epistrofi (1)

Πως θα επιστρέψετε στο γυμναστήριο ύστερα απο ολιγοήμερες διακοπές ;

Το ευχάριστο διάλλειμα από την ρουτίνα της καθημερινότητας έλαβε τέλος και μετά από τέσσερις μέρες διακοπών με πολλές παρασπονδίες στο φαγητό και στο ποτό ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε σε κανονικούς ρυθμούς και στο γυμναστήριο . Η άσκηση μετά μια μικρή παύση για διακοπές δεν είναι εύκολη υπόθεση και πιθανόν να κρύβει τραυματισμούς και δυσάρεστες εκπλήξεις. Επιβάλλεται λοιπόν ένα διάστημα προσαρμογής πριν επιστρέψουμε για τα καλά στο πρόγραμμα γυμναστικής μας!


Παρακάτω θα βρείτε χαρακτηριστικά της προπόνησης προσαρμογής για γρήγορη και ασφαλή επάνοδο.

Προθέρμανση

Η προθέρμανση διακρίνεται στο γενικό και στο ειδικό μέρος. Το γενικό αφορά τη συνολική άνοδο της θερμοκρασίας, η οποία μπορεί να επιτευχθεί κυρίως μέσω της αερόβιας άσκησης και το ειδικό, το οποίο προετοιμάζει κυρίως τους μύες που θα συμμετάσχουν στη προπόνηση.

Στο ειδικό μέρος εφαρμόζουμε ένα αρχικό set με πολύ μικρή αντίσταση (λειτουργική προθέρμανση).

Γενικά μετά από κάποια απουσία η προθέρμανση θα πρέπει να είναι χαλαρή στα αρχικά της στάδια και να δυναμώνει όσο φτάνουμε στο τέλος . Μια διάρκεια 20-25 λεπτών προθέρμανσης θεωρείται πολύ καλή!


Κυρίως πρόγραμμα

Στο κυρίως πρόγραμμα φροντίστε για αρχή να ακολουθήσετε ένα κυκλικό πρόγραμμα προπόνησης έτσι ώστε όλο το σώμα να επανέλθει σε μια καλή φυσική κατάσταση γυμνάζοντας αναλογικά όλους τους μυς. Επαναφέρουμε ολόκληρο το σώμα σε μια στοιχειώδη φυσική κατάσταση εξασκώντας αναλογικά όλους μας τους μύες. Το διάστημα προσαρμογής θα πρέπει να προετοιμάσει το σώμα για τις προπονήσεις που θα ακολουθήσουν στο μέλλον και όχι για να δώσει επιδόσεις άμεσα.

Η κυκλική μέθοδος καθώς δεν δημιουργεί υπερφόρτιση σε ένα μόνο σημείο, προστατεύει από πιθανό τραυματισμό.

Ένας μικρός χρόνος διάρκειας με έναν καλό ρυθμό εκτέλεσης είναι ότι καλύτερο για μια ομαλή επιστροφή!

Η περίοδος που διανύουμε χρειάζεται υπομονή. Μην βιαστείτε να σηκώσετε τα κιλά που σηκώνατε. Η προοδευτική επιβάρυνση αποτελεί την καλύτερη δυνατή θωράκιση.


Αποθεραπεία

Το διάστημα αποχής μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της ελαστικότητας .Οι διατάσεις είναι απαραίτητες τόσο κατά την διάρκεια της προπόνησης όσο και στο τέλος .Κατά την αποθεραπεία και τις διατάσεις διατηρήστε ένα χαμηλό ρυθμό.Μετά από μια έντονη προπόνηση συγκεντρώνονται στους μύες μεταβολικά παράγωγα και κυρίως γαλακτικό οξύ. Για να γίνει σωστά η ανάκτηση πρέπει τα παράγωγα να απομακρυνθούν.


Όλο το team του γυμναστηρίου μας επέστρεψε δυναμικά και είναι έτοιμο να ανταποκριθεί στις ανάγκες σας .Στο Kinesis –Gym μπορείτε να ρωτήσετε τους Trainers μας για επιπλέον συμβουλές που θα κάνουν την προπόνηση σας εύκολη , αποτελεσματική και κυρίως είναι πάντα δίπλα σας προς αποφυγήν τραυματισμών  .Το σημαντικότερο ,το γυμναστήριο μας κλιματίζεται όλη την διάρκεια του καλοκαιριού και όλες τις ώρες λειτουργίας του ,μην σας φοβίζει λοιπόν η ζέστη και οι υψηλές θερμοκρασίες είμαστε εδώ να σας προσφέρουμε στιγμές δροσιάς και ευεξίας !

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *