Η ΑΣΚΗΣΗ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ

kinesis-gym-anxiety-1

Υπάρχουν 3 διαφορετικοί τύποι άγχους

 

 

Το άγχος χαρακτηρίζεται από διστακτικές ή ανησυχητικές σκέψεις και συνοδεύεται συνήθως από τα συναισθήματα της έντασης, και ενεργοποίησης του αυτόνομου νευρικού συστήματος.

Γίνεται μία διάκριση ανάμεσα στα παροδικά συμπτώματα άγχους, που ονομάζονται αγχώδεις καταστάσεις, στα επίμονα συμπτώματα, που ονομάζονται άγχος και μια ομάδα που χαρακτηρίζεται από υπερβολικό χρόνιο άγχος που είναι γνωστή ως αγχώδεις διαταραχές.

Μερικά τυπικά συμπτώματα του αάγχους είναι τα εξής:

  • Υποκειμενικά συναισθήματα τάσης και εκνευρισμού,
  • Υπερβολική λύπη
  • Ευερεθιστότητα
  • Νευρικότητα
  • Δυσκολίας στη συγκέντρωση
  • Διαταραχές ύπνου
  • Σωματικά συμπτώματα, όπως αίσθημα παλμών, αίσθημα πνιγμονής, τρόμος, ζάλη, κόπωση, δύσπνοια, πόνος στο στήθος
  • και σημεία εφίδρωσης από το αυτόνομο

 

kinesis-gym-anxiety-2

Η συστηματική άσκηση βοηθά στην εξάλειψη του άγχους

Η σωματική άσκηση βοηθάει σημαντικά στη μείωση του άγχους αλλά και στην αποβολή του άγχους μέσω της σωστής γυμναστικής. Η τακτική σωματική άσκηση σχετίζεται με χαμηλότερες πιθανότητες ανάπτυξης των συμπτωμάτων άγχους. Μελέτες έδειξαν ότι η τακτική σωματική δραστηριότητα μειώνει σημαντικά τις πιθανότητες να διαγνωσθεί αγχώδης διαταραχή (π.χ., ειδική φοβία, κοινωνική φοβία, γενικευμένο άγχος, το πανικό, και η αγοραφοβία).

 

Μερικές από τις δημοφιλέστερες ασκήσεις που βοηθούν στη καταπολέμηση του άγχους είναι οι αερόβιες ασκήσεις, η yoga, οι ασκήσεις ελαστικότητας, όπως οι διατάσεις, που βελτιώνουν το εύρος κινήσεων των μυών και των αρθρώσεων.

Μερικά απο τα μαθήματα του προγράμματος Fitness Training Hall που μπορούν να σας βοηθήσουν άμεσα στον αγώνα σας κατά του άγχους:

[button href=»http://www.kinesis-gym.gr/events/4385/» style=»flat» size=»large» color=»#f5d76e» hovercolor=»#f5d76e» textcolor=»#f9f9f9″ texthovercolor=»#f9f9f9″ icon=»arrow-right» iconcolor=»#f9f9f9″ ]AERIAL YOGA & PILATES[/button]

[button href=»http://www.kinesis-gym.gr/events/general-information/» style=»flat» size=»large» color=»#4ecdc4″ hovercolor=»#4ecdc4″ textcolor=»#f9f9f9″ texthovercolor=»#f9f9f9″ icon=»arrow-right» iconcolor=»#f9f9f9″]YOGA & PILATES[/button]

[button href=»http://www.kinesis-gym.gr/events/pilates-balance/» style=»flat» size=»large» color=»#913d88″ hovercolor=»#913d88″ textcolor=»#f9f9f9″ texthovercolor=»#f9f9f9″ icon=»angle-right» iconcolor=»#f9f9f9″]BODYBALANCE[/button]

[divider style=»single» border=»medium»]

kinesis-gym-anxiety-3

Προσπαθήστε να αφιερώσενε περισσότερο χρόνο για τη καθημερινή σας άσκηση

Προσπαθήστε να ασκείσθε όσο πιο πολύ μπορείτε για να μειώσετε το άγχος σας αλλά και να προλάβετε την εμφάνισή του. Το άγχος ευθύνεται για πολλές ασθένειες γι’ αυτό γυμναστείτε και νιώστε την ευεξία που σας προσφέρει.

 

[dvmember id=»4038″ gridstyle=»full» offset=»20″ itemwidth=»250″ side=»right»]

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
ΑΠΟΦΟΙΤΗ Τ.Ε.Φ.Α.Α ΤΟΥ Α.Π.Θ
ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ

About Kinesis Gym

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *