Τα 5 λάθη ασκούμενων που δυσκολέυονται να βάλουν βάρος

Και όμως υπάρχουν αυτοί που δεν θέλουν να χάσουν βάρος αλλά να βάλουν κιλά και μυϊκή μάζα . Αν είστε ο κοκκαλιάρικος τύπος που δεν μπορεί να ανεβάσει την μυϊκή του μάζα, υπάρχουν κάποια πράγματα ζωτικής σημασίας που κάνετε λάθος στο πρόγραμμα προπόνησης, που εμποδίζουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.


 

Παρακάτω εξηγούμε μερικά από τα λάθη που  εμποδίζουν να αυξήσουμε το βάρος .  

Υπερβολική προπόνηση

Πολλές φορές σκεφτόμαστε ότι όσο πιο πολύ ώρα περάσω στο γυμναστήριο και όσο πιο πολλές ασκήσεις κάνω τόσο πιο πολύ ογκώδης θα γίνω . Όλη αυτή η σκέψη δεν είναι σωστή αφού στην συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει . το «less is more» («το λιγότερο είναι περισσότερο»). Χρειάζεται σωστός προγραμματισμός του εβδομαδιαίου ή μηνιαίου προγράμματος  προπόνησης κι όχι υπερβολική προπόνηση με 30 σετ στην κάθε μυϊκή ομάδα. Επιπλέον, οι αρθρώσεις και οι τένοντες ενός αδύναμου και δη αρχάριου , δεν είναι σε θέση αρχικά να δεχθούν υψηλή επιβάρυνση και μεγάλο όγκο προπόνησης.

Λίγες θερμίδες

Αυτοί που θέλουν να βάλουν βάρος θα πρέπει να προσέξουν πολύ το τι θα τρώνε αφού στόχος είναι να πάρουν το σωστό βάρος χωρίς να αυξήσουν τα επίπεδα λίπους στο σώμα τους . Η πλειοψηφία αυτών που θέλουν να αυξήσουν το βάρος τους όμως νομίζουν ότι τρώνε πολύ αλλά στην πραγματικότητα δεν το κάνουν. Επομένως μην περιμένετε από το σώμα σας να χτίσει νέο μυϊκό ιστό χωρίς να το προμηθεύετε με τις κατάλληλες πρώτες ύλες; Και λέγοντας πρώτες ύλες στην περίπτωση σας εννοώ το φαγητό.


Υψηλά επίπεδα στρες

Το άγχος δεν είναι σύμμαχός μας σε καμία περίπτωση, ούτε στο χτίσιμο μυών. Η κορτιζόλη (η ορμόνη του στρες) διασπά τους ιστούς για ενέργεια σε συγκεκριμένες στρεσογόνες καταστάσεις, κάτι που δεν το θέλουμε όταν έχουμε στόχο τη δημιουργία ιστών. Οπότε πάρτε βαθιά αναπνοή και προγραμματίστε τα πράγματα καλύτερα, ώστε να μην αγχώνεστε.

Έλλειψη αερόβιας

Η αερόβια άσκηση μπορεί να είναι αποτελεσματική για να χάσουμε βάρος όμως και στην περίπτωση που θέλουμε να βάλουμε κάποια κιλά δεν πρέπει να την παραλείπουμε τελείως,  διότι με την αερόβια άσκηση η καρδιά διατηρείται σε πολύ κατάσταση ώστε να βοηθήσει και αυτή με τη σειρά της την προπόνηση με βάρη.

Έμφαση στο εξεζητημένο

Οι αρχάριοι βιάζονται και πέφτει το μάτι τους στο εξεζητημένο συμπλήρωμα με την ελκυστική διαφήμιση. Αυτό όμως που στην πραγματικότητα χρειάζονται δεν είναι τα προχωρημένα συμπληρώματα, που θα τα χρησιμοποιήσει ένας αθλητής ή ασκούμενος με εμπειρία, γιατί έχει φτάσει στα όρια του την προπόνηση και θέλει κάτι να τον ανεβάσει επίπεδο, αλλά βασικά συμπληρώματα όπως πρωτεΐνη, υδατάνθρακες, φόρμουλες αύξησης βάρους, ωμέγα 3 και πολυβιταμίνη εάν κριθεί αναγκαίο. Μην ψάχνετε λοιπόν, το «περίεργο», αλλά μείνετε στα βασικά και δοκιμασμένα. Θα δουλέψουν να είστε σίγουροι.

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *