Επιστροφή στο  γυμναστήριο!!!

 

 

simvoules3

Διακοπές, ξεκούραση, παραλία, φραπεδάκι, φαγητό με φίλους και εκδρομές. Που μυαλό για προπόνηση μέσα στη ζέστη του καλοκαιριού. Το καλοκαίρι όμως πέρασε και έφτασε η ώρα που πρέπει να επιστρέψουμε πάλι σ’ένα πρόγραμμα.

 

Η επιστροφή στο γυμναστήριο είναι αναζωογονητική αρκεί να τηρήσουμε κάποιες προϋποθέσεις.

 

Εάν έχεις λείψει από το γυμναστήριο για ένα ή δύο μήνες το πολύ, χρειάζεσαι γύρω στις 30 ημέρες για να επανέλθεις πλήρως. Μην απογοητεύεσαι εάν δεν μπορείς να σηκώσεις τα ίδια βάρη ή δεν μπορείς να τρέξεις στο διάδρομο τόσο χρόνο όσο πριν πας διακοπές. Δούλεψε αργά και συστηματικά για να ξαναβρείς την φόρμα σου. Ζήτησε την βοήθεια των γυμναστών του Kinesis-Gym οι οποίοι  θα σου βγάλουν ατομικό προπονητικό πρόγραμμα βασισμένο αποκλειστικά στις δικές σου ανάγκες.

 

simvoules1

Παρακάτω σου δίνουμε κάποιες γενικές συμβουλές για πού θα διευκολύνουν την επιστροφή σου στο γυμναστήριο:

 

  • Κάνε focus στον στόχο σου: Εάν παίρνεις στα σοβαρά τους στόχους σου, τότε αυτό που συνέβη στις διακοπές πρέπει να είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Εστίασε στους στόχους σου και προσπάθησε να τους πετύχεις.

 

  • Κάνε αποτοξίνωση: Πρόσεχε τι τρως και μην καταναλώνεις καθόλου επεξεργασμένα τρόφιμα (σνακ, προμαγειρεμένα φαγητά, αλλαντικά, τυριά, γλυκά, αλκοόλ). Βάλε στην διατροφή σου φρούτα, λαχανικά και κρέατα με λίγα λιπαρά που θα σε βοηθήσουν να ξαναβρείς την ισορροπία σου.

 

  • Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου: Κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι πολύ πιθανό ότι το σώμα σου αφυδατώθηκε. Ο μόνος τρόπος για να αποκαταστήσεις την ισορροπία του σώματός σου είναι να το ενυδατώσεις. Ξεκίνα το πρωινό σου με ένα μεγάλο ποτήρι νερό και κατά τη διάρκεια της ημέρας έχε δίπλα σου ένα μπουκάλι νερό για να πίνεις τακτικά.

 

  • Βρες χρόνο για ξεκούραση: Όταν στερούμαστε ύπνο είναι πολύ πιθανό να κάνουμε κακές διατροφικές επιλογές αλλά και να δυσκολευτούμε να επιστρέψουμε στη προπονητική μας ρουτίνα. Βάλε στόχο να κοιμάσαι 8 ώρες κάθε βράδυ.

 

  • Ξεκίνησε προπόνηση: Φόρα τα αγαπημένα σου ρούχα και παπούτσια γυμναστικής και πήγαινε στο Kinesis-Gym. Για αρχή γυμνάσου χαλαρά και αφιέρωσε αρκετό χρόνο στο ζέσταμα και στο τέντωμα των μυών σου.

 

  • Δοκίμασε νέα προγράμματα αίθουσας: Mπορείς να δοκιμάσεις Yoga, Abs & Hips, Bodybalance,Kick Boxing,Yoga & Pilates,RPM, TRX, MMA κ.α.. Φρόντιζε να αλλάζεις τακτικά το προπονητικό σου πρόγραμμα για να μη συνηθίζει το σώμα σου στις ίδιες ασκήσεις. Για να χτίσεις μυϊκό όγκο, πρέπει συστηματικά να προσθέτεις νέες ασκήσεις στο προπονητικό σου πρόγραμμα και να αποφεύγεις να επαναλαμβάνεις ασκήσεις του ίδιου τύπου περισσότερο από δύο εβδομάδες. Τσέκαρε το νέο χειμερινό πρόγραμμα του Kinesis-Gym και διάλεξε ποιο πρόγραμμα θέλεις να παρακολουθήσεις.

 

[button href=»http://www.kinesis-gym.gr/omadikaprogrammata-aw-201415/» style=»flat» size=»large» color=»#4ecdc4″ hovercolor=»#4ecdc4″ textcolor=»#f9f9f9″ texthovercolor=»#f9f9f9″ icon=»arrow-right» iconcolor=»#f9f9f9″]ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΑ  2015/16[/button]

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *