Νέα έρευνα: Η ποδηλασία καλύτερη από το τρέξιμο

Μπορεί το τρέξιμο να θεωρείται ο «βασιλιάς των αερόβιων sports» μία νέα έρευνα όμως από το Appalachian State University της North Carolina που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Brain, Behavior and Immunity έρχεται να το ρίξει από τον θρόνο του και να το αντικαταστήσει με την ποδηλασία.


Όπως υποστηρίζουν οι ερευνητές με επικεφαλής τον dr. David C. Nieman, η ποδηλασία θεωρείται ασφαλέστερο άθλημα για τους μυς και τα οστά, απ’ ότι το τρέξιμο, ακόμη και αν η προπόνηση είναι της ίδιας έντασης. Οι επιστήμονες αφού έκαναν εξετάσεις σε επαγγελματίες δρομείς και ποδηλάτες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι δρομείς είχαν μεγαλύτερη ζημιά στους μυς, φλεγμονές και μυϊκούς πόνους. Αυτό οφείλεται σε μεγαλύτερη συστολή των μυών κατά τη διάρκεια του τρεξίματος που με τη σειρά της προκαλεί ζημιά στους μυς σε μακροχρόνιο επίπεδο.


Εάν είσαι λοιπόν από τους fans του τρεξίματος, δεν χρειάζεται να αλλάξεις ριζικά τον τρόπο προπόνησης, απλά να τον συνδυάσεις με περισσότερες ώρες ποδηλασίας. Για παράδειγμα, αντί να τρέχεις 30 λεπτά καθημερινά, μπορείς να τρέχεις 15 λεπτά και τα υπόλοιπα να κάνεις βόλτα με το ποδήλατό σου για να έχεις τα ίδια οφέλη στο σώμα σου.


 

IMG_8424Το γυμναστήριο μας KinesisGym στην προσπάθεια του να εντάξει ότι πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό για την σωματική και ψυχική υγεία  έχει θέσει σε λειτουργία εδώ και ένα χρόνο το πιο δημοφιλή και ιδιαίτερο  μάθημα το RPM. Το RPM είναι ένα ομαδικό πρόγραμμα ποδηλασίας σε εσωτερικό χώρο που βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και γίνεται με τη χρήση ενός ειδικά σχεδιασμένου στατικού ποδηλάτου.


RPMNEW

Το RPM δεν είναι ένα ακόμα ομαδικό αερόβιο πρόγραμμα της σειράς. Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το χαλαρό ποδήλατο που συνηθίζουμε να κάνουμε για ζέσταμα. Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη προπόνηση 45 λεπτών που στα προχωρημένα επίπεδα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα «σκληροτράχηλα» mountain bikes. Η ένταση είναι διαρκώς αυξανόμενη, η δυσκολία το ίδιο.


Συνοπτικά ας δούμε μερικά από τα οφέλη που μας προσφέρει :

  • Εντυπωσιακή καύση λίπους (εως 620 θερμίδες ανά 45 λεπτά)
  • Σύσφιξη και ενδυνάμωση σε πόδια, γλουτούς, κοιλιακούς και χέρια
  • Βελτίωση της αερόβιας ικανότητας και της αντοχής
  • Ομαδική προσπάθεια με ασύγκριτη ενέργεια  και διαφορετικά προγράμματα, που διατηρούν το ενδιαφέρον.
  • Θεαματική βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος
  • Βελτίωση της ψυχικής κατάστασης
  • Δυνατότητα για ποδηλασία ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες

Η ζήτηση για το συγκεκριμένο μάθημα αυξάνεται καθημερινά αφού όποιος το δοκιμάζει το εντάσσει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής του.Περισσότερες πληροφορίες για το μάθημα στο παρακάτω link :

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *