yoga για δρομεις

Πώς η Yoga θα σε βοηθήσει να γίνεις καλύτερος δρομέας

Τώρα που ο χειμώνας φεύγει και οι πρώτες μέρες της άνοιξης κάνουν την εμφάνισή τους, η περίοδος του μαραθωνίου θα φτάσει πριν καλά καλά το σκεφτείς. Ώρα να βάλεις τη σωστή προθέρμανση στις προπονήσεις σου!
Ξεκίνα τη yoga.

Τα οφέλη της Yoga για τους δρομείς είναι πολλά αρκεί κάποιος να γνωρίζει τον σωστό τρόπο εκτέλεσης αλλά και ποιες ασκήσεις θα επιλέξει να συμπεριλάβει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα προπόνησης.


Η yoga δεν αποτελεί μόνο έναν τέλειο τρόπο να απαλλαγείς από το stress και να αναζωογονήσεις το σώμα σου πριν και μετά από το τρέξιμο – η ευελιξία και η δύναμη που καλλιεργείς μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις τραυματισμούς και να βελτιώσεις την αντοχή σου στο τρέξιμο.


Εκτός από το κομμάτι της διάτασης οι ασκήσεις της yoga προσφέρουν ενδυνάμωση σε μυς του κορμού, στα πόδια και στους αστραγάλους. Όσον αφορά στην ενδυνάμωση των μυών της ποδοκνημικής η yoga προσφέρει μια ποικιλία ασκήσεων στην ενδυνάμωση του σημείου που οι δρομείς καταπονούν περισσότερο.

Η yoga είναι η τέλεια συμπληρωματική δραστηριότητα για το τρέξιμο, όχι μόνο για τα πλεονεκτήματα για το σώμα (που είναι καταπληκτικά), αλλά και γιατί σε βοηθάει να πάρεις το χρόνο σου και σωστές αναπνοές. Επιπλέον ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο ιδιαίτερα σε δρομείς αντοχής είναι η εκπαίδευση του μυαλού.Υπάρχει η τάση μετά από πολλά χιλιόμετρα το μυαλό του δρομέα να κάνει αρνητικές σκέψεις για να τα παρατήσει.Η εξάσκηση της yoga με την σωστή αναπνοή αποφορτίζει από αρνητικές σκέψεις και ευνοεί την νοητική ηρεμία.


Στο γυμναστήριο μας KinesisGym η αυθεντική τάξη της yoga μπορεί να σου χαρίσει υπέροχα αποτελέσματα και να αυξήσει τις αντοχές σου ώστε στον επόμενο μαραθώνιο να πραγματοποιήσεις τους καλύτερους χρόνους.

Τρια διαφορετικά μαθήματα yoga πραγματοποιούνται στο Kinesis-Gym.

Yoga-Pilates, Bodybalance και Aerial Yoga θα σε βοηθήσουν να εκτοξεύσεις τις επιδόσεις σου ως δρομέας.

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *