Το καλοκαίρι πλησιάζει, πως θα αποκτήσω επίπεδη κοιλιά ;

Με το καλοκαίρι να βρίσκεται λίγους μήνες μόνο  μακριά, όλο και περισσότεροι από εμάς ανησυχούν για την εμφάνιση τους και ιδιαίτερα για το πώς θα ¨ ρίξουν ¨ την κοιλιά και το ενοχλητικό πάχος γύρω απο αυτήν. Το καλοκαίρι πλησιάζει και  τα περιττά κιλά δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από τα χοντρά πουλόβερ και τα χοντρά μπουφάν , για να φορέσουμε και φέτος ότι επιτάσσει η μόδα και τα στενά μπλουζάκια μας πρέπει να ακολουθήσουμε πιστά ένα πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής .


Στόχος σου όταν άρχισες να γυμνάζεσαι ήταν να κάψεις το λίπος και πιθανών να χάσεις τα περιττά κιλάΑν έχεις επιλέξει το κατάλληλο γυμναστήριο και οι γυμναστές είναι έμπειροι ώστε να σου υποδείξουν σωστά ποιο πρόγραμμα γυμναστικής θα ακολουθήσεις και το τηρείς πιστά τότε είναι δυνατό να αποφέρει αποτέλεσμα ,   όμως όχι τόσο γρήγορα όσο θα ήθελες.  Γι’ αυτό, πρέπει να πας μια βόλτα μέχρι την κουζίνα. Εκεί κρύβεται το μυστικό για κοιλιά –πλάκα .

Χωρίς να σταματήσεις να προπονείσαι, ρίξε μια ματιά στις παρακάτω διατροφικές οδηγίες. Το καλό είναι ότι δεν θα στερηθείς τίποτε, αντίθετα, φορτώνεις το σώμα σου με κατάλληλα μικροθρεπτικά συστατικά που απομακρύνουν το λίπος.


Οι υδατάνθρακες δεν είναι ο εχθρός σου

Το μυστικό είναι να βγάλεις από την λίστα σου για ψώνια ό,τι λευκό υπάρχει σε ψωμί, ρύζι ή μακαρόνια και το αλλάζεις σε ό,τι πιο σκουρότερο. Τοστ ολικής άλεσης ή πόριτζ (χυλός βρώμης) το πρωί, μια μπανάνα πριν την προπόνηση, καστανό ρύζι ή κινόα στο μεσημεριανό γεύμα και έως εκεί. Από τις 5 το απόγευμα και μετά, μόνο άπαχη πρωτεΐνη και λαχανικά.

Μάθε να επιλέγεις τις σωστές πρωτεΐνες

Πολλά δομικά στοιχεία αμινοξέων περιέχει μια μοσχαρίσια μπριζόλα. Και το τηγανητό μπεϊκον  ή το κοκορέτσι. Αλλά αυτές οι τροφές περιέχουν αναλογικά πολύ περισσότερο λίπος στο κρέας τους. Εσύ θα καταναλώσεις πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας όπως το στήθος γαλοπούλας και κοτόπουλου, το ψάρι και τα ασπράδια αβγών. Κορεσμένο λίπος μηδέν, θερμίδες λίγες.


Τα λαχανικά που κόβουν την πείνα

Η πρώτη εβδομάδα ενός τέτοιου διατροφικού πλάνου είναι δύσκολη μιας και το σώμα σου βρίσκεται σε περίοδο προσαρμογής. Αλλά ένας πολύ καλός τρόπος να κοροϊδέψεις το στομάχι σου είναι να τρως πολλά λαχανικά που δίνουν υψηλή αίσθηση κορεσμούΤο βραστό μπρόκολο με σάλτσα σόγιας, για παράδειγμα, αλλά και το ωμό σπανάκι (με λεμόνι και τσίλι) ή πράσα με καρότα και σκόρδο και τζίντερ είναι πιάτα που σε κάνουν να ξεχνάς την πείνα σου ενδιάμεσα στα γεύματα και, επιπλέον, σε κάνουν να χάνεις περισσότερο κοιλιακό λίπος.

Θέλεις ένα φυσικό λιποτροπικό υγρό;

Τι πιο φυσικό και ανέξοδο από το νερό ,αποτελεί το κρυφό όπλο σου ενάντια στο λίπος. Πίνε πολύ από αυτό μέσα στην ημέρα και, για να μην το βαριέσαι, πρόσθετε μέσα του βότανα (βασιλικό, μέντα, πράσινο τσάι) ή λίγο χυμό φρούτων (λεμόνι, γκρέιπφρουτ, ρόδι, ανανά). Απ’ τη μια θα δεις τις λιγούρες σου να μειώνονται στο ελάχιστο και απ’ την άλλη θα διατηρείς τον οργανισμό σου διαρκώς ενυδατωμένο και αποτοξινωμένο. 


 

Μάθε να προγραμματίζεις τα γεύματα σου

Πρέπει να πάρεις χαρτί και μολύβι, όπου θα καταγράψεις τα μενού των πρωινών, μεσημεριανών, απογευματινών και βραδινών γευμάτων. Ακούγεται σαν αγγαρεία  αλλά χωρίς αυτό θα χαθείς. Κάντο τουλάχιστον για όσες εβδομάδες χρειαστεί. Μετά θα γίνει συνήθεια και όσο βλέπεις το αποτέλεσμα να έρχεται θα γίνει τρόπος ζωής .


Τα περιττά κιλά στην περιοχή της κοιλιάς είναι ένα μεγάλο στοίχημα που θα πρέπει να κερδίσουμε, εμείς στο γυμναστήριο Kinesis –Gym με οργανωμένη προσπάθεια είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να κερδίσετε αυτό το στοίχημα ώστε το καλοκαίρι που έρχεται να σας βρει ανανεωμένους γεμάτους αυτοπεποίθηση και με καλή υγεία !!

 

 

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like