Το πιο αποτελεσματικό αντικυτταριτιδικό πρόγραμμα!!!

Το πιο αποτελεσματικό αντικυτταριτιδικό πρόγραμμα!!!

 

Τι είναι η κυτταρίτιδα;

 

Σύμφωνα με τον Wayne Westcott, Ph.D. και καθηγητή Επιστήμης της Άσκησης στο Πανεπιστήμιο Κουίνσι , η κυτταρίτιδα είναι απλά ανομοιόμορφα κατανεμημένο λίπος. Υποστηρίζει ότι «Δεν μπορείς να την ξεφορτωθείς τοπικά, μπορείς όμως να σφίξεις τοπικά».

 

 

ventouzes3

Εμείς σου έχουμε και την άσκηση που θα χρειαστείς για να σφίξεις στα σημεία.

 

 

 

  • Ξεκίνα με 10’-20’ κυκλική αεροβική που θα βοηθήσουν να λιώσει το λίπος παντού. Κατά τη διάρκεια της άσκησης καις υδατάνθρακες και όταν ξεκουράζεσαι καις λίπος καθώς το σώμα σου προσπαθεί να αναπληρώσει τους υδατάνθρακες για να σου ξαναδώσει ενέργεια.

 

  • Συνέχισε με ασκήσεις ενδυνάμωσης για να ξαναχτίσεις τους μυς κάτω από τους σβόλους κυτταρίτιδας. Ο Wayne Westcott λέει πως έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα με αυτό που αποκαλεί σχήμα «διπλού οχτώ»: εκτέλεσε 1 σετ των 8 επαναλήψεων από μία άσκηση (ας πούμε, κάθισμα) με ελαφρύ προς μέσο βάρος. Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα.

 

  • Τέλος, διπλασίασε το βάρος και κάνε 8 ακόμα επαναλήψεις. Αυτό προετοιμάζει τους μυς, έτσι με το δεύτερο σετ μπορείς να σηκώσεις ένα βάρος που διαφορετικά θα σου φαινόταν πολύ δύσκολο, και αυτό σε βοηθά να σφίξεις πιο γρήγορα.

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *