ΟΡΕΙΝΗ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ

Εναλλακτική πρόταση προπόνησης ή μόδα της εποχής για τους φανατικούς του fitness ;

 

Η αφορμή για να γράψω αυτό άρθρο μού βγήκε αυθόρμητα μιας και είμαι και εγώ οπαδός της ορεινής ποδηλασίας και σε συνδυασμό με το μαγευτικό τοπίο και τη διαδρομή που έχει δημιουργήσει ο σύλλογος φίλων ποδηλάτου Κιλκίς, είναι μια πραγματική πρόκληση για τον καθένα για να την δει, να την περπατήσει, να ζήσει την εμπειρία.

oreinh-podhlasia-kinesis-gym

Εκφράζοντας πάντα την προσωπική μου άποψη και με γνώμονα την άσκηση για την υγεία και την ευεξία των αθλουμένων θεωρώ ότι η ορεινή ποδηλασία αποτελεί μια εναλλακτική και πολύ σοβαρή πρόταση προπόνησης. Τι καλύτερο από το να αφιερώσεις ένα Κυριακάτικο πρωινό παίρνοντας τους φίλους σου ή και τον σύντροφό σου κάνοντας μία βόλτα στην φύση;

Πάμε τώρα να απαντήσουμε σε τυχόν απορίες που μπορεί να έχουν αυτοί που ενδεχομένως σκέφτονται να επιχειρήσουν την πρώτη τους βόλτα στο βουνό.

 

Μπορούν να κάνουν όλοι;

Αδιαμφισβήτητα ναι, αρκεί να ξέρουν ποδήλατο και να έχουν κάποιον μαζί τους που να ξέρει την διαδρομή που θα ακολουθήσουν. Παιδιά από 5-6 ετών μέχρι άτομα της τρίτης ηλικίας, άντρες και γυναίκες ανεξάρτητα από το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης. Η επιλογή της διαδρομής καθορίζει και το επίπεδο έντασης της προπόνησης, μπορεί να ξεκινήσει από ένα απλό περίπατο στον αναδασωμένο λόφο της πόλης μας, πίσω από το στρατόπεδο ΄΄Καμπάνη΄΄ ή για τους πιο τολμηρούς, στα μονοπάτια της πίστας.

oreinh-podhlasia-kinesis-gym-2

Τι εξοπλισμό θα χρειαστώ: κοστίζει;

Καταρχήν ένα mountain bike το οποίο μπορούμε να το βρούμε από 250,0€ έως και 800,0€.Αυτά τα λεφτά είναι αρκετά για ένα ποδήλατο το οποίο θα μας προσφέρει τις πρώτες μας συγκινήσεις, αν φυσικά θέλουμε κάτι ποιο εξειδικευμένο θα πρέπει να απευθυνθούμε στους ειδικούς. Σίγουρα θα χρειαστούμε ειδικό κράνος και γάντια. Στα απαραίτητα θα βάζαμε και ένα μπουκαλάκι νερό μια σαμπρέλα και μία τρόμπα, όλα αυτά μαζί δεν ξεπερνούν τα 100,0€ και μιλάμε για έναν εξοπλισμό που θα μας μείνει για μία ζωή.

Τι γυμνάζω με την ορεινή ποδηλασία;

Καταρχάς το καρδιοαναπνευστικό μας σύστημα. Με χαλαρό τέμπο και με σφυγμούς από 120 έως 140 κάνουμε το σώμα μας να γίνεται μία μηχανή καύσεως λίπους, για να επιτευχθούν όμως τα επιθήματα αποτελέσματα θα πρέπει η προπόνηση να διαρκέσει περισσότερο απο 45΄ και να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον 3 με 4 φορές την εβδομάδα. Επίσης γυμνάζουμε αρκετά και το μυϊκό μας σύστημα, τόσο τα πόδια όσο και τους κοιλιακούς- ραχιαίους μας.

oreinh-podhlasia-kinesis-gym-3

Τι θα πρέπει να προσέχω;

Όπως σε όλες τις μορφές γυμναστικής, την υπερβολή

Θα πρέπει να μπορείς να τιθασεύσεις τον εγωισμό σου και να τηρείς τους βασικούς κανόνες ασφαλείας. (κράνος, γάντια κ.τ.λ.)

Να βγαίνεις βόλτα πάντα με παρέα, για παν ενδεχόμενο, ένας φίλος πάντα βοηθάει από το να σου δίνει κουράγιο στην ανηφόρα μέχρι να σε βοηθήσει να αλλάξεις λάστιχο αν χρειαστεί.

Εν κατακλείδι αν τηρήσουμε όλα τα παραπάνω δεν έχουμε παρά να δοκιμάσουμε την εμπειρία. Ελπίζω να κατάφερα να σας δώσω το ερέθισμα να ξεκινήσετε τις πρώτες βόλτες σας στο βουνό.

 

[dvmember id=»4041″ gridstyle=»full» offset=»20″ itemwidth=»250″ side=»right»]

*Παναγιώτης Μαυρογενίδης
Απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α, του Α.Π.Θ.
Με ειδικότητα Μαζικός Αθλητισμός
Personal-Pilates-TRX & Power Plate Trainer.
Instructor LesMills, BODYPUMP & RPM

About Kinesis Gym

You May Also Like