Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Μια απο τις συχνοτερες ερωτησεις του κοσμου στον ειδικο ειναι :
Τι να κανω για τα κιλα των εορτων;

Πιείτε πολύ νερό (2-3 λίτρα την ημέρα)

Κατά την διάρκεια των εορτών τρώμε αρκετό αλάτι διαμέσου των ξηρών καρπών, του φαγητού των εστιατορίων καθώς και των έτοιμων σνακ. Έτσι δημιουργούνται κατακρατήσεις υγρών οι οποίες ανεβάζουν πλασματικά το βάρος και νομίζουμε πως αυξήθηκαν τα κιλά μας. Πίνοντας πολύ νερό για μερικές ημέρες θα αποβληθούν.

Ξεκινήστε άμεσα τη διατροφική σας ρουτίνα

Όσο γρηγορότερα τόσο καλύτερα. Ποτέ μην λέτε «από Δευτέρα………» γιατί τόσο δυσκολότερα θα επιστρέψετε στις καλές διατροφικές συνήθιες.

Μην αποφεύγετε τον Διαιτολόγο
(εφόσον είστε σε διαδικασία παρακολούθησης )

Πολλοί είναι αυτοί που θα σκεφτούν να κάνουν δίαιτα απόμόνοι τους και να αργήσουν να πάνε στον ειδικό για να μην «ρεζιλευτούν». Όσο πιο πολύ καθυστερούν το ραντεβού τους , τόσο πιο πιθανό είναι να μην αδυνατίσουν και να μην επιστρέψουν στην φροντίδα του ειδικού.

Μην καταναλώσετε ότι έχει περισσέψει από τις αμαρτωλές τροφές των εορτών

Κάποιος μεγάλος Διατροφολόγος Ιατρός είπε κάποτε …….

« Μπορούμε να πετάξουμε – μοιράσουμε ό,τι περισσεύει ή να κάνουμε σκουπιδοτενεκέ το στομάχι μας »

« Ο μισός πλανήτης πεθάνει από την ασυτία και ο άλλος μισός από την πολυφαγία »

 Ξεκινήστε φυσική δραστηριότητα

Συνήθως κατά την διάρκεια των εορτών όλοι αμελλούμε το γυμναστηριο ή το περπάτημα μας κάτι που είναι αποδεκτό λόγω των ημερών. Όσο όμως τα αφήνουμε μας αφήνουν και αυτά !

  Από: ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΠΑΠΑΓΓΕΛΗ

Σύμβουλος διατροφής μέλος της Ελληνικής Ιατρικής εταιρίας παχυσαρκίας

Τηλ. 6944961764

About Kinesis Gym

You May Also Like