Pole dancing : Η νέα μέθοδος γυμναστικής

Το pole dancing έχει γίνει μια δημοφιλής μορφή άσκησης, ενώ παράλληλα έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Μέχρι πριν λίγα χρόνια αποτελούσε ταμπού, οι περισσότεροι στο άκουσμα και μόνο τους ερχόταν στο μυαλό μόνο αισθησιακά λικνίσματα .Πλέον αποτελεί ένα πολύ καλό τρόπο για να βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση και να βελτιώσεις την ποιότητα ζωής σου . Δεν είναι τυχαίο ότι διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στα άλλα ολυμπιακά αθλήματα.


 

Τι είναι το pole dancing ;

Αποτελεί νέα τάση στην γυμναστική κερδίζοντας καθημερινά νέους οπαδούς αφού όποιος το δοκιμάζει συνεχίζει και εκπλήσετε κάθε φορά με το αποτέλεσμα αλλά και με την ιδιαίτερη αυτή τεχνική .Πρόκειται για ένα αξιόλογο άθλημα  το οποίο συνδυάζει ακροβατική γυμναστική ,άσκηση ενδυνάμωσης, χορό αλλά και έναν πρωτότυπο τρόπο έκφρασης .

Τι χρειάζεται για να ξεκινήσω ;

Αρχικά αυτό που απαιτείται είναι όρεξη και καλή διάθεση , καθώς επίσης και να απαλλαγείτε από τον φόβο ότι δεν θα τα καταφέρετε και ότι δεν είστε τόσο γυμνασμένοι για να ξεκινήσετε . Tο εν λόγω άθλημα απαιτεί 20% δύναμη και 80% τεχνική. Το ανθρώπινο σώμα είναι έτσι δομημένο ώστε να μπορεί να σηκώσει τουλάχιστον το βάρος του. Δεν χρειάζεται καμιά προηγούμενη εμπειρία στο χορό , οι δάσκαλοι σου δείχνουν την κάθε χορευτική κίνηση λεπτομερώς από την αρχή.


 

Παρακάτω αναφέρουμε μερικά από τα πολλά οφέλη του pole dancing :

  • Σε βοηθά να κάψεις θερμίδες γρήγορα: Μια τέλεια ισομετρική και καρδιαγγειακή άσκηση στη συσκευασία του ενός. Μπορείς να κάψεις τόσες θερμίδες όσες θα έκαιγες σε μια συνεδρία 30 λεπτών αερόμπικ ή γυμναστικής. Αυτό θα οδηγήσει σε σημαντική απώλεια βάρους μέσα σε μερικούς μήνες.
  • Θα γίνεις πιο ευλύγιστη: Αυτό σημαίνει ότι θα έχεις και λιγότερα προβλήματα, όπως πόνο στην πλάτη, δυσκαμψία του αυχένα και πόνο των μυών. Μπορείς επίσης να ελαχιστοποιήσεις τον κίνδυνο διαστρέμματος.
  • Είναι καλό για τα οστά και τις αρθρώσεις:Ηανάπτυξη γερών οστών και συνδετικού ιστού, σε συνδυασμό με την αύξηση της κινητικότητας των αρθρώσεων, βοηθά να μειώσεις σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης στις γυναίκες. Από τη στιγμή που δεν ασκείς τεράστια πίεση στις αρθρώσεις σου, το pole dancing είναι μια πολύ ασφαλής μορφή άσκησης.
  • Είναι καλό για την καρδιά και τη ροή του αίματος:Το pole dancing είναι καλό για την καρδιά σου, όπως κάθε μορφή μέτριας έως έντονης αερόβιας άσκησης και δεδομένου ότι όλοι οι μύες αξιοποιούνται, η τακτική άσκηση προωθεί τη ροή του αίματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις γυναίκες που ζουν καθιστική ζωή.
  • Αναπτύσεις καλύτερη ισορροπία:Όταν αρχίζεις να εκτελείς πιο πολύπλοκες ρουτίνες, αυξάνεται η κιναισθητική σου ευφυία. Αυτό σημαίνει ότι έχεις λιγότερες πιθανότητες πρόκλησης τραυματισμών, εξαιτίας πρόσκρουση σε πράγματα. Θα έχεις καλύτερη ισορροπία και θα αποφευγεις τα συχνά ατυχήματα, όπως γλίστρημα, πτώση κλπ.
  • Σημαντική μείωση του άγχους: Η αδρεναλίνη αρχίζει σιγά-σιγά να συσσωρεύεται στο σώμα σου με αποτέλεσμα να αγχώνεσαι εύκολα και να ενοχλείσαι. Μια έντονη συνεδρία pole dancing θα σε βοηθήσει να ωθήσεις το σώμα σου να παράγει ενδορφίνες (η ορμόνη που σχετίζεται με τα συναισθήματα ευφορίας).

Το γυμναστήριο μας Kinesis –Gym στην προσπάθεια του για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών του και πιστός ακόλουθος των εξελίξεων στο χώρο του fitness εντάσσει στο πρόγραμμα του το Pole dancing  με την δημιουργία κλειστών τμημάτων ,έχοντας ως γνώμονα ότι το pole dancing αποτελεί ένα άθλημα που έχει σκοπό να προάγει σώμα και πνεύμα  .Για περισσότερες πληροφορίες στην γραμματεία του γυμναστηρίου ή στο 23410-20450

About ΑΝΘΗ

You May Also Like