ΣΑΝΙΔΑ:7 οφέλη που έχουν όσοι κάνουν αυτή την άσκηση στην καθημερινότητα τους

Η άσκηση της σανίδας είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε εύκολα σπίτι σας.Δεν χρειάζεται να έχετε ούτε συγκεκριμένο εξοπλισμό ,ούτε απαραίτητο χώρο και φυσικά θα δείτε πολύ γρήγορα αποτελέσματα. 

Παρακάτω θα διαβάσετε τι ακριβώς συμβαίνει στο σώμα σας κάνοντας αυτή την άσκηση:

Ενισχύει τους πυρήνες των μυών:

Η συγκεκριμένη άσκηση γυμνάζει μεταξύ άλλων τους μυς της κοιλιάς, των μηρών, των γλουτών και της μέσης και η καθημερινή επανάληψη της δημιουργεί ένα καλύτερο στήριγμα για την πλάτη.

Μειώνονται οι κίνδυνοι τραυματισμού της πλάτης και της σπονδυλικής στήλης:

Η σανίδα πέρα από την ενδυνάμωση της πλάτης, την κάνει και πιο ίσια, ενώ επίσης μειώνει και τους πόνους στο συγκεκριμένο σημείο.

Επιταχύνεται ο μεταβολισμός:

Η καθημερινή σανίδα σας βοηθάει να κάψετε περισσότερες θερμίδες από ότι οι υπόλοιπες ασκήσεις. Μάλιστα προτείνεται σε ανθρώπους που κάνουν καθιστική ζωή. Μια προπόνηση των 10 λεπτών στην αρχή της μέρας σας, μπορεί να κάνει το μεταβολισμό σας να πετά.

Βελτιώνεται η στάση του σώματος:

Ακριβώς επειδή τεντώνεται και ισιώνει ο κορμός, το σώμα ευθυγραμμίζεται και έτσι συνηθίζετε να στέκεστε με όρθια πλάτη.

Βελτιώνεται η ισορροπία:

Αν κάνετε την πλάγια σανίδα, όπου στέκεστε με το ένα χέρι, θα δυναμώσετε ακόμα πιο πολύ τους μυς σας και αυτό θα σας χαρίσει μεγαλύτερη ισορροπία.

Αυξάνεται η ευλυγισία:

Από τους μυς του αυχένα και των ώμων, μέχρι το μικρό σας δαχτυλάκι, επειδή ακριβώς αυτή η στάση περιλαμβάνει το τέντωμα και τη δύναμη σε όλο το σώμα και δουλεύει πολλά μέρη του, κάνει τους μυς πιο ευλύγιστους.

Βελτιώνεται την ψυχολογία:

Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι η άσκηση της σανίδας μειώνει το άγχος και καταπολεμά την κατάθλιψη.

 

 

Εμπρός λοιπόν,αφήστε την έκφραση <<βαριέμαι>> και ξεκινήστε βάζοντας στην ζωή σας λίγη γυμναστική,κάνοντας κάτι για τον εαυτό σας πόσο μάλιστα για την υγεία σας.

ΠΗΓΗ:e-radio.gr

About Kinesis Gym

You May Also Like