόν εξοπλισμού γυμναστικής έχει καταφέρει να «εισβάλλει», να αλλάξει τα δεδομένα, αλλά και να καθιερωθεί ολοκληρωτικά στον κόσμο του fitness: Οι ιμάντες προπόνησης. TRX)


Οι πηγές αναφέρουν ότι το TRX σχεδιάστηκε αρχικά από έναν πεζοναύτη του αμερικανικού στρατού, ο οποίος ήθελε να διατηρεί τη φόρμα του ενώ βρισκόταν σε περιορισμένο χώρο και με εξοπλισμό τόσο μικρό ώστε να έχει τη δυνατότητα να τον μεταφέρει παντού. Σήμερα, περίπου 200 χρόνια αργότερα, βρίσκεται σχεδόν σε όλους τους χώρους άθλησης. Τα σχοινιά έδωσαν τη θέση τους σε ιμάντες, σε κάποιους προστέθηκαν ελατήρια και τροχαλίες, αναπτύχθηκαν τεχνικές και δομήθηκε ασκησιολόγιο.


Είναι, δηλαδή, ένας τύπος άσκησης που χρησιμοποιεί τη βαρύτητα και το βάρος του σώματός σας, με σκοπό να αναπτύξετε δύναμη, ισορροπία, ευλυγισία, σταθερότητα κορμού και αρθρώσεων και συντονισμό, αυξάνοντας την οστική μάζα και αποφεύγοντας κακώσεις και τραυματισμούς.


Τι μπορούμε, όμως, να πετύχουμε με την προπόνηση με ιμάντες;

Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση του TRX είναι πολλά. Ανεξάρτητα προπονητικών στόχων, το TRX μπορεί να βοηθήσει αφού ελαχιστοποιεί το χρόνο άσκησης, δουλεύοντας όλο το σώμα και εναλλάσσοντας ασκήσεις σε δευτερόλεπτα .


Αντιστάσεις

Η προπόνηση με ιμάντες βασίζεται σε ασκήσεις ενδυνάμωσης με το βάρος του σώματος. Ανάλογα με τη θέση του σώματος σε σχέση με το έδαφος, η δυσκολία αυξάνεται ή μειώνεται. Έτσι το επίπεδο δυσκολίας μπορεί να προσαρμοστεί στα επίπεδα του κάθε αθλητή.


Μυϊκή αντοχή

Οι ιμάντες είναι ιδανικοί για προπόνηση μυϊκής αντοχής και κυκλικά προγράμματα ενδυνάμωσης. Η δυνατότητα για γρήγορη εναλλαγή ασκήσεων, η εύκολη προσαρμογή διαφορετικών επιπέδων δυσκολίας καθώς και το πλούσιο ασκησιολόγιο, καθιστά τους ιμάντες κορυφαίο προϊόν για το συγκεκριμένο σκοπό.

Το TRX επίσης είναι μία πολύ αποτελεσματική μέθοδος άσκησης, διότι μεγιστοποιεί τον έλεγχο του σώματος μέσω της κιναίσθησης, με τη δύναμη του κορμού, την ισορροπία, την ελαστικότητα και την σταθεροποίηση των αρθρώσεων. Στις περισσότερες ασκήσεις με τη βοήθεια του ιμάντα εμπλέκονται παραπάνω από μία μυϊκές ομάδες. Έτσι γίνεται ακόμα πιο αισθητή η σύσφιξη του σώματος, η μυϊκή ανάπτυξη και η απώλεια λίπους. Πάνω απ’όλα είναι ενδιαφέρουσα, αποδοτική και θεραπευτική πρακτική που προσαρμόζεται εύκολα σε όλα τα επίπεδα εκγύμνασης και σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε σώματος και διάθεσης.


Μέγιστη δύναμη

Η μέγιστη μυϊκή δύναμη δε μπορεί να βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό και οι μύες δε μπορούν να «μεγαλώσουν» ιδιαίτερα από το συγκεκριμένο είδος προπόνησης. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων απαιτείται παραγωγή 80 – 100% της μέγιστης μυϊκής δύναμης, εντάσεις που δε μπορούν να παραχθούν από τις ασκήσεις με τους ιμάντες.


Ενδυνάμωση κεντρικού τμήματος σώματος (πυρήνας)

%cf%84r%cf%87-%cf%84%ce%b5%ce%b1%ce%bc

Η προπόνηση με ιμάντες παρέχει ιδανικά ερεθίσματα στο σώμα, ώστε να βελτιστοποιήσει τη λειτουργικότητα και τη δύναμη του κεντρικού τμήματος σώματος. Κατά τη διάρκεια των ασκήσεων οι κοιλιακοί, οι ραχιαίοι καθώς και μια σειρά άλλων σημαντικών μυών «δουλεύουν» για να σταθεροποιήσουν το σώμα. Αποτέλεσμαμία δυνατή και λειτουργική σπονδυλική στήλη.


Μπορώ να ξεκινήσω προπόνηση με ιμάντες χωρίς τη βοήθεια γυμναστή;

Όχι! Η γυμναστική με ιμάντες, για να γίνεται σωστά, με ασφάλεια και αποτελεσματικά απαιτεί εκπαίδευση από κάποιον ειδικό .Ωστόσο , οι ασκήσεις είναι απλές για τους καλά γυμνασμένους, αλλά και εύκολο να προσαρμοστούν στις δυνατότητες ενός αρχάριου.


trx-2Ποιος είναι ο στόχος σας; Η απώλεια βάρους, η μυική δύναμη, η αντοχή; Το TRX είναι η ιδανική επιλογή γιατί σας δίνει αυτό που επιθυμείτε.Στο Kinesis-Gym η προπόνηση με ιμάντες TRX γίνεται με ειδικευμένους γυμναστές, πιστοποιημένους από την TRX training και σε ομαδικό, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο, (personal & group training).Μην διστάζεις να ξεκινήσεις είμαστε εδώ για να σου προτείνουμε το κατάλληλο ασκησιολόγιο ανάλογα με τις ανάγκες  του σώματος σου !!!

Υπεύθυνος προγράμματος :Μαυρογενίδης Παναγιώτης

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *