Δεν έχω χρόνο για γυμναστική:Ξεχάστε τις δικαιολογίες

Κατά καιρούς οι περισσότεροι έχουμε σκεφτεί αμέτρητες δικαιολογίες για τις οποίες δεν μπορούμε να βάλουμε την γυμναστική στην καθημερινότητά μας . Πράγματι στην εποχή μας έχουμε τόσες πολλές υποχρεώσεις που δεν μας αφήνουν τον χρόνο, την ενέργεια και τα χρήματα για να εντάξουμε ακόμα μια δραστηριότητα, την άσκηση.


Αμελώντας  ότι με την άσκηση εξασφαλίζουμε χιλιάδες οφέλη για την υγεία μας. Βάζοντας την άσκηση στην καθημερινότητα μας εξασφαλίζουμε σωματική και ψυχική υγεία με αποτέλεσμα να απολαμβάνουμε την οικογένεια, τους φίλους  την δουλειά και γενικότερα την ζωή μας. Συγχρόνως εξασφαλίζουμε ένα όμορφο σώμα καθώς αφιερώνοντας έστω και μια ώρα την ημέρα για την γυμναστική  ενισχύουμε το κυκλοφορικό σύστημα και την εύρυθμη λειτουργία της καρδιάς . Επίσης η άσκηση συμβάλει στη μείωση του λιπώδους ιστού ,δυναμώνει το σκελετικό σύστημα και τους μύες ,αυξάνει τη μεταβολική λειτουργία του οργανισμού και μας χαρίζει ευεξία .


Οι έντονοι ρυθμοί της ζωής και οι πολλαπλές υποχρεώσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε μας έχουν απομακρύνει από την γυμναστική και οι περισσότεροι αποφεύγουν την άσκηση λέγοντας χιλιάδες δικαιολογίες. Eμείς στο Kinesis-Gym σου υπενθυμίζουμε πως ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις , είμαστε εδώ για να σε παροτρύνουμε να ξεκινήσεις ένα υγιή τρόπο ζωής χωρίς  να βαριέσαι την γυμναστική . Με 70 ώρες προγράμματα ομαδικής άθλησης  την βδομάδα σίγουρα έχεις πολλές εναλλακτικές για να γίνει η γυμναστική διασκέδαση.


Παρακάτω παραθέτουμε κάποιες συμβουλές –λύσεις για να βάλετε τέλος στις δικαιολογίες και να κάνετε την γυμναστική κομμάτι της ζωής σας.

Πάρτε το φίλο/η σας:Όχι για καφέ, αλλά για να ξεκινήσετε γυμναστική. Η κοινωνική διάσταση της άσκησης μπορεί να αποδειχτεί σημαντική, 20-30 λεπτά είναι αρκετά για να σας ανανεώσουν και να μάθετε τα νέα του φίλου/ης σας.

Νιώθω εξάντληση μετά τη δουλειά

Δοκιμάστε να γυμνάζεστε το πρωί. Κάντε την πρωινή σας άσκηση τόσο απαραίτητη όσο και τον πρωινό σας καφέ! Να γνωρίζετε ότι η άσκηση δεν εξαντλεί αλλά αντίθετα αυξάνει τα ενεργειακά σας επίπεδα. Σύντομα όλοι θα καταλαβαίνουν αν γυμναστήκατε ή όχι. Μπορείτε να συνδυάσετε χαλαρό τρέξιμο στο διάδρομο ενώ ταυτόχρονα παρακολουθείτε κάποια απ την αγαπημένη σας εκπομπή .


Έχω παιδί :Τέλεια! Τα παιδιά είναι χαρά. Εάν το παιδί σας είναι 4-12 ετων υπάρχουν ομαδικά προγράμματα που μπορείτε να το εντάξετε ενώ εσείς θα απολαμβάνετε το δικό σας πρόγραμμα γυμναστικής .

Βαριέστε την συμβατική γυμναστική;

Τότε δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε τα ομαδικά προγράμματα άθλησης τα οποία ποικίλουν ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες του καθενός.


Ντρέπομαι στο γυμναστήριο 

Δεν είναι παράλογο να νιώθει κανείς ένα «δυσάρεστο” συναίσθημα αν δεν είναι συνηθισμένος να ασκείται δημόσια, αυτός όμως δεν είναι αρκετός λόγος για να στερήσετε από τον εαυτό σας τα οφέλη στην υγεία και την εμφάνιση που σας εξασφαλίζει η τακτική άσκηση. Για να καταπολεμήσετε την οποιαδήποτε ανασφάλεια που σας διακατέχει, θα πρέπει να εξοικειωθείτε με το γυμναστήριο και τον εξοπλισμό του. Δημιουργείστε το προσωπικό σας πρόγραμμα άθλησης με τη βοήθεια του γυμναστή και θα νιώσετε πολύ πιο άνετοι και σίγουροι. Η γυμναστική δεν είναι καθήκον, δεν είναι υποχρέωση, αλλά μπορεί να είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος να βελτιώσετε την υγεία σας και μια διέξοδος εκτόνωσης από την ένταση της ημέρας. Μην αναλώνεστε σε περιττές σκέψεις.


 Όποια και να είναι το πρόβλημα  στο Kinesis-Gym σας βοηθάμε να βάλετε τις δικαιολογίες στο ντουλάπι και να βγάλετε τα αθλητικά σας για σωστή και αποτελεσματική άσκηση!

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *