Τι μας προσφέρει η γυμναστική στον διάδρομο ;

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το τρέξιμο αποτελεί μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης και ο διάδρομος αποτελεί ένα από τα πιο συχνά όργανα εκγύμνασης . Υπάρχουν οι «φανατικοί» του κυλιόμενου διαδρόμου, που δεν τον αλλάζουν με τίποτα αφού τα πλεονεκτήματα είναι πάρα πολλά .

Ένα βασικό του πλεονέκτημα είναι πρώτα απ όλα μας δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσουμε την ταχύτητα που περπατάμε ή τρέχουμε ανάλογα με τις ανάγκες και την φυσική μας κατάσταση . Κάτι που δεν γίνεται στο τρέξιμο στο δρόμο, καθώς ο αθλούμενος όταν κουραστεί, σταματά εντελώς την άσκηση και δεν επιβραδύνει απλά το ρυθμό του.


 

Επίσης πολλοί επιστήμονες τονίζουν πως το τρέξιμο στον κυλιόμενο διάδρομο μειώνει αισθητά τις πιθανότητες τραυματισμού, καθώς η λεία επιφάνεια του διαδρόμου δύσκολα θα προκαλέσει κάποιον αναπάντεχο τραυματισμό στα πόδια. Στα θετικά της  προπόνησης στον διάδρομο συγκαταλέγεται και το ότι είναι προπόνηση παντός καιρού δηλαδή ακόμη και να βρέχει ,να χιονίζει ο ασκούμενος συνεχίζει ανενόχλητος το τρέξιμό του .

Το τρέξιμο σε διάδρομο ωστόσο, συνδυάζει τα οφέλη της άθλησης μέσα στο καλά προστατευμένο περιβάλλον του γυμναστηρίου, όπου καμία απειλή δεν ελλοχεύει.

Τα οφέλη δεν σταματούν εδώ όμως , έχει χαλαρωτική και αγχολυτική επίδραση, προάγει τη λειτουργία του κυκλοφορικού, του αναπνευστικού και του μυϊκού συστήματος και μας βοηθάει να κάψουμε πολλές θερμίδες.
Σε συνδυασμό με την κατάλληλη διατροφή, μας προστατεύει από την παχυσαρκία, το σακχαρώδη διαβήτη, την οστεοπόρωση, τις καρδιοπάθειες και ενδεχομένως από κάποιες μορφές καρκίνου.


 

Επιπλέον, αυξάνει την ενεργητικότητα, βελτιώνει την ψυχική διάθεση, συμβάλλει στη μακροζωία και παίζει θετικό ρόλο στη διατήρηση της καλής λειτουργίας του εγκεφάλου μέχρι τα βαθιά γεράματα. Ακόμη ένα ακόμη πλεονέκτημα, που ανέφεραν οι οπαδοί του διαδρόμου σε έρευνα που δημοσιεύθηκε, είναι πως η αντανάκλασή τους στον καθρέφτη του γυμναστηρίου, τους βοήθησε να βελτιώσουν την τεχνική, το ρυθμό και το στυλ τους σε αντίθεση με το τρέξιμο στο δρόμο, όπου δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα της αντανάκλασης και επομένως της διόρθωσης της τεχνικής.

Τέλος  στον κυλιόμενο διάδρομο υπάρχει  μεγάλη ποικιλία προγραμμάτων από τα οποία μπορούμε τε να επιλέξουμε αυτό που επιθυμούμε κάθε φορά, ανάλογα και με τους στόχους που επιδιώκουμε. Ενώ παράλληλα γίνεται η καταγραφή και προβολή σημαντικών πληροφοριών . Όταν τρέχουμε σε κυλιόμενο διάδρομο γυμναστικής μπορούμε να παρακολουθούμε  εύκολα την πρόοδό μας, αφού όλες οι απαραίτητες πληροφορίες (ταχύτητα, απόσταση, θερμίδες κ.ο.κ.) καταγράφονται στην οθόνη, ωθώντας μας παράλληλα να αυξήσουμε κι άλλο την απόδοσή μας.


 

Στο γυμναστήριο μας Kinesis– Gym θα βρεις τον πιο άρτιο εξοπλισμό τόσο σε κυλιόμενους διαδρόμους όσο και στα υπόλοιπα όργανα γυμναστικής, μια επίσκεψη στον χώρο μας δεν θα σου αφήσει περιθώρια αμφιβολίας .

About ΑΝΘΗ

You May Also Like