Γιατί ενώ γυμνάζομαι δεν χάνω βάρος;

Κάποιοι άνθρωποι, όταν ξεκινούν να γυμνάζονται, αρχίζουν να τρώνε και περισσότερο, είτε ως επιβράβευση του εαυτού τους για τον κόπο που κατέβαλαν και τον ιδρώτα  που έχυσαν, είτε απλά επειδή «ανοίγει» η όρεξή τους. Για να χάσει κανείς βάρος πρέπει καθημερινά να προσλαμβάνει λιγότερη ενέργεια (δηλαδή θερμίδες) από αυτές που καταναλώνει για το βασικό του μεταβολισμό .


Παρακάτω αναφέρουμε ορισμένους λόγους για τους οποίους η προσπάθεια να χάσουμε κιλά δεν αποδίδει .

Τρώμε μετρημένα αλλά τις λάθος τροφές :

Η διατροφή παίζει σπουδαίο ρόλο σε όλη μας την προσπάθεια για να χάσουμε βάρος ,αποτελεί το 80% της «μάχης» . Αν και το τι θα τρώει ο καθένας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τύπο του σώματος που έχει , τον μεταβολισμό αλλά και από πολλούς άλλους παράγοντες , συνίσταται η κατανάλωση φυσικών προϊόντων , ολικής αλέσεως .

Αύξηση άγχους και εμμονή για απώλεια κιλών :

Μετά από κάθε προσπάθεια απώλειας κιλών , το αποτέλεσμα στο σώμα αργεί να φανεί, ιδιαίτερα σε κάποιους οργανισμούς, μπορεί να κάνει μέχρι και ένα μήνα. Για το λόγο αυτό δεν χρειάζεται άγχος και ιδιαίτερη ανησυχία αλλά ηρεμία και με λίγη προσπάθεια τα επιθυμητά αποτελέσματα δεν θα αργήσουν . Μην ξεχνάμε πως η συστηματική άσκηση  δεν έχει σαν μοναδικό στόχο την απώλεια λίπους, αλλά τη γενικότερη βελτίωση της φυσικής κατάστασης του ατόμου.


 

Τρώμε τις σωστές τροφές αλλά το παρακάνουμε :

Αν και καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια να επιλέξουμε σωστές τροφές πολλές φορές επαναπαυόμαστε σε αυτό και καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες . Μπορεί να είναι υγιεινές τροφές αλλά οι λίγες θερμίδες που έχουν συσσωρεύονται και μοιραία προσθέτουν κιλά .

Αύξηση υγρών στο σώμα.

Υπάρχει και το ενδεχόμενο το σώμα σου να αποθήκεύει ενέργεια με τη μορφή γλυκογόνου, καθώς και νερό στους μύες σου. Σε αυτή τη περίπτωση μπορεί όντως να χάνουμε  λίπος αλλά να μη φαίνεται λόγω της αύξησης των υγρών στο σώμα .


 

Αύξηση μυϊκής μάζας

Μην πανικοβάλλεσαι! Το ότι πήρες κιλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάνεις κάτι λάθος. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να διευκρινιστεί είναι αν το βάρος σου αυξήθηκε γιατί αύξησες τη μυϊκή σου μάζα, ή γιατί αύξησες το λίπος του σώματός σου. Είναι σημαντικό να ξέρεις ότι οι μύες είναι «βαρύτεροι» από το λίπος, και έτσι είναι πιθανό, αυξάνοντας τη μυϊκή σου μάζα και μειώνοντας το λίπος σου, να βλέπεις το δείκτη της ζυγαριάς να ανεβαίνει, ενώ συνολικά δείχνεις πιο αδύνατος .

Επίσης πολλές φορές όταν ξεκινάμε να ασκούμαστε συστηματικά έχουμε μία τάση να μειώνουμε την υπόλοιπη καθημερινή δραστηριότητά μας και να αυξάνουμε την πρόσληψη λίπους στη διατροφή μας.

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *