Αποτελεσματική γυμναστική το καλοκαίρι

Λίγο η ζέστη, λίγο η διάθεση που σε παρασέρνει για κοκτέιλ στο ηλιοβασίλεμα, η επίσκεψη στο γυμναστήριο αναβάλλεται συχνά. Επειδή η γυμναστική είναι τρόπος ζωής, και δεν αποτελεί μόνο το μέσο για να βγούμε με αυτοπεποίθηση στην παραλία ,πρέπει να συνεχίζετε και κατά την διάρκεια του καλοκαιριού .

Πολλοί είναι αυτοί όμως που αποφεύγουν το γυμναστήριο τους καλοκαιρινούς μήνες λόγο της υπερβολικής ζέστης. Το καλοκαίρι είναι καλή περίοδος για άσκηση και εμείς στο Kinesis Gym σας έχουμε τρόπους για να διατηρήσετε την σιλουέτα σας χωρίς να καείτε από τον ήλιο .


Παρακάτω ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα κάνουν πιο εύκολη την προπόνηση σας όταν ο υδράργυρος φτάνει στα ύψη:

  • Φοράτε ανοιχτόχρωμα, χαλαρά,απορροφητικά  ρούχα, που «αναπνέουν» και δεν αφήνουν τον ιδρώτα να στεγνώσει πάνω σας.
  • Μην το παρακάνετε με την ένταση όταν έχει ζέστη. Κάντε διαλείμματα αν νοιώθετε ότι ζεσταίνεστε υπερβολικά.Ακούστε» το σώμα σας,δεν χρειάζονται υπερβολές .

Ιδιαίτερα προσεκτικοί θα πρέπει να είστε και με την διατροφή σας ,  καλύτερα να τρώτε «απλωμένα» μέσα στην ημέρα. Μην προτιμάτε λίγα, μεγάλα & βαριά γεύματα. Το καλοκαίρι ζητά ελαφρά γεύματα και η άσκηση συχνά. Άρα ναι στα ελαφρά και συχνά γεύματα (6-8 γεύματα).

Επίσης πίνετε νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση 1-2 μπουκαλάκια νερό μια δύο ώρες πριν την άσκηση είναι οτι πρέπει. Μικρό διάλειμμα κάθε 20-30 λεπτά είναι πολύ σημαντικό για την ενυδάτωσή σας, με μεγάλες γουλιές. Άφθονο νερό ή ‘ηλεκτρολύτες αμέσως μετά την άσκηση (πάνω από 1 λίτρο) είναι απαραίτητο.


Στο γυμναστήριο μας Kinesis Gym σεβόμενοι τον αθλούμενο φροντίζουμε  οι χώροι καθόλη την διάρκεια του καλοκαιριού να κλιματίζονται .Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επωφεληθείς από την καλοκαιρινή μας προσφορά και όλα τα υπόλοιπα με αίσθημα ευθύνης τα αναλαμβάνουμε εμείς !!

 

 

 

 

About ΑΝΘΗ

You May Also Like