Πώς να ξεκινήσω γυμναστική μετά τον τοκετό ;

Και ήρθε η στιγμή που πάντα περιμένατε για να σας γεμίσει χαρά και ευτυχία .Έχετε αποκτήσει ένα πανέμορφο μωρό και η ζωή σας ξαφνικά αλλάζει καθώς καλείστε να παίξετε τον σπουδαιότερο ρόλο στην ζωή του . Τώρα η υγεία και η ψυχολογία σας είναι σημαντική όσο ποτέ γιατί από εσάς εξαρτάται και η υγεία του μωρού .Η άσκηση είναι η μόνη λύση που θα σας διατηρήσει υγιείς σωματικά και πνευματικά ,θα σας οπλίσει με όλα τα εφόδια για να ανταποκριθείτε στον νέο σας ρόλο .Εμείς στο γυμναστήριο Kinesis–Gym είμαστε εδώ για να απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις . Ας δούμε αναλυτικότερα τα οφέλη της γυμναστικής μετά τον τοκετό και να απαντήσουμε στις πιο συχνές απορίες που έχουν οι νέες μαμάδες .


 

Το ερώτημα που τίθεται στις περισσότερες γυναίκες είναι πόσο καιρό μετά τον τοκετό μπορούν  να αρχίζουν να γυμνάζονται  ; Δεν υπάρχει κάποιο ακριβή χρονικό διάστημα για όλες, μπορείτε να ξεκινήσετε άμεσα  αρκεί να αισθάνεστε καλά .Σε πρόγραμμα άσκησης είναι καλό να ενταχθείτε μετά από 6 εβδομάδες αν είχατε φυσιολογικό τοκετό και μετά από 8 εβδομάδες περίπου αν γεννήσατε με καισαρική επέμβαση .

Ένα άλλο ερώτημα που ταλαιπωρεί πολλές νέες μανούλες είναι ποιες ασκήσεις είναι οι κατάλληλες για να  ξεκινήσει το σώμα να επανέρχεται στα κανονικά επίπεδα . Όμως μην ξεχνάμε ότι το σώμα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά και πρέπει να το προσέξουμε . Ήπιας μορφής αερόβιας άσκησης χωρίς ιδιαίτερες αναπηδήσεις είναι μια καλή αρχή . Δεν χρειάζονται υπερβολές ούτε ώρες πολλές στο γυμναστήριο διότι οι κοιλιακοί μύες μιας γυναίκας που μόλις έχει γεννήσει είναι χαλαροί και οι αρθρώσεις είναι ευαίσθητες λόγω της ρελαξίνης που βοήθησαν την λεκάνη σας να ανοίξει για να γεννηθεί το μωρό σας . Ενδείκνυται καθημερινή προπόνηση εώς μια ώρα την ημέρα για αρχή με κυκλικές προπονήσεις .


Ο θηλασμός δίνει τα απαραίτητα θεμέλια για την σωστή υγεία του παιδιού σας και ορθό είναι να συνεχίζεται μέχρι το μωρό να φτάσει έξι μηνών .Πολλοί μύθοι υπάρχουν σχετικά με τον αν πρέπει να γυμνάζομαι την περίοδο που θηλάζω , η απάντηση είναι φυσικά θετική καθώς μπορούν όλες οι γυναίκες να συνδυάζουν θηλασμό και γυμναστική αν βέβαια δεν συντρέχουν προβλήματα υγείας .Η μόνη συμβουλή μας είναι να προτιμάτε να γυμνάζεστε μετά που θα έχετε θηλάσει και το στήθος σας θα είναι άδειο .Επίσης καλύτερο θα ήταν να περάσει περίπου μια ώρα μετά την άσκηση εώς ότου θηλάσετε για να είστε πιο ήρεμες και ξεκούραστες ώστε να γίνει ο θηλασμός σωστά.

Παρακάτω αναφέρουμε τα σημαντικότερα οφέλη από την άσκηση μετά τον τοκετό

  • Το σώμα σας θα αποκτήσει και πάλι τον έλεγχο των κινήσεων του.
  • Οι ενοχλήσεις στην μέση σας θα υποχωρήσουν.
  • Η ψυχολογία σας κατά την περίοδο της λοχίας θα βελτιωθεί.
  • Θα χάσετε τα εναπομείναντα κιλά της εγκυμοσύνης.
  • Θα αυξηθεί η αυτοπεποίθηση σας.
  • Θα νιώσετε ότι αφιερώνετε χρόνο και για εσάς, μέσα στην αποκλειστικότητα του μωρού σας.
  • Θα έρθετε σε επαφή με ανθρώπους και θα εξωτερικεύετε τα συναισθήματα σας.
  • Η χαλαρή κοιλιά και τα μαλακά πόδια θα δώσουν την θέση τους σε ένα τονωμένο και σφιχτό σώμα.
  • Θα φορέσετε γρήγορα τα ρούχα που φορούσατε πριν την εγκυμοσύνη.

 

Μια χαρούμενη και υγιής μαμά μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στο ρόλο της , γι αυτό ξεκλέψτε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας και ασκηθείτε. Το γυμναστήριο μας Kinesis –Gym πάντα με αίσθημα είναι εδώ για να σας καθοδηγήσει στο σωστό πρόγραμμα γυμναστικής μετά τον τοκετό σας .

About ΑΝΘΗ

You May Also Like