Προπόνηση χωρίς αποτελέσματα;

Πόσες φόρες έχουμε ακούσει στον χώρο των γυμναστηρίων από τους αθλητές- αθλήτριες ότι το πρόγραμμά τους πλέον δεν αποδίδει, δεν προχωράει, δεν φέρνει τα σωστά αποτελέσματα. Δεν τους κάνει δυνατότερους, ούτε καν τους προσφέρει αυτή την αξιοπρεπή κορμοστασιά που να πείθουν τους τρίτους βλέπε φίλους, ότι γυμνάζονται.

Γιατί; Αφού στην αρχή ήταν όλα καλά!

[ale_divider style=»bold» text=»notext»] Divider Text [/ale_divider]
1. Άλλαξε την προπονητική σου ρουτίνα.
Το ποιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζουν όλοι όσοι γυμνάζονται, είναι ότι το σώμα προσαρμόζεται πολύ εύκολα. Άρα, μετά από κάποιο διάστημα, το πρόγραμμα που αποδίδει αυτήν τη στιγμή, δεν θα κάνει τίποτε άλλο από το να σας τρώει το χρόνο σας με τα μίνιμουμ οφέλη.
Το σώμα θέλει ερεθίσματα. Η ρουτίνα σας δεν πρέπει να μένει ίδια. Με την πάροδο του χρόνου πρέπει να κάνετε αλλαγές και ρυθμίσεις, έτσι ώστε να βλέπετε συνεχώς αποτελέσματα. Μπορείτε να αυξήσετε το βάρος, τις επαναλήψεις, να μειώσετε το χρόνο ξεκούρασης ανάμεσα στις ασκήσεις. Είναι απλό κάθε βδομάδα να προκαλείτε έστω και λίγο τον εαυτό σας . Παραμετροποιήστε το πρόγραμμά σας, δίνοντας έμφαση σε μια άσκηση, κάνοντας την πιο δύσκολη με τους τρόπους που αναφέραμε πιο πάνω. Θα “πιάσει” το κόλπο.
2. Ξεκουράσου, άκου το σώμα σου.

Μερικοί το παρακάνουν. Η υπερβολή θα σας οδηγήσει απλώς είτε στο να τα παρατήσετε είτε στο να μην είστε σε θέση να συνεχίσετε από την κούραση.
Σκεφτείτε το εξής απλό παράδειγμα: Κάντε το μέγιστο αριθμό επαναλήψεων σε μια άσκηση που θεωρείτε αγαπημένη. Μετά κάντε και για ένα 20λέπτο τρέξιμο. Στην επιστροφή προσπαθήστε να πετύχετε το νούμερο επαναλήψεων της αρχικής άσκησης. Δεν πρόκειται. Το σώμα σας απλώς θα έχει ξεμείνει από δυνάμεις. Δώστε λοιπόν άδεια στον εαυτό σας να ξεκουραστεί. Αν είστε από αυτούς που δεν μπορούν να ζήσουν ούτε μια μέρα δίχως γυμναστική, μειώστε την ένταση του προγράμματός σας.
3. Άνθρωποι, κάνε προπόνηση με τους καλύτερους.
Αν θέλετε να είστε καλοί σε κάτι πρέπει να κάνετε παρέα με τους καλύτερους στο είδος. Με ανθρώπους που έχουν την ίδια όρεξη και ενδιαφέροντα.
Όπως σε όλα, έτσι και στη γυμναστική, αν θέλετε τα καλύτερα αποτελέσματα, καλό θα ήταν να έχετε εύκαιρο κάποιον που ξέρει περισσότερα πάνω στο θέμα για να σας συμβουλεύει.

[ale_divider style=»bold» text=»notext»] Divider Text [/ale_divider]
Επίσης καλό θα ήταν να μπορούσατε να βρείτε κάποιον να κάνετε μαζί τη γυμναστική σας. Σε περιπτώσεις βαρεμάρας ο ένας μπορεί να παρακινήσει τον άλλο. Επίσης υπάρχει περισσότερη πρόοδος λόγω του υγιούς ανταγωνισμού. Ο ένας θα προσπαθεί να ξεπεράσει τον άλλο, έχοντας έτσι πιο γρήγορα αλλά και συνεχόμενα αποτελέσματα
Δοκιμάστε αυτές τις μικρές αλλαγές στη γυμναστική σας ρουτίνα για να μη μείνετε κολλημένοι σε κάτι που απλώς και μόνο θα σας τρώει χρόνο και θα σας κουράζει.
Παναγιώτης Μαυρογενίδης
Απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α, του Α.Π.Θ.
Με ειδικότητα Μαζικός Αθλητισμός
Personal-Pilates-TRX & Power Plate Trainer.

 

About Kinesis Gym

You May Also Like