Η σωστή διατροφή πριν και μετά το γυμναστήριο

Είναι αρκετά σημαντικό να τρώτε πριν το γυμναστήριο,έχοντας κάποια παραδείγματα από επιλογές φαγητού ή σνάκ πριν πάτε,αλλά και μετά το τέλος της άσκησης.Οι οδηγίες αυτές δεν αφορούν στο αδυνάτισμα ,αλλά στην σωστή διατροφή για να έχετε ενέργεια και να είσαστε υγιείς.Επίσης τα παραδείγματα φαγητού είναι κατά προσέγγιση, καθώς ανάλογα με τον καθένα από σας, αλλά και το είδος της άσκησης, πολλά πράγματα μπορεί να χρειαστεί να είναι διαφορετικά.

Πριν την άσκηση καλό είναι:
-να προηγείται τουλάχιστον 2-3 ώρες ένα γεύμα ελαφρύ και εύπεπτο.
-το γεύμα να περιέχει από όλα τα θρεπτικά συστατικά, δηλαδή πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίγα λιπαρά.

Παραδείγματα τέτοιων γευμάτων είναι:ένα τοστάκι με χυμό ή φρούτο,γάλα ή γιαούρτι ελαφρύ με φρούτα(φρέσκα ή αποξηραμένα),κρακεράκια με τυρί και φρούτο.
Να καταναλώνετε συχνά νερό ώστε να αποφύγετε πιθανή αφυδάτωση. Ιδιαίτερα σε περίπτωση που η άσκηση γίνεται σε υψηλές θερμοκρασίες ή για παρατεταμένο χρονικό διάστημα τότε συνιστάται η λήψη ισοτονικού ποτού που θα εφοδιάσει το σώμα σας με νερό, υδατάνθρακες αλλά και τους απαραίτητους ηλεκτρολύτες που χάνονται με τον ιδρώτα κατά την διάρκεια της άσκησης.

Μετά την άσκηση καλό είναι:
-να ακολουθήσει κατανάλωση γεύματος πολύ σύντομα
-το γεύμα να περιέχει υδατάνθρακες,πρωτεΐνες και λίγα λιπαρά
-πρωτεΐνες για να προσφερθούν στους μύες σας τα απαραίτητα αμινοξέα για την αποκατάστασή τους μετά την άσκηση
-αρκετό νεράκι για να αναπληρώσετε τα χαμένα υγρά και να ενυδατώσετε επαρκώς το σώμα σας.

Παραδείγματα τέτοιων γευμάτων είναι: από ένα σνακ όπως γάλα ή γιαούρτι λίγων λιπαρών με φρούτο, μέλι και ξηρούς καρπούς ανάλατους ή τοστάκι με χυμό, πίτα αραβική με τόνο και μαγιονέζα light και ένα φρούτο. Επίσης μπορεί να είναι κανονικό κυρίως γεύμα όπως: κοτόπουλο με πατάτες και σαλάτα ή μοσχάρι με ρύζι και σαλάτα.

ΠΗΓΗ:http://gimnastirio.gr

About Kinesis Gym

You May Also Like