Εσύ γνωρίζεις τα οφέλη της πρωινής γυμναστικής ;

Αρχικά η πρωινή γυμναστική ξυπνάει τον οργανισμό μας με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που κάνει και το πρωινό μας γεύμα, προκαλεί απελευθέρωση θερμότητας με διάρκεια τεσσάρων ωρών και φυσικά αυξάνει το μεταβολισμό μας. Σύμφωνα με έρευνες όσοι υιοθετούν την πρωινή γυμναστική εκτός από την μείωση των λιπιδίων στο αίμα τους, καίνε και περισσότερο σωματικό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.


Επιπλέον τονώνει τις εγκεφαλικές σας λειτουργίες ενώ ταυτόχρονα σας κινητοποιεί να αντεπεξέλθετε σε μία πολυάσχολη μέρα, αφήνοντας ένα συναίσθημα ευεξίας και αναζωογόνησης. Αυτό οφείλεται στην έκκριση ενδορφινών, ορμονών οι οποίες εκκρίνονται σε μεγάλες ποσότητες μειώνοντας το στρές και την επίδραση του πόνου.


Τα πλεονεκτήματα της όμως συνεχίζονται και κατά την διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας, καθώς το σώμα μας συνεχίζει να ξοδεύει περισσότερη φυσική ενέργεια για αρκετές ώρες μετά την διεκπεραίωση της και βελτιώνει την πνευματική μας οξύτητα για αρκετές ώρες. Ένα από το σημαντικότερα οφέλη της πρωινής γυμναστικής αν όχι το σημαντικότερο, είναι οι γρηγορότερες καύσεις λίπους, οι οποίες μπορεί να είναι μέχρι και 3 φορές περισσότερες τις πρωινές ώρες εκτελούμενη προ της λήψης πρωινού γεύματος.

Επίσης,  το πρωί έχουμε υψηλό καρδιακό παλμό, που δίνει μια ώθηση στον μεταβολισμό μας να κάψουμε περισσότερες θερμίδες από νωρίς μέσα στην ημέρα μας.


Η πρωινή άσκηση μπορεί να γίνει εύκολα συνήθεια και μπορεί να εξασφαλίσει πιο εύκολα σύστημα και πειθαρχεία στο πρόγραμμά μας, καθώς δεν υπάρχουν παράγοντες (πέρα από το χουζούρι), για να μας αποτρέψουν να χάσουμε κάποια προπόνηση. Είναι πιο εύκολο να τελειώνουμε την γυμναστική μας στην αρχή της ημέρας. Μετά όλη η μέρα είναι ελεύθερη για δουλειά και άλλες δραστηριότητες .


Η πρωινή γυμναστική είναι η πιο ωφέλιμη διαδικασία γιατί η προσφορά της τόσο σε σωματικό όσο και σε πνευματικό επίπεδο είναι τεράστια, όμως θα πρέπει να προσέχουμε και να τηρούμαι κάποιους βασικούς κανόνες .Απαραίτητο είναι 30 λεπτά πριν την προπόνηση να φάμε κάτι. Η πρωινή άσκηση με άδειο στομάχι δεν είναι καλή ιδέα, επειδή τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος μπορεί να είναι χαμηλά και υπάρχει το ενδεχόμενο προπόνησης σε καταβολικό περιβάλλον.


Φροντίστε να κάνετε πολύ καλό ζέσταμα πριν την προπόνηση, πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας. Μην ξεχνάτε να ντυθείτε ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, καθώς το πρωί η θερμοκρασία είναι μικρότερη. Δύσκολο για πολλούς το πρωινό ξύπνημα αλλά ορθό είναι να ξυπνάμε μια ώρα πριν την προπόνηση .


Για την υγεία σας αλλά και το ευζήν να σκέφτεστε πάντα ότι η πρωινή γυμναστική είναι το κατάλληλο φάρμακο και προληπτικό μέτρο για διάφορες παθήσεις.

Εμείς στο Kinesis-Gym γνωρίζοντας τα πολλαπλά οφέλη της πρωινής γυμναστικής και τους πολλούς λάτρεις της, παρέχουμε χρήση παροχής γυμναστηρίου και ομαδικών προγραμμάτων άθλησης με προνομιακές τιμές!

Περισσότερες πληροφορίες στο παρακάτω link :

 

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like