Ποια είναι τα οφέλη της γυμναστικής για το μυαλό ;

 

Οι περισσότεροι μόλις ακούμε την λέξη γυμναστική αμέσως το μυαλό μας πάει σένα υγιές και καλλίγραμμο σώμα  .Όμως βάζοντας την γυμναστική στην καθημερινότητα μας βοηθάμε τόσο το μυαλό όσο και το σώμα . Δείτε τα κυριότερα πνευματικά οφέλη που έχει η ενασχόλησή με την γυμναστική.


 

Βελτιώνει τη διάθεση

Θέλετε να νιώσετε πιο χαρούμενοι και χαλαροί; Τότε αφιερώστε λίγο χρόνο σε μια σωματική δραστηριότητα. Όταν ιδρώνετε στο γυμναστήριο αυτή η δράση ενισχύει την παραγωγή χημικών ενώσεων στον εγκέφαλο, που μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα. Η καθημερινή μας επαφή με διάφορους ανθρώπους στο γυμναστήριο, μπορεί να  μας βοηθήσει σημαντικά στην κοινωνική μας ζωή, επιτρέποντάς μας να γνωρίσουμε και να επικοινωνήσουμε με κόσμο που έχει κοινά ενδιαφέροντα.


 

Καλύτερη συγκέντρωση

Η τακτική γυμναστική μπορεί να μας βοηθήσει να διατηρήσουμε τις νοητικές μας δεξιότητες σε φόρμα όσο μεγαλώνουμε. Η σκέψη, η μάθηση και η σωστή κριτική επηρεάζονται θετικά από τον αθλητισμό. Ένας συνδυασμός αερόβιας και ασκήσεων ενδυνάμωσης, για τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα, τουλάχιστον για 30 λεπτά, μπορεί να μας προσφέρει αυτά τα οφέλη.


 

Ελαττώνει το στρες και την κατάθλιψη

Όταν είμαστε δραστήριοι σωματικά, το μυαλό μας δεν ασχολείται τόσο πολύ με τους καθημερινούς στρεσογόνους παράγοντες, αφήνοντάς μας να είμαστε πιο δημιουργικοί και να μην πέφτουμε θύματα διάφορων μοτίβων αρνητικής σκέψης. Η γυμναστική, παράλληλα, ρίχνει τα επίπεδα της ορμόνης του στρες στο σώμα, της κορτιζόλης, ενώ παράλληλα οδηγεί το σώμα να παράγει περισσότερες ενδορφίνες, που είναι σαν φυσικά αντικαταθλιπτικά.


 

Καλύτερος ύπνος

Ο αθλητισμός μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου μας, να μας βοηθήσει να κοιμόμαστε πιο εύκολα και πιο βαθιά. Ένας σωστός ύπνος είναι πάρα πολύ σημαντικός για το πώς αντιμετωπίζουμε σχεδόν τα πάντα στη ζωή μας, όπως και για την καλή μας διάθεση. Προσοχή, όμως: η έντονη γυμναστική πριν τον ύπνο μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα – να μας αφήσει, δηλαδή, με περίσσευμα ενέργειας, και να μην μπορούμε να κοιμηθούμε.


 

Βελτιωμένη αυτοπεποίθηση

Η άσκηση μπορεί να μας βοηθήσει να ανεβάσουμε την αυτοπεποίθησή μας. Καθώς βελτιώνεται η δύναμη, οι ικανότητες και η αντοχή μας, η εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας επίσης βελτιώνεται. Η άσκηση λοιπόν μας δίνει αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση, ευφορία, χαρά και ευτυχία. Όλα γύρω μας μοιάζουν πιο ωραία.

Πηγή : www.iatronet.gr


 

Όταν, λοιπόν, λαμβάνουμε υπόψιν μας και τα πνευματικά και νοητικά οφέλη της άσκησης, μαζί με τα σωματικά, χρειαζόμαστε άραγε περισσότερους λόγους για να γυμναστούμε; Το σημαντικό όμως είναι να επιλέξεις τους ειδικούς για την σωματική και πνευματική σου υγεία , εμείς στο kinesis -Gym πάντα με αίσθημα ευθύνης είμαστε στη διάθεση σου για να σου υποδείξουμε σωστά τι χρειάζεσαι για την σωματική και πνευματική σου ανάπτυξη .

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like