ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑΚΗ ΧΩΡΑ

Για να αντιμετωπίσουμε τα φουσκώματα στην κοιλιακή χώρα θα πρέπει να ακολουθήσουμε κάποιους κανόνες.

fouswmata-koilia-kinesis-gym-main3
 Mασάμε καλά και αργά.

Δεν πρέπει να καταπίνουμε το φαγητό χωρίς να το μασήσουμε πρώτα καλά. Tο φαγητό περνά πρώτα στο στομάχι, όπου συνεχίζεται η διάσπασή του, και στη συνέχεια στο έντερο. Σε περίπτωση που οι μπουκιές είναι μεγάλες, δυσκολεύεται η διάσπασή τους από το στομάχι, με αποτέλεσμα την παραγωγή αερίων προκαλώντας τυμπανισμό.

Mειώνουμε το αλάτι.

H υπερβολική κατανάλωση αλατιού, προκαλεί κατακράτηση υγρών και επομένως πρήξιμο, κυρίως στην κοιλιά και στα πόδια. Γι’ αυτό, μειώνουμε το αλάτι κατά το μαγείρεμα και αντικαθιστούμε με λεμόνι, ρίγανη και άλλα μπαχαρικά. Aποφεύγουμε επίσης, τη μεγάλη κατανάλωση τροφών πλούσιων σε νάτριο, όπως αλλαντικά, ξηρά τυριά, παστά ή καπνιστά ψάρια, σάλτσες, κονσέρβες, αλμυρά μπισκότα κλπ.

 Καταναλώνουμε περισσότερο νερό.

Είναι λάθος το να πιστεύουμε ότι το νερό μας φουσκώνει. Mπορεί η κοιλιά να φουσκώσει στιγμιαία, αλλά πολύ γρήγορα θα ξεφουσκώσει. Αν του παρέχουμε λίγο νερό στον οργανισμό μας, έχει την τάση να κρατά περισσότερο από αυτό που ήδη έχει, κι έτσι δημιουργείται κατακράτηση υγρών. Η κατακράτηση υγρών καταπολεμάται με κατανάλωση νερού. Tο νερό αυξάνει τη διούρηση και βοηθά στην ισορροπία των υγρών του οργανισμού και στην αποβολή του επιπλέον νατρίου από τα νεφρά.

 

fouswmata-koilia-kinesis-gym-main2
 Λιγότερο στρες, μικρότερο φούσκωμα.

Το έντονο στρες χτυπά στο στομάχι. Σε εποχές έντονου στρες εκδηλώνονται γαστρεντερικές ενοχλήσεις ή επιδεινώνονται ήδη υπάρχουσες. Είναι πολύ πιθανό, λοιπόν, το φούσκωμά να μην οφείλεται σε διατροφικές συνήθειες, αλλά σε έντονο άγχος. Σε αυτή την περίπτωση θα βοηθούσε πολύ ένα χαλαρωτικό μασάζ στην κοιλιακή χώρα και φυσικά η γυμναστική είναι η καλύτερη θεραπεία για την αντιμετώπιση του άγχους.

Αν ξυπνήσετε με φουσκωμένη κοιλιά και θέλετε να ξεφουσκώσετε άμεσα, ένα ζεστό ρόφημα πριν από οτιδήποτε άλλο μπορεί να σας βοηθήσει. Kατα τη διάρκεια της ημέρας, ένα καλό αφέψημα για να καταπραΰνει τον τυμπανισμό είναι το χαμομήλι, ενώ, επιπλέον, έχει και ελαφρώς διουρητική δράση.

fouswmata-koilia-kinesis-gym1

 

Αποχή απο τους υδατάνθρακες

H μικρή αποχή από τους υδατάνθρακες, τόσο την ημέρα που είστε φουσκωμένοι όσο και για 1-2 ημέρες μετά, είναι καλή για να ηρεμήσει το πεπτικό σας σύστημα από τον τυμπανισμό.

Διαχωρίστε τους υδατάνθρακες από τις πρωτεΐνες.

O συνδυασμός τους δυσκολεύει την πέψη, με αποτέλεσμα να επιδεινώνεται η κατάστασή σας όταν είστε ήδη φουσκωμένοι. Mην καταναλώνετε, λοιπόν, μακαρόνια με κιμά ή κοτόπουλο με πατάτες ή κρέας με ρύζι.

[dvmember id=»4038″ gridstyle=»full» offset=»20″ itemwidth=»250″ side=»right»]
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
ΑΠΟΦΟΙΤΗΤΗ Τ.ΕΦ.Α.Α ΤΟΥ Α.Π.Θ
ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ

 

About Kinesis Gym

You May Also Like