Οι νέες τάσεις στο fitness για τo 2016

Λίγες μέρες μετά το ξεκίνημα του 2016 αν ανήκετε σε αυτούς που βάζουν τους νέους fitness στόχους και καταστρώνουν τα νέα γυμναστικά προγράμματα σας έχουμε τα πιο αποτελεσματικά και νέα προγράμματα γυμναστικής .Ποιες είναι όμως οι τάσεις στο fitness που αναμένεται να γίνουν μόδα μέσα στο 2016; Ας δούμε μερικές νέες – που, στην πραγματικότητα, είναι παλιές – μεθόδους που επιστρέφουν δυναμικά και αποκτούν φανατικούς οπαδούς.


Φορητός τεχνολογικός εξοπλισμός  (Gadgets )

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν παχυσαρκία, διαβήτη και άλλες χρόνιες παθήσεις που έχουν να κάνουν με το περιττό βάρος αρχίζουν να επιλέγουν ειδικά gadgets με τα οποία μπορούν να μετρούν σχεδόν τα πάντα. Περιλαμβάνει τα “έξυπνα” ρολόγια που μπορούν να μετρήσουν τους παλμούς, τα χιλιόμετρα, τις θερμίδες ή ακόμα και τις συσκευές GPS για τους λάτρεις του τρεξίματος .Αυτά τα gadgets μπορούν να γίνουν πολύ χρήσιμα, γιατί μας δίνουν μια λεπτομερή εικόνα για την υγεία μας και μας βοηθούν να αποφύγουμε τους κρυφούς κινδύνους της καθιστικής ζωής.

Άσκηση με το βάρος του σώματος

Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις λίστες στην έρευνα του 2013 και κατείχε την τρίτη θέση  από τότε έμεινε στην κορυφή καθώς τα τελευταία δύο χρόνια ήταν το πρώτο στα προπονητικά προγράμματα των γυμναστηρίων και όχι μόνο. Οι ασκήσεις που γίνονται με το βάρος του σώματος είναι απίστευτα βολικές και αποτελεί ένα ανέξοδο τρόπο προπόνησης δεν χρειάζεται να ανησυχούμε αν έχουμε όλο τον κατάλληλο εξοπλισμό, και μπορούμε να τις κάνουμε παντού. Επιπλέον, αυτού του είδους οι ασκήσεις, καθώς δεν περιλαμβάνουν πίεση που ασκείται στο σώμα από κάποιον εξωτερικό παράγοντα (δηλαδή, ένα όργανο γυμναστικής), μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε τον απόλυτο έλεγχο του σώματός μας. Κάποιες από τις πιο δημοφιλείς ασκήσεις είναι τα κλασικά squats, οι κάμψεις και οι έλξεις. Αρκεί να γίνονται σωστά υπό την καθοδήγηση έμπειρου γυμναστή .

Διαλειμματική γυμναστική υψηλής έντασης

Αν και δεν είναι πολύ διαδεδομένος αυτός ο όρος, αποτελεί σταθερό κομμάτι της προπόνησης των αθλητών εδώ και πολλά χρόνια. Είναι η προπόνηση που περιλαμβάνει σύντομες περιόδους πολύ υψηλής έντασης, που ακολουθούνται από σύντομες περιόδους ξεκούρασης ή αποκατάστασης και συνήθως έχει συνολική διάρκεια 30 λεπτά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει και μεγαλύτερη διάρκεια .Αυτού του είδους η πολύ έντονη γυμναστική χτίζει την αντοχή του σώματος, μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες καθενός, γυμνάζει τους μύες και αυξάνει την δύναμη. Επιπλέον, βοηθάει στην περισσότερη κατανάλωση οξυγόνου από τον οργανισμό μετά την άσκηση, που σημαίνει ότι μας επιτρέπει να κάψουμε περισσότερες θερμίδες και λίπος σε σχέση με τις πιο απλές μεθόδους γυμναστικής.


Προπόνηση ενδυνάμωσης (Strength training)

Τα οφέλη της γυμναστικής με βάρη είναι τεράστια – και όχι μόνο για τους άντρες. Παραμένει ένα ισχυρό trend, καθώς σε όσους μέχρι πριν λίγα χρόνια γυμνάζονταν αποκλειστικά με βάρη ήρθαν να προστεθούν τα τελευταία χρόνια και άλλες διαφορετικές κατηγορίες πληθυσμών (άντρες, γυναίκες, νέοι, ηλικιωμένοι, παιδιά, άτομα με παθήσεις) που για διάφορους λόγους συμπεριέλαβαν στο πρόγραμμα εκγύμνασής τους τα βάρη για να βελτιώσουν ή να διατηρήσουν τη δύναμή τους ή ακόμα και για αποκατάσταση χρόνιων ή άλλων παθήσεων. Χτίζει δυνατά οστά, ελαττώνει σημαντικά τον κίνδυνο διαβήτη και καρδιοπάθειας, αυξάνει την μυϊκή μάζα και καταπολεμεί την παχυσαρκία.

Προσωπική προπόνηση (Personal training)

Μερικές φορές, είναι πολύ καλά τα ιδιαίτερα μαθήματα γιατί ο προπονητής ασχολείται αποκλειστικά με εσένα βλέποντας τις ανάγκες και τις δυνατότητες σου.  Αν σας ενδιαφέρει να γυμναστείτε με έναν personal trainer, ψάξτε για κάποιον που έχει πιστοποίηση, αλλά και όρεξη να επεκτείνει συνεχώς τις μεθόδους του και να μαθαίνει  καινούρια πράγματα για το πώς μπορείτε να φροντίσετε το σώμα σας.

Λειτουργική προπόνηση (Functional fitness)
Μιμείται την καθημερινή φυσική δραστηριότητα και χρησιμοποίει τη δύναμη για να βελτιώσει την ισορροπία, τη μυϊκή συναρμογή, την αντοχή και τη μυϊκή ισχύ, με σκοπό να βελτιώσει την καθημερινότητα των ατόμων, βελτιώνοντας την ποιότητα στις κινήσεις τους.


Yoga

Αποτελεί την πιο δημοφιλή εναλλακτική άσκηση, η οποία παραμένει σταθερά στο top 20 όλων των χρόνων επειδή φαίνεται ότι έχει την ιδιότητα να είναι ταυτόχρονα παραδοσιακή και μοντέρνα. Με άλλα λόγια, η γιόγκα διαρκώς εξελίσσεται, αποκτώντας νέα πρόσωπα και διαφορετικές μορφές (π.χ. power, hot, aerial). αποδεικνύοντας ότι αυτή η μορφή ανατολικής φιλοσοφίας και άσκησης έχει βρει τον τρόπο να προσαρμοστεί στα δυτικά δεδομένα και να μας γίνει συνήθεια!   Άλλωστε, η yoga είναι από τους καλύτερους τρόπους να βελτιώσουμε την φυσική μας κατάσταση, να αποκτήσουμε καλύτερο έλεγχο του σώματός μας αλλά και να χάσουμε κιλά. Όλοι μπορούν να κάνουν yoga, ασχέτως της φυσικής τους κατάστασης. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα οφέλη της δεν είναι μονάχα σωματικά. Μας βοηθάει να συγκεντρωνόμαστε και να διαχειριζόμαστε καλύτερα σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής μας!

Προπόνηση για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας (Fitness programs for older adults)
Οι επαγγελματίες του fitness και της υγείας χρειάζεται να εκμεταλλευτούν το πλεονέκτημα που προκύπτει από την ανάγκη διαμόρφωσης αποτελεσματικών και ασφαλών προγραμμάτων προπόνησης για άτομα της τρίτης ηλικίας.
Και για όσους παραμένουν δραστήριοι αλλά και για όσους δεν είναι πλέον, αλλά η γυμναστική είναι αναγκαία για την πρόληψη ή θεραπεία διαφόρων παθήσεων.
Η συγκεκριμένη τάση εμφανίζεται σταθερά στις τελευταίες έρευνες και παραμένει και το 2016 σε υψηλή θέση μέσα στην πρώτη δεκάδα.

Τέλος η τάση που ήρθε και θα μείνει για πολλά χρόνια φαίνεται να είναι το Cross training,  δηλαδή η μίξη πολλών διαφορετικών ειδών γυμναστικής σε μια προπόνηση, με στόχο την αύξηση της δύναμης, της αντοχής και της εκρηκτικότητας, μαζί με χάσιμο πολλών κιλών λίπους. Κύριο γνώρισμα του Cross Training είναι η φαντασία  ,εναλλάσσοντας αερόβιες και αναερόβιες κινήσεις σε μια κυκλική ροή ασκήσεων και δραστηριοτήτων της αρεσκείας σου.


Άλλη  μια χρονιά είμαστε εδώ με αίσθημα ευθύνης για να σου προσφέρουμε το πιο σύγχρονο και σωστό τρόπο εκγύμνασης . Στόχος μας κάθε χρόνο να γινόμαστε καλύτεροι , να εξελισσόμαστε για να μπορούμε να καλύψουμε όλες  τις απαιτήσεις .Με 70 ώρες ομαδικά προγράμματα θα  έχουμε σίγουρα μια Καλή fitness χρονιά !!!!

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like