Διάδρομος και Ελλειπτικό: Πώς να τα εντάξω στην προπόνησή μου!

 

IMG_8183

Ο ηλεκτρικός διάδρομος  και το ελλειπτικό  είναι δύο από τα πιο διαδεδομένα όργανα γυμναστικής. Αν και παραδοσιακά ο διάδρομος παραμένει η πρώτη επιλογή των περισσότερων αθλούμενων, τα τελευταία χρόνια το ελλειπτικό κερδίζει συνεχώς έδαφος. Ξέρεις όμως πώς να τα εντάξεις στο πρόγραμμα προπονήσεων σου;

 

 

 

Πώς να χρησιμοποιήσεις τον διάδρομο

  • Μάθε τα μέτρα ασφαλείας.
  • Ζήτησε από έναν γυμναστή του Kinesis-Gym να σου δείξει τις βασικές λειτουργίες και ρυθμίσεις του διαδρόμου που πρόκειται να χρησιμοποιήσεις.
  • Αν είσαι πρωτάρης στον διάδρομο μην βιαστείς να τρέξεις, πάρε το χρόνο σου μέχρι να αισθανθείς άνετα.
  • Όταν αρχίσεις να νιώθεις άνετα προσπάθησε να αυξήσεις την ένταση των προπονήσεων σου.
  • Μείωσε σταδιακά την ταχύτητα και σταμάτα σιγά σιγά και με ασφάλεια.
  • Βάλε κλίση έτσι ώστε να αυξήσεις την ένταση της προπόνησης σου χωρίς να χρειαστεί να αυξήσεις την ταχύτητα.

 

 

IMG_8189

Πώς να χρησιμοποιήσεις το ελλειπτικό

  • Αν θέλεις να κάνεις αερόβια προπόνηση παρακολούθησε την  ένδειξη SPM (διασκελισμοί ανά λεπτό) και διατήρησε την στο 120-160.
  • Αν θέλεις γυμνάσεις τα πόδια σου πρόσεξε το πάτημα σου. Ρίξε το βάρος σου μπροστά προς τα δάχτυλα των ποδιών σου για να χρησιμοποιήσεις πιο έντονα τους τετρακεφάλους  σου. Αν  όμως πιέσεις δυνατά τις φτέρνες θα νιώσεις μεγαλύτερη ένταση στους γλουτούς και τους οπίσθιους μοιριαίους.
  • Αν θέλεις να γυμνάσεις τον κορμό σου χρησιμοποίησε το ελλειπτικό χωρίς καμία λαβή. Με αυτόν τον τρόπο  το σώμα σου γυμνάζει  πιο έντονα την περιοχή του κορμού στην προσπάθεια να σταθεροποιηθεί πάνω στο μηχάνημα.
  • Αν ο χρόνος σε πιέζει προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις πιο έντονα τα χέρια και τα πόδια σου για μεγαλύτερη θερμιδική κατανάλωση.

 

[dvmember id=»4041″ gridstyle=»full» offset=»20″ itemwidth=»250″ side=»right»]

*Παναγιώτης Μαυρογενίδης
Απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α, του Α.Π.Θ.
Με ειδικότητα Μαζικός Αθλητισμός
Personal-Pilates-TRX & Power Plate Trainer.
Instructor LesMills, BODYPUMP & RPM

 

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *