fitnesstips_kinesis

Μικρά μυστικά για να μην βαρεθείς το γυμναστήριο

Πως ν’ ανανεώσεις το ενδιαφέρον σου την στιγμή που είσαι στο τσακ να τα παρατήσεις…
Άλλαξε τον στόχο σου

Ο καλύτερος τρόπος για να διώξεις μακριά τη βαρεμάρα που σε πιάνει στο γυμναστήριο είναι να καταπιαστείς μ’ έναν καινούργιο στόχο. Εάν για παράδειγμα τους τελευταίους έξι μήνες έδινες περισσότερη βάση στο να δυναμώσεις τους μυς σου, ίσως είναι ώρα να δουλέψεις λίγο την ευλυγισία σου κάνοντας ένα μάθημα Yoga ή BODYBALANCE. Η αλλαγή του ρυθμού που θ’ ακολουθείς σε συνδυασμό με το διαφορετικό είδος γυμναστικής και το καινούργιο ασκησιολόγιο σίγουρα θα σε βοηθήσει να ξαναβρείς το ενδιαφέρον σου για το γυμναστήριο.

Μπες… ή άλλαξε κάποια από το ομαδικά προγράμματα του γυμναστηρίου

Η συνεχόμενη ενασχόληση με τις μηχανές η και τα ελευθέρα βάρη, ίσως εκτός του ότι σε κούρασε σωματικά, πολύ πιθανών να σε κούρασε και ψυχολογικά. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για κάποιους που κάνουν μόνιμος ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα στα ομαδικά, δοκίμασε όλα και κατέληξε σε αυτό που σου ταιριάζει με τον γυμναστή- γυμνάστρια που σε εμπνέει.

Reebok_Les Mills_PR Image_2

Βάλε μουσική

Εάν όταν είσαι στο γυμναστήριο την βγάζεις στα μουγκά κι σύντομα αρχίζεις να βαριέσαι, φρόντισε από την επόμενη φορά να συνοδεύσεις τη γυμναστική σου με μουσική μ’ έντονο ρυθμό. Ο έντονος ρυθμός της μουσικής θα σε κάνει να πιέζεις περισσότερο τον εαυτό σου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής και μ’ αυτό τον τρόπο θα σε βοηθήσει να εκτονώσεις το στρες και την ενέργεια σου.

Ανανέωσε τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείς

Η εποχή που τα γυμναστήρια διέθεταν απλά τον βασικό εξοπλισμό για να μπορεί να γυμναστεί κανείς, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Στο Kinesis-Gym διαθέτουμε τα πιο σύγχρονα μηχανήματα για κάθε σας ανάγκη. Έτσι εάν έχεις βαρεθεί τα μηχανήματα που χρησιμοποιούσες μέχρι τώρα απλά βάλε διαφορετικά μηχανήματα στο πρόγραμμα σου κι έτσι θα μπορέσεις και να γυμνάσεις και διαφορετικά μέρη του σώματος σου. Το νέο trend στη γυμναστική είναι τα kettlebells και η προπόνηση με ιμάντες (TRX training) τα οποία θα σε βοηθήσουν να δυναμώσεις τον κοιλιακό σου πυρήνα και θα προσθέσουν στο πρόγραμμα σου μια σειρά νέων ασκήσεων.

Μπες σε μια ομάδα γυμναστικής

Εάν έχεις βαρεθεί το πρόγραμμα ασκήσεων που ακολουθούσες μέχρι τώρα ίσως να ήταν καλή ιδέα να μπεις σε κάποια ομάδα για κάποιο είδους boxing, karate ή το πολύ διαδεδομένο και δημοφιλή CrossFit, μία καλή επιλογή επίσης είναι και το Spinning (ομαδικό πρόγραμμα με ποδήλατα) με τα παραπάνω τμήματα προπόνησης μπορέσεις να γυμναστείς πολύ έντονα και να περάσεις σε άλλο επίπεδο. Το καλό είναι ότι θα κάνεις κάτι εντελώς καινούργιο κι έτσι δεν πρόκειται να βαρεθείς.

Βρες κάποιον για να γυμνάζεστε μαζί

Μια ακόμα λύση για ν’ αποφύγεις την ρουτίνα στο γυμναστήριο είναι να βρεις κάποιον ή κάποια για να γυμνάζεστε μαζί. Το ιδανικό θα ήταν να βρεις κάποιον/α ο οποίος βρίσκεται σε ανώτερο επίπεδο από σένα, έτσι ώστε εκτός από τις κοινωνικές επαφές που θα κάνεις, ν’ αποκτήσεις κι ένα κίνητρο για ν’ ανέβεις κι εσύ επίπεδο.
Σίγουρα η βαρεμάρα θ’ αργήσει να σου χτυπήσει την πόρτα εάν έχεις κάποιον μαζί σου να ανταλλάσετε που και που και καμιά κουβέντα.

Keep Training!!!

Μαυρογενίδης Παναγιώτης

Απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδικότητα Μαζικός Αθλητισμός και δραστηριότητες κλειστού και ανοιχτού χώρου. Διεθνώς αναγνωρισμένος TRX, Power Plate & Personal trainer.Πιστοποιημένος εκπαιδευτής Les Mills, BODYPUMP trainer

About Kinesis Gym

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *