Ποιό πρόγραμμα γυμναστικής να επιλέξω;

 

 

IMG_8383

Ο Σεπτέμβρης έφτασε στο τέλος του…ο Οκτώβριος  μπαίνει κι εσύ συνέχεια αναβάλλεις την εγγραφή σου στο γυμναστήριο. Κάνε το πρώτο βήμα! Πήγαινε στο γυμναστήριο, λύσε τις απορίες που έχεις, πάρε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που σου χρειάζονται, πάρε το πρόγραμμα των ομαδικών μαθημάτων … και καλή αρχή!

Σίγουρα τα πολλά μαθήματα και  οι περίεργες ονομασίες θα σε μπερδέψουν λίγο. Μην ανησυχείς όμως. Για ότι χρειαστείς η ομάδα του Kinesis-Gym θα είναι δίπλα σου για να σου λύσει τις απορίες. Σίγουρα θα σκέφτεσαι «Ποιο είναι το κατάλληλο πρόγραμμα για μένα;» ή «Με ποιο θα βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση και την αντοχή μου;»

 


 

 

IMG_8185

Για να βελτιώσει κανείς τη γενική φυσική του κατάσταση, πρέπει να επιλέξει κάποιο είδος αερόβιας άσκησης. Τα αερόβια ομαδικά προγράμματα είναι χωρίς αμφιβολία η πιο δημοφιλής μέθοδος που επιλέγει κάποιος που έχει σαν στόχο την βελτίωση της φυσικής του κατάστασης. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να βάλει κάποιος την αερόβια προπόνηση στη ζωή του.

 

 

Αν διαλέξεις τον σωστό τύπο αερόβιας άσκησης, είσαι σε πλεονεκτική θέση κι έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχεις τους στόχους σου. Στην αντίθετη περίπτωση, το πιθανότερο είναι να εγκαταλείψεις γρήγορα την προσπάθεια και να μην φτάσεις ποτέ στο αποτέλεσμα που επιθυμείς. Μην ξεχνάς όμως ότι αν και η αερόβια προπόνηση είναι σημαντική, δεν είναι αρκετή για να ικανοποιήσει και να βελτιώσει όλες τις παραμέτρους της φυσικής σου κατάστασης. Γι’ αυτόν τον λόγο είναι καλό να βάλεις και άλλα είδη άσκησης στο  προπονητικό σου  πρόγραμμα.

 

 

Ποια είναι όμως τα οφέλη της αερόβιας  προπόνησης;

  • Bελτιώνουν την εικόνα και τη γραμμή του σώματός σου.
  • Βελτιώνουν  το συγχρονισμό στις κινήσεις σου.
  • Βελτιώνουν  την καλή σου διάθεση και μειώνουν το άγχος και την ένταση της καθημερινότητας.
  • Βελτιώνουν την αυτοπεποίθηση σου.
  • Οχυρώνουν τον οργανισμό απέναντι σε ασθένειες.

 

 

IMG_8423

Πώς να επιλέξω την κατάλληλη αερόβια άσκηση; Αρκεί να απαντήσεις σε δύο μόνο ερωτήσεις:

  • Ποιος είναι ο προπονητικός σου στόχος;

 

  • Τί είδος αερόβιας άσκησης σε ευχαριστεί να κάνεις;

 

Με άλλα λόγια, αν σου αρέσει να χορεύεις  θα επιλέξεις  ένα πρόγραμμα αερόβιας προπόνησης με χορευτικές κινήσεις, αν είσαι πιο αθλητικός τύπος θα διαλέξεις ένα πρόγραμμα που θα έχει απλές αθλητικές κινήσεις.

 

Αν η ομαδική άσκηση είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας σου, είσαι τυχερός. Στο Kinesis-Gym θα βρείς μεγάλη γκάμα προγραμμάτων αερόβιας προπόνησης για να επιλέξεις. Διάλεξε ανάμεσα στην ορθοσωμική, τη zumba, την zumba step ή το aerobic fight.

 

Απόλυτα αθλητικό και αρκετά δημοφιλές, ανάμεσα στους λάτρεις του ποδηλάτου, αλλά και σε όσους θέλουν να προπονηθούν αερόβια και δεν τα πάνε καλά με την κίνηση σε συνδυασμό με τη μουσική, είναι και τα ομαδικά προγράμματα με στατικά ποδήλατα. Το πρόγραμμα που γίνεται στο Kinesis-Gym είναι το RPM  της LesMills.

 

Στον χώρο του γυμναστηρίου η εναλλακτική για αερόβια προπόνηση εκτός αίθουσας ομαδικών, είναι ο διάδρομος, το ποδήλατο και το ελλειπτικό.

 

Όποια και να είναι η επιλογή σου, ο «χρυσός κανόνας» για μία ολοκληρωμένη προπόνηση είναι το cross training, δηλαδή ο συνδυασμός διαφορετικών μορφών προπόνησης .

 

Η αερόβια προπόνηση θα είναι αυτή που θα βελτιώσει την αντοχή σου και την καλή λειτουργία του καρδιοαναπνευστικού συστήματος, αλλά ο συνδυασμός με άλλες δραστηριότητες θα σου δώσει πολύ καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης και πάνω από όλα καλή υγεία.

 

Τσέκαρε τα ομαδικά προγράμματα αιθουσών που γίνονται στο Kinesis-Gym:

 

[button href=»http://www.kinesis-gym.gr/omadikaprogrammata-aw-201516/» style=»flat» size=»large» color=»#4ecdc4″ hovercolor=»#4ecdc4″ textcolor=»#f9f9f9″ texthovercolor=»#f9f9f9″ icon=»arrow-right» iconcolor=»#f9f9f9″]ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2015/2016 [/button]

 

 

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like