Η αερόβια προπόνηση που πρέπει να πάρεις μαζί σου και στις διακοπές

Τις περισσότερες φορές, η καρδιοαναπνευστική προπόνηση είναι λίγο βαρετή. Δεν έχει τις διαρκείς προκλήσεις ή το «φούσκωμα» των μυών που σου χαρίζει ένα πρόγραμμα με μπάρες , ωστόσο, στις διακοπές δεν θα έχεις την πολυτέλεια να βρεις ένα πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο. Απ’ την άλλη, θα κυκλοφορείς όλη μέρα φορώντας μόνο το μαγιό σου και, άρα, θέλεις να δείχνεις όσο πιο fit γίνεται. Τι σου μένει; Το αναγκαίο «κακό»: η αερόβια προπόνηση, η οποία γίνεται εύκολα και παντού, είτε βρεθείς σε κάποιο παραλιακό ξενοδοχείο, είτε αποφασίσεις να πάρεις τα βουνά.


Ναι,  η αερόβια προπόνηση μπορεί να σε κάνει πιο δυνατό, ισοφαρίζοντας την έλλειψη των αγαπημένων σου Kettlebells. Επίσης, θα χτίσεις ένα γερό μυοκάρδιο, θα απογειώσεις το μεταβολισμό σου και θα διατηρήσεις σε αξιοθαύμαστα επίπεδα το αθλητικό κορμί σου.

Παρακάτω σου έχουμε 2 διαφορετικές εκδοχές :


Γρήγορο τρέξιμο σε ανηφόρα

Τα οφέλη των σπριντ, γενικώς, είναι γνωστά: μεγαλύτερη ισχύς στους γλουτούς, τους τετρακέφαλους και τους δικέφαλους μηριαίους και σε ακραία καύση θερμίδων ακόμη και 48 ώρες μετά από μερικά σετ full speed τρεξίματος. Σκληρότερη επιλογή σου; Το σπριντ σε ανηφορικό δρόμο -σε κάθε ελληνικό νησί υπάρχουν άπειρες εφιαλτικές ανηφόρες.

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, το γρήγορο τρέξιμο σε ανηφόρα καταπονεί λιγότερο τις αρθρώσεις σου. Ωστόσο, ετοιμάσου να νιώσεις την καρδιά σου να θέλει να εκραγεί και τα πνευμόνια σου καίγονται. Επίσης, η μεγάλη ώθηση που καλείται να δώσει όλο το σώμα σου σε τέτοια κλίση, χτίζει παράλληλα και όλους τους μυς του σώματός σου. Βεβαιώσου μόνο ότι έχεις κάνει ένα καλό ζέσταμα πριν ξεκινήσεις να τρέξεις το «βουνό».


Μίνι μαραθώνιος στην άμμο

Υπάρχουν αμμώδεις παραλίες στην Ελλάδα, που το μήκος τους ξεπερνά τα 3 ή τα 5 χιλιόμετρα. Αν βρεθείς σε κάποια μικρότερη, απλά θα την ανεβοκατέβεις περισσότερες φορές. Το δύσκολο δεν είναι αυτό. Το δύσκολο είναι η άμμος. Μελέτες έχουν δείξει ότι το τρέξιμο σε μαλακή απαιτεί 1,5 φορά περισσότερη ενέργεια συγκριτικά με το τρέξιμο στον δρόμο, πράγμα που σημαίνει ότι σε κάνει πιο δυνατό από την κοιλιά μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών σου.

Το άλλο καλό είναι ότι το αργό τρέξιμο σε μια αμμουδιά μειώνει σημαντικά τις κακώσεις στους αστραγάλους, τα γόνατα και τα ισχία εξαιτίας της απορρόφησης των κραδασμών από το βύθισμα του πέλματος στην άμμο. Για λόγους ασφαλείας θα σου προτείναμε να μην το επιχειρήσεις ξυπόλητος αλλά φορώντας ένα ζευγάρι ελαφριά αθλητικά παπούτσια -σπασμένα γυαλιά, κομμένα πλαστικά, ξεχασμένα κομμάτια σίδερου ή ξύλου προκαλούν προβλήματα που ξεκινούν από μια ελεγχόμενη τοπική μόλυνση έως τέτανο.

Πηγή :http://gr.askmen.com/


Και για αυτούς που έχουν μείνει πίσω στην πόλη λόγο υποχρεώσεων το γυμναστήριο μας Kinesis -Gym λειτουργεί κανονικά όλο τον Αύγουστο προσφέροντας  υψηλού επιπέδου υπηρεσίες !!!

About ΑΝΘΗ

You May Also Like