Μπάρες δημητριακών-Τι να προσέξεις!

 

mpares5

Τα τελευταία χρόνια οι  μπάρες δημητριακών αποτελούν τα πιο δημοφιλή σνακ που καταναλώνονται όχι μόνο από  αθλητές και  από όσους είναι σε δίαιτα, αλλά και από παιδιά και όσους είναι εθισμένοι στα γλυκά και ψάχνουν για  μία εναλλακτική και θρεπτική λύση. Πολλές φορές όμως αυτό το τόσο δημοφιλές  σνακ μπορεί να κρύβει παγίδες, αλλά και θερμίδες πολύ περισσότερες από μία σοκολάτα. Παρακάτω σας δίνουμε τις κατάλληλες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε την κατάλληλη μπάρα δημητριακών από την μεγάλη ποικιλία που μπορεί να έχετε μπροστά σας όταν βρίσκεστε μπροστά στο ράφι του σούπερ μάρκετ.

 

 


 

  • Προτίμησε μπάρες δημητριακών με βάση τη βρώμη ή άλλα δημητριακά ολικής άλεσης.

 

  • Προτίμησε μπάρες με ξηρούς καρπούς (έχουν βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, αλλά και καλά λιπαρά που συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς).

 

  • Προτίμησε μπάρες με αποξηραμένα φρούτα (έχουν βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες).

 

  • Πριν την προπόνηση δώστε ενέργεια στον οργανισμό σας με μια μπάρα δημητριακών. Εάν πρόκριτε να πάτε στο γυμναστήριο μετά από μία δύσκολη μέρα στη δουλειά τότε «τροφοδοτείστε» την προπόνησή σας με μία μπάρα. Εάν η άσκηση είναι διάρκειας λιγότερης της μισής ώρας δεν είναι απαραίτητη η κατανάλωση κάποιου σνακ πριν από αυτή.

 

  • Αποφύγετε τις μπάρες που περιέχουν σοκολατένια δημητριακά ή δημητριακά μελιού καθώς αποτελούν τις λιγότερο υγιεινές επιλογές.

 

  • Αρκεστείτε σε μόνο μια μπάρα την ημέρα. Μην το παρακάνετε γιατί μπορεί να αντικαταστήσετε άλλες επιλογές όπως τα φρούτα που περιέχουν μοναδικά αντιοξειδωτικά συστατικά ή το γιαούρτι που αποτελεί εξαιρετική πηγή ασβεστίου για τα κόκαλα.

 

mpares3

  • Αποφύγετε τις μπάρες δημητριακών που περιέχουν πολλή ζάχαρη. Προκειμένου να έχουν γλυκιά γεύση και ελάχιστα λιπαρά, πολλές μπάρες είναι υπερφορτωμένες με ζάχαρη. Επιλέξτε εκείνες που περιέχουν φρούτα και φυσική γλυκύτητα, ενώ καλό θα ήταν να μην υπερβαίνουν τα 8 γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα.

 

  • Ελέγξτε στην ετικέτα τις θερμίδες. Φροντίστε οι μπάρες δημητριακών που θα επιλέξετε να κυμαίνονται γύρω στις 100 θερμίδες και να μην υπερβαίνουν τις 200. Μπάρες δημητριακών με 300 και πλέον θερμίδες συμβάλλουν αρνητικά στο ενεργειακό σας ισοζύγιο και να σας κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό.

 

 

Έχοντας όλα τα παραπάνω υπόψη σας μπορείτε την επόμενη φορά που θα βρεθείτε μπροστά στο ράφι του σούπερ μάρκετ να κάνετε την σωστή επιλογή. Οι μπάρες δημητριακών αποτελούν  μία θρεπτική επιλογή, η οποία μπορεί να συμβάλλει στη σωστή λειτουργία του οργανισμού και στη διατήρηση μιας ισορροπημένης διατροφής, αρκεί να επιλέγονται με τον σωστό τρόπο. Σκεφτείτε επίσης το ενδεχόμενο να κάνετε τις δικές σας σπιτικές μπάρες δημητριακών όπως ακριβώς τις θέλετε, χρησιμοποιώντας τα υλικά που εσείς επιθυμείτε!

About ΑΝΘΗ

You May Also Like