Γυμναστική : Το μυστικό της μακροζωίας

Η ανάγκη για άσκηση έχει γίνει πιεστική και επιτακτική στην εποχή μας. Μια εποχή όπου η τεχνολογική εξέλιξη αντικατέστησε τη σωματική εργασία με τη μηχανή και μας επέβαλε έναν αυτοματοποιημένο καθιστικό, αγχώδη και αφύσικο τρόπο ζωής. Ζούμε σε μια εποχή που την χαρακτηρίζει ο κινητικός περιορισμός, δηλαδή η υποκινητικότητα με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε σιγά σιγά σε βιολογική παρακμή. Το μόνο αντίδοτο στη βιολογική αυτή φθορά είναι η άσκηση !


 

Όλο και περισσότερες έρευνες που ασχολούνται με το πώς θα νικήσουμε το χρόνο εμφανίζονται στη δημοσιότητα και μας δείχνουν  πως ανέκαθεν ο άνθρωπος ενδιαφερόταν με το πώς θα νικήσει το χρόνο. Ανεξάρτητα από την ειδικότητα όλοι οι επιστήμονες κατέληγαν στο συμπέρασμα πως η άσκηση είναι ο υπ’αριθμό ένα σύμμαχος στην βελτίωση τόσο της ποιότητας όσο και της διάρκειας της ζωής όλων μας .


 

Μιλώντας για άσκηση θα πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν αναφερόμαστε στον αγωνιστικό αθλητισμό αλλά σε ασκήσεις που μπορεί να κάνει ο καθένας και εξαρτάται από το είδος ,την ένταση καθώς και την διάρκεια της άσκησης .Δηλαδή οι ασκήσεις που θα γίνονται θα πρέπει να κινητοποιούν μεγάλες μυϊκές ομάδες ,να πραγματοποιούνται το λιγότερο τρεις εως πέντε φορές την εβδομάδα και να έχουν την μέγιστη ικανότητα του ατόμου .


 

Θέλετε να αισθάνεστε πιο ανεβασμένοι, να έχετε περισσότερη ενέργεια, ακόμα και να ζήσετε περισσότερο; Τα οφέλη της τακτικής άσκησης και σωματικής δραστηριότητας είναι δύσκολο να αγνοηθούν, και μπορεί να τα αποκομίσει ο καθένας από εσάς ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή σωματικής ικανότητας.


 

Παρακάτω παραθέτουμε μερικά από τα πολλά οφέλη της άσκησης :

 

  • Μείωση του κινδύνου καρδιοπάθειας ή πρόωρου θανάτου. Άτομα που ασκούνται τακτικά έχουν έως και 50% μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν υπέρταση, ενώ έως 30% μικρότερες πιθανότητες για καρδιακό επεισόδιο.

 

  • Μείωση του κινδύνου νοσημάτων όπως ο σακχαρώδης διαβήτης,  η υπερχοληστερολαιμία, τα εγκεφαλικά επεισόδια, η οστεοπόρωση, κ.ά.

 

  • Αύξηση των καύσεων με αποτέλεσμα να μειώνεται το υπερβάλλον σωματικό βάρος.

 

  • Χαλάρωση , μείωση του άγχους καθώς και αντιμετώπιση της αϋπνίας .

 

  • Ενδυνάμωση των μυών και αύξηση της ενέργειας και του σθένους.

 

  • Βελτίωση της εμφάνισης και της στάσης του σώματος.

 

  • Σωματική και ψυχική ευεξία και αύξηση της αυτοπεποίθησης. Είναι φανερό ότι μετά από άσκηση μέτριας έντασης η διάθεση αυξάνεται και κυριαρχεί ένα ευχάριστο συναίσθημα. Αυτό συμβαίνει ίσως λόγω της έκκρισης κάποιων ορμονών αλλά και λόγω της αποβολής του άγχους που κυριαρχεί κατά τη διάρκεια της ημέρα.

 

  • Μείωση του κινδύνου κρυολογήματος και γριπώδους λοίμωξης κατά 23%.

Ήρθε η ώρα λοιπόν να σηκωθείς απο τον καναπέ και να επιλέξεις εσύ το πρόγραμμα άσκησης που σε εκφράζει , στο γυμναστήριο μας Kinesis -Gym οι καταρτισμένοι και πιστοποιημένοι γυμναστές σε περιμένουν για να σου δείξουν τι ακριβώς χρειάζεσαι ,η ανταμοιβή θα είναι όχι μόνο περισσότερα χρόνια, αλλά κυρίως πιο όμορφες μέρες!!

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *