Η καλύτερη προπόνηση για αθλητές ποδοσφαίρου

Με το Euro να φτάνει μέρα με τη μέρα στην κορύφωσή του και, παρακολουθώντας τα κατορθώματα πολλών σούπερ παικτών στην τηλεόραση, η ζήλια σου φουντώνει και η κάψα σου να παίξεις λίγο καλύτερη μπαλίτσα θεριεύειΤο κατέχεις το άθλημα, δε λέμε, αλλά απ’ ό,τι αντιλαμβάνεσαι κι εσύ, η μπάλα δεν είναι μόνο ντρίπλες, τσαλίμια και σουτάκια. Ένας αγώνας ποδοσφαίρου, είτε στα μεγάλα «σαλόνια» είτε σε ερασιτεχνικά 5χ5 απαιτεί από κάθε παίχτη αντοχή αλόγου, δύναμη ταύρου και αλεξίσφαιρη θωράκιση μυών και αρθρώσεων από τους τραυματισμούς.
Εδώ, σου έχουμε το πλάνο εφάμιλλο επαγγελματία ποδοσφαιριστή. Στο γήπεδο της επιλογής σου (χορτάρι, πλαστικό, χώμα, παραλία),οι συμπαίχτες σου θα παραμιλάνε και οι αντίπαλοί σου θα κλαίνε.
Ξεκίνα να προπονείσαι και… σήκωσέ το!


Ζέσταμα

Για μια αθλητική δραστηριότητα με αμέτρητες αλλαγές κατεύθυνσης και γρήγορες, έντονες κινήσεις χρειάζεσαι καλή προθέρμανση των μυών σου για να μην καταλήξεις απολιθωμένος από κάποιο τράβηγμα στους μυς στην πρώτη δύσκολη φάση του ματς.

> Επί 15 τουλάχιστον λεπτά εκτέλεσε επιτόπιο τρέξιμο με τα γόνατα ψηλά, προβολές ποδιών, γρήγορα σπριντ και διατάσεις κάθε μυϊκής ομάδας των ποδιών.

Η απόκτηση ταχύτητας

Σε αντίθεση με τα μεγάλα γήπεδα, στα λιγότερα τετραγωνικά έκτασης ενός 5χ5 ή beach soccer οι απαιτήσεις για ρεφλέξ και ταχύτητα είναι πολλαπλάσιες.

> Μια καλή συμβουλή για να αναπτύξεις μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη είναι να τρέχεις σε διάδρομο με κλίση 3-5% και στη συνέχεια σπριντ σε ευθεία κλίση, εναλλάξ ανά 10 δευτερόλεπτα. Για όση περισσότερη ώρα αντέχεις.


Η ενδυνάμωση της ισχύος του κορμού

Οι ποδοσφαιριστές δεν φημίζονται για την υπερμεγέθη σωματοδομή  τους -δεν τη χρειάζονται άλλωστε, εκτός κι αν σου αρέσει να παίζεις κεντρικός στόπερ ή τερματοφύλακας, προκαλώντας τρόμο στους αντιπάλους μόνο και μόνο από την θηριώδη όψη σου. Ωστόσο, ένας δυνατός κορμός με μια μέση από ατσάλι δίνουν την ισχύ που χρειάζεσαι για όλες τις θέσεις.

Υπάρχουν πολλές ιδανικές ασκήσεις για ενδυνάμωση του κορμού(άρσεις θανάτου, ροκανίσματα, πιέσεις στον πάγκο ή έλξεις με τροχαλίες) αλλά ένας συνδυασμός ασκήσεων με παραλλαγές κάμψεων και περιστροφές του κορμού (δες στο βίντεο), μπορεί να τα κάνει όλα αυτά μαζί, ατσαλώνοντας τόσο τους κοιλιακούς, όσο και τη μέση, την πλάτη, το θώρακα και τα μπράτσα.

πηγή:gr.askmen.com


Τώρα που το καλοκαίρι έχει έρθει και οι προπονήσεις με τις ποδοσφαιρικές (και όχι μόνο ) ομάδες έχουν σταματήσει στο γυμναστήριο μας KinesisGym μπορείς να προπονηθείς σωστά ώστε να δημιουργήσεις τις κατάλληλες υποδομές για την επόμενη αγωνιστική περίοδο και να κατακτήσεις τους στόχους σου .Οι άψογα καταρτισμένοι γυμναστές σε θέματα ομαδικού αθλητισμού είναι στην διάθεση σου όλο το καλοκαίρι να σου υποδείξουν τι ακριβώς χρειάζεται το σώμα σου για να αυξήσεις τις επιδόσεις σου σε όποιο άθλημα και αν κάνεις .Μην αργείς κατέκτησε τα όνειρα σου είμαστε εδώ να σε βοηθήσουμε .

About ΑΝΘΗ

You May Also Like