Γυμναστική παιδιών και εφήβων : Λύση για καλή υγεία !

Η εφηβεία είναι η πιο κρίσιμη ηλικία για την ανάπτυξη του σκελετού και σε αυτή την ηλικία πρέπει να καταφέρουν να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή οστική μάζα. Τα οφέλη είναι πολλά. Ένας γερός και υγιής σκελετός στην ενήλικη ζωή αλλά και αποφυγή του κινδύνου της οστεοπόρωσης. Πώς θα το καταφέρουν αυτό; Μα φυσικά, με την άσκηση. Τα οφέλη της σωματικής άσκησης είναι γνωστά σε όλους μας. Δεν έχει σημασία η φυσική κατάσταση ή η ηλικία, γιατί όλοι πρέπει να γυμναζόμαστε καθημερινά. 

Οι νέοι πρέπει να εντάξουν τη γυμναστική στη ζωή τους από νωρίς για να διατηρήσουν ένα υγιές σωματικό βάρος. Σε όλο αυτό σημαντικό ρόλο παίζει και η οικογένεια καθώς θα πρέπει να παροτρύνει το παιδί να ασχοληθεί με την γυμναστική και γενικά με τον αθλητισμό. Το να γυμνάζονται παρέα θα ήταν μια πολύ καλή λύση αφού θα αποκομίσουν εξαιρετικά ποιοτικό χρόνο γονείς και παιδιά και θα βελτιώσουν την υγεία τους .Αναγνωρίζοντας το φορτωμένο πρόγραμμα των εφήβων και την ενασχόληση τους με διάφορες δραστηριότητες προτείνουμε να γυμνάζονται 3-4 φορές την εβδομάδα φυσικά από την καθοδήγηση και παρακολούθηση έμπειρων γυμναστών .


 

Η εφηβεία είναι μια δύσκολη ηλικία, η οποία χαρακτηρίζεται από πολλές εναλλαγές της διάθεσης, κακή ψυχολογία και νεύρα. Η γυμναστική επιδρά θετικά στη διάθεση και την ψυχολογική κατάσταση, γι’αυτό το λόγο είναι απαραίτητη σε αυτή τη φάση της ζωής των νέων. Όταν γυμναζόμαστε παράγουμε ενδορφίνες, τις ορμόνες που σχετίζονται με αισθήματα ευτυχίας και χαράς. Συνεπώς, η συχνή σωματική άσκηση μπορεί να ανακουφίσει από συμπτώματα εφηβικής κατάθλιψης και κακής διάθεσης.


Τι  επιπλέον κερδίζει ο έφηβος που ξεκινά νωρίς την άσκηση στη ζωή του; Πώς σχετίζεται η γυμναστική με την οστεοπόρωση; 

Προλαμβάνει την οστεοπόρωση και γι’ αυτό το λόγο τα επίπεδα της φυσικής δραστηριότητας πρέπει να εδραιώνονται στην παιδική και εφηβική ηλικία μέσω της ενθάρρυνσης των παιδιών και των εφήβων να αθλούνται. Ένας έφηβος που δεν επιτυγχάνει την κορυφαία οστική μάζα κατά τη διάρκεια της εφηβείας μπορεί να εμφανίσει οστεοπόρωση στη μετέπειτα ζωή του. Η τακτική και συστηματική ενασχόληση με αθλήματα βοηθά στην άσκηση της απαραίτητης πίεσης στα οστά, επιτρέποντας έτσι στους νέους να αποκτήσουν έναν πιο γερό σκελετό. Η διάρκεια της άσκησης θα πρέπει να διαρκεί 30-60λεπτά και να επαναλαμβάνεται αρκετές φορές την εβδομάδα.

Η γυμναστική συμβάλλει στην σωστή λειτουργία του εγκεφάλου, η οποία είναι πολύ σημαντική για τους νέους. Η σωματική άθληση μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της ταχύτητας λειτουργίας του εγκεφάλου εξαιτίας της μεγάλης ροής αίματος. Μέσω του αίματος μεταφέρονται το οξυγόνο και όλα τα θρεπτικά στοιχεία που απαιτεί ο εγκέφαλος για να λειτουργήσει αποτελεσματικά. Έτσι, η γυμναστική μπορεί να βοηθήσει τους εφήβους να βελτιώσουν ακόμη και τους σχολικούς τους βαθμούς όπως επίσης να προάγουν το πνεύμα τους .

Για μια ακόμη φορά δίνεται έμφαση  στην σημασία της γυμναστικής και στους εφήβους. Εκτός από τα αισιόδοξα αποτελέσματα των πρόσφατων ερευνών και όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, η σωματική άσκηση προσφέρει πολλά επιπλέον οφέλη στους νέους. Δυναμώνει τους μύες και τα οστά, βελτιώνει τη διάθεση και την κοινωνικοποίηση, συμβάλλει σε ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα και σε καλύτερη ποιότητα ύπνου. Δώστε κίνητρο στους εφήβους να αθληθούν και να ακολουθήσουν υγιεινό τρόπο ζωής. Οι θετικές συνέπειες αυτής της επιλογής θα τους ακολουθούν σε όλη τη ζωή τους!


Η εφηβεία είναι μία φάση του κύκλου της ζωής που έχει προβληματίσει όχι μόνο τους γονείς αλλά και τους επαγγελματίες υγείας. Στο γυμναστήριο μας  Kinesis –Gym όλα αυτά γίνονται πράξη χάρη στο έμπειρο προσωπικό που  είναι πάντα εκεί για να κατευθύνει και να βοηθήσει παιδιά και εφήβους για να γυμναστούν σωστά και αποτελεσματικά. Επίσης πολλές ώρες από τα ομαδικά προγράμματα είναι αφιερωμένες στα παιδιά αφού χρόνια τώρα στόχος μας είναι να επιλέγουμε διεργασίες εξάσκησης που να προάγουν σώμα και πνεύμα !!!

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *